Přejít na obsah

Vodafone tv buffer


Návštěvník Lukas.b

Doporučené příspěvky

Návštěvník Lukas.b

Dobrý den, 

Chtěl bych se zeptat, zda lze nastavit buffer v aplikaci vodafone tv? 

Jedná se mi o situaci, kdy jsem na místě, kde mám velmi pomalý internet a tv se mi seká, jak online přenos, tak i ze záznamu. Buď aby si App načítala např 1 minutu napřed nebo 100 MB dat do paměti. 

Jde to nějak nastavit? 

Děkuji za informaci 

 

 

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/62084-vodafone-tv-buffer/
Sdílet na ostatní stránky

To s tím sekáním se v prohlížeči je katastrofa.

Je mi skutečně líto, že se s tímto musím potýkat.

 

A to mám docsis 250ku, Glan cat5e a PC se starším i5, 16GB ram, a ssd. 

Toby přece mělo být naprosto ok ?

 

Je to velký problém, a je mi líto, že to ještě není vyřešené.

 

PS. Používám Firefox

Upraveno uživatelem Daviddvbc
  • Basic 250 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal CH7465VF, 1x CAM
  • Brno
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/62084-vodafone-tv-buffer/#findComment-464504
Sdílet na ostatní stránky

Před rokem jsem o tom tady někde psal , na dovolené jsem měl pomalý internet a vždy 2 vteřiny to běželo , pak se točilo kolečko a tak stále dokola. Tenkrát psali , že na možnosti nastavení nižšího rozlišení místo automatického pracují.... No je to přeci jen zatím jenom rok.... 

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Klasik
  • V.Station 3.1, 2xCA modul
  • Plzeň - Skvrňany
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/62084-vodafone-tv-buffer/#findComment-464528
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

Dobré ráno, ohledně nastavování kvality obrazu je to tak, že zpětnou vazbu kolegům předáváme, ale příslib změny nemáme a nevybavuji si, že bychom to někde psali. Pokud ano, tak to dávám na pravou míru - zatím s touto funkcí počítat nemůžeme.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/62084-vodafone-tv-buffer/#findComment-464530
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Lukas.b

Tak tady někdo musí lhát. Tady na foru centrum péče píše, že že snižování kvality obrazu na základě datového toku nejde. 

Ale psal jsem stejný dotaz přímo na vodafone a tam mi napsali toto:

Pěkné dopoledne, pane xxx,

děkuji za Vaši zprávu. Jsem ráda, že se na nás s tímto dotazem obracíte.

Bohužel Vás ale nepotěším, jelikož to není možné. Aplikace si sama volí kvalitu obrazu, a tím datovou náročnost, podle dostupné rychlosti připojení. Děkuji Vám však za tip pro zkvalitnění služeb. Váš podnět je vhodný k zamyšlení, a proto jsem Váš požadavek předala na specializované oddělení k dalšímu posouzení a případnému vývoji.

 

 

Tak jak to tedy je?

 

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/62084-vodafone-tv-buffer/#findComment-464627
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...