Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den, nechal jsem si aktivovat pevnou IP adresu, ale v záložce info v nastavení routeru se mi ukazuje IP adresa jiná než která mi přišla v SMS. Je potřeba nějak router přenastavovat nebo špatně chápu jak tato pevná IP funguje?

Mám router CH7465 a restartovat jsem ho zkoušel.

Díky.

Odesláno
Na IP se podívat normálně na webu. Co jsem ale zaregistroval, tak někdy přidělení pevné IP trvá i pár dnů. Jestli nedojde ke změně na tu avizovanou v SMS, tak kontaktovat VF.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Tak jsem tam volal a mel jsem pry explicitne pri objednani rict, ze tu IP chci priradit tomu VF routeru. Takze mu to ted snad prideli.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community