Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

To, že se přes nějaký systém, třeba přes telnet, dokáží dostat k administraci modemu neznamená, že ví/znají (a teď myslím lidí na lince) heslo ke GUI administraci.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
před 5 hodinami, Adolf.Shitler napsal:

Pokud si user heslo nezmění, tak ho samozřejmě VF znát musí. Je to strojově vygenerovaný údaj a dokonce se ten generátor i někde povaloval na webu. Proto se také vřele doporučuje změna hesla při prvotním nastavení.

Takhle jsem to myslel. Navíc bych řekl, že na VF Station je potisk (možná mám špatné oči, na mém to tak vypadá).

Upraveno uživatelem sodekcz

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community