Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den, 

Chtěl bych se zeptat, zda lze nastavit buffer v aplikaci vodafone tv? 

Jedná se mi o situaci, kdy jsem na místě, kde mám velmi pomalý internet a tv se mi seká, jak online přenos, tak i ze záznamu. Buď aby si App načítala např 1 minutu napřed nebo 100 MB dat do paměti. 

Jde to nějak nastavit? 

Děkuji za informaci 

 

 

Odesláno

Ne, tohle je bohužel jeden z neduhů Vodafone TV aplikace, hlavně u webové verze je to dost viditelné.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

A plánuje se to alespoň někdy dodělat? 

Odesláno

Na webu Vodafone se píše toto ohledně rychlosti pro Vodafone TV

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

To s tím sekáním se v prohlížeči je katastrofa.

Je mi skutečně líto, že se s tímto musím potýkat.

 

A to mám docsis 250ku, Glan cat5e a PC se starším i5, 16GB ram, a ssd. 

Toby přece mělo být naprosto ok ?

 

Je to velký problém, a je mi líto, že to ještě není vyřešené.

 

PS. Používám Firefox

Upraveno uživatelem Daviddvbc

  • Basic 250 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal CH7465VF, 1x CAM
  • Brno
Odesláno

Před rokem jsem o tom tady někde psal , na dovolené jsem měl pomalý internet a vždy 2 vteřiny to běželo , pak se točilo kolečko a tak stále dokola. Tenkrát psali , že na možnosti nastavení nižšího rozlišení místo automatického pracují.... No je to přeci jen zatím jenom rok.... 

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Plzeň - Skvrňany
Odesláno
  • Centrum péče

Dobré ráno, ohledně nastavování kvality obrazu je to tak, že zpětnou vazbu kolegům předáváme, ale příslib změny nemáme a nevybavuji si, že bychom to někde psali. Pokud ano, tak to dávám na pravou míru - zatím s touto funkcí počítat nemůžeme.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno

Tak dejte kolegům i zpětnou vazbu, že by bylo dobré tam mít možnost nastavit buffer. A s touto funkcí počítáte?

 

 

 

Odesláno

Tak tady někdo musí lhát. Tady na foru centrum péče píše, že že snižování kvality obrazu na základě datového toku nejde. 

Ale psal jsem stejný dotaz přímo na vodafone a tam mi napsali toto:

Pěkné dopoledne, pane xxx,

děkuji za Vaši zprávu. Jsem ráda, že se na nás s tímto dotazem obracíte.

Bohužel Vás ale nepotěším, jelikož to není možné. Aplikace si sama volí kvalitu obrazu, a tím datovou náročnost, podle dostupné rychlosti připojení. Děkuji Vám však za tip pro zkvalitnění služeb. Váš podnět je vhodný k zamyšlení, a proto jsem Váš požadavek předala na specializované oddělení k dalšímu posouzení a případnému vývoji.

 

 

Tak jak to tedy je?

 

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community