Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den, 

řeším takový zapeklitý problém, nechodí mi na mobil všechny sms zprávy. Jde o sms zprávy z aplikací a webů, ve kterých se zasílají verifikační kódy. (Např XTB, eToro, Bereal a další). Pokud si na mobil pošlu sms z jiného telefonu, ta přijde, ale tyto nikoli. Přitom na jiné telefonní čísla ty sms s ověřovacími kódy přijdou normálně. Zkoušel jsem telefon (iPhone7) resetovat do továrního nastavení a dát Sim kartu do jiného mobilu, ani jedno nepomohlo. Zkoušel jsem odblokovat případně zablokované služby pomocí “#330*heslo#”, také nepomohlo. Problém přetrvává již asi 5. den.

Děkuji za rady jak problém řešit. 

Sýkora. 

Odesláno

Obrátit se na Vodafone přímo, třeba přes formulář či tam zavolat.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
  • Centrum péče

Dobrý den, @Syky.honza, tady bude potřeba, abychom to nechali prověřit konkrétně, jak psal Marek-26. Napište nám prosím konkrétní příklady přes https://tam.je/forum/, podíváme se na to 🙂  

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community