Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

 

21 minutes ago, Marek-26 napsal:

No, on kanál Arena Sport 2 v HD dle všeho neexistuje :) 

Existuje psal jsem provozovateli a přisla mi takhle odpověď Arena Sport 2 HD už rok vysiela avsak  vela operatorov ju nezaradilo.

Odesláno
před 2 hodinami, Tommy Kindernay napsal:

Óčko má ve druhém čtvrtletí konečně začít vysílat v HD rozlišení :) A (pro mě trochu překvapivě) i Óčko Star :)

https://www.mediaguru.cz/clanky/2018/02/ocko-hleda-formaty-mezi-tv-a-facebookem-pujde-i-do-hd/

Obsáhlejší text k tomu budu mít na webu zítra. Kolegyňky z MediaGuru se tohoto tématu opravdu dotknuly pouze zlehka. :)

Odesláno
37 minutes ago, Lukáš Polák napsal:

Obsáhlejší text k tomu budu mít na webu zítra. Kolegyňky z MediaGuru se tohoto tématu opravdu dotknuly pouze zlehka. :)

A na jaké stránce a od kolika to bude?

Odesláno

Pane Poláku, rád bych vám trochu poupravil závěr toho vašeho článku o CN HD. Tuty TV není placená televize, vysílá volně v DVB-T a i u většiny kabelových, IPTV a satelitních operátorů je zpravidla v nejnižších nabídkách. A pokud je mi známo, tak její HD verze také zatím neexistuje, jen se o ní mluví.

Odesláno

HD verze TUTY už existuje, má ji v nabídce např. SledováníTV.cz nebo KT Kadaň. Ale zatím není moc rozšířená.

Jinak TUTY jsem měl loni ze všech dětských kanálů nejradši, když vysílali i vlastní pořady (s youtubery, Tutyriál, VIP U, Tuty music atd.). Ale teď od novýho roku už je prakticky jen pro menší děti, tak jsem z ní trochu zklamanej. :(

  • Basic 250 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • CA modul
  • Praha
Odesláno

Je to prosím jen můj problém, že u STV1, 2 HD mam vychozi zvukovou stopu V.O. (nejspis version original)? Po kazde si pripadne musim navolit Slovenštinu. Nebo je to "problém" CA modul vlastníků? (viz příloha)

IMG_20180228_165015.jpg

Odesláno

Ten problém nesouvisí s CA modulem. Je to problém s jazykovým nastavením televize, resp. STB, protože mě se vyskytoval i na Kaonu. Někde v menu musí být nastavení jazyka a v rámci něj jazyka zvuku, či audia, či něco v tom smyslu. Pokud váš přístroj umí nastavení druhého jazyka zvuku (což si myslím, že by dnes měly umět všechny televize a rozhodně to umí ten Kaon, stejně jako moje tři roky staré LG), pak si ten druhý jazyk nastavte na slovenštinu a problém je vyřešen.

Odesláno
před 3 hodinami, peno napsal:

Ten problém nesouvisí s CA modulem. Je to problém s jazykovým nastavením televize, resp. STB, protože mě se vyskytoval i na Kaonu. Někde v menu musí být nastavení jazyka a v rámci něj jazyka zvuku, či audia, či něco v tom smyslu. Pokud váš přístroj umí nastavení druhého jazyka zvuku (což si myslím, že by dnes měly umět všechny televize a rozhodně to umí ten Kaon, stejně jako moje tři roky staré LG), pak si ten druhý jazyk nastavte na slovenštinu a problém je vyřešen.

Děkuji za nasměrování. Doposud jsem to nemusel řešit. V nastavení jsem našel Druhý jazyk - Slovenština a je to ok. Používám doposud http://www.samsung.com/cz/support/model/BD-E8300/EN

Odesláno

Aktualizovali jsme frekvenční přehled, který naleznete ZDE 

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community