Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den, nechal jsem si aktivovat pevnou IP adresu, ale v záložce info v nastavení routeru se mi ukazuje IP adresa jiná než která mi přišla v SMS. Je potřeba nějak router přenastavovat nebo špatně chápu jak tato pevná IP funguje?

Mám router CH7465 a restartovat jsem ho zkoušel.

Díky.

Odesláno
Na IP se podívat normálně na webu. Co jsem ale zaregistroval, tak někdy přidělení pevné IP trvá i pár dnů. Jestli nedojde ke změně na tu avizovanou v SMS, tak kontaktovat VF.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Tak jsem tam volal a mel jsem pry explicitne pri objednani rict, ze tu IP chci priradit tomu VF routeru. Takze mu to ted snad prideli.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community