Odesláno 27. července 2023 1 rok Dobrý den, v ponděli 24.7.2023 jsem jsem zažádal Vodafone o transfer od O2 k Vodafone. Bohužel jsem z důvodu zařízení zakoupené od O2 byl nucen tento transfer zrušit.Tak tedy následující den t.j 25.7.2023 ( tedy asi za 15 hod.) jsem s operátorem Vodafone dohodnul zrušení transferu. Následující den příšla poštou asi sim karta a set box.Toto zařízení jsem nepřevzal.Na Vodafone jsem na podporu volal 3x o stornování požadavku.Dnes mě oznámili,že na zrušení transferu je pozdě a již ho nelze zrušit. Nechápu tuthle nekompetetnost ze strany Vodafone. Chci tímto upozornit další zákazníky Vodafone,že se mohou s tímto operátorem dostat do velice nepříjemné situace. Vše jsem oznámil na ČOI a dále poslal do blíže neuvedené TV. Rád bych to nechal zveřejnit,tak abych tím pomohl jiným spoluobčanům. Hezký den přeji Milan
Odesláno 1. srpna 2023 1 rok Centrum péče @stryglPěkný den, tu konkrétní situaci neznám, nicméně přenosy mobilních čísel teď mohou probíhat opravdu hodně rychle, takže po výběru termínu už je poměrně málo času na zastavení přenosu. To je výhoda i nevýhoda zároveň - podle toho, z jakého úhlu se na to koukáme... Své telefonní číslo však samozřejmě můžete poměrně rychle přenést zase zpět, jestli potřebujete zůstat u původního operátora. Kdybyste potřeboval pomoct s úpravou nastavení služeb, neváhejte nám napsat přes https://tam.je/forum, rádi pomůžeme. Určitě není naším cílem vám nějak znepříjemňovat používání služeb. Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
Odesláno 1. srpna 2023 1 rok Myslím si, že vždy je dobré před jakýmkoliv jednáním si zjistit, zda nemám od aktuálního poskytovatele služeb něco zapůjčené, koupené, pronajaté, na dobu určitou/neurčitou apod. Teprve potom bych měl začít jednat tak, aby mě to nestálo žádné pokuty za porušení smlouvy, tedy předčasné ukončení smlouvy apod. Pokud jsem však v den A něco objednal a teprve v den B jsem chtěl danou transakci zrušit (po několika hodinách), mohl jsem se domnívat, že už mohla být objednávka zkompletována a expedována a tak jekékoliv kroky ke zrušení/zastavení apod. už nebudou účinné a objednávka bohužel i přesto dorazí. Kdybych byl zákazníkem, který zásilku chce přijmout, chtěl bych ji obdržet co nejdříve a nečekat na ni několik dnů. Chápu, že pokud požádám o zrušení zásilky, že by mi nemělo nic přijít, ale pokud už byla zásilka odeslána, zastavit její doručení již nelze. Maximálně ji tak nepřijmout a odmítnout, případně ji lze také přijmout a řešit odstoupení od smlouvy. Myslím si, že nějaká medializace či eskalace tohoto konkrétního příkladu je zcela zbytečná Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 2. srpna 2023 1 rok Ale prosím vás, vždyť to je směšné. Něco jste podcenil, nedomyslel, a teď tuto špatnou situaci kterou způsobila vaše chyba posílate do TV a na ČOI ? Vy jste si nečetl svoji o2 smlouvu ? Jaktože jste nevěděl, že máte zařízení od o2 ? Ten kdo je nekompetentní není Vodafone 😉 Smutné. Basic 250 Mb/s - Komfort Compal CH7465VF, 1x CAM Brno
Odesláno 2. srpna 2023 1 rok To je to O2 a "výhodné" nákupy zařízení na splátky místo jeho pronájmu. Takhle si uživatele na 5 let uvážou k sobě, pokud uživatel nechce doplácet několik tisíc. Start - Základní Compal CH7465 Opava
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.