Návštěvník dodo Odesláno 14. března 2019 Sdílet Odesláno 14. března 2019 před 3 hodinami, Marek-26 napsal: Takže dle Vás je v pořádku, že všichni kradou a UPC by mělo kvůli svým zákazníkům taky? Určite to nie je v poriadku, tak ako nie je v poriadku, keď operátor OKRÁDA SVOJICH ZÁKAZNÍKOV tým, že im účtuje za dlhodobo čiastočne, alebo úplne nefunkčné služby ( archív, aplikácia, v mnohých lokalitách padajúci a nestabilný internet ), že zákazníkov núti platiť za tovar, o ktorý nemá záujem ( odpadovo - reklamné TV stanice, ktoré po tichej dohode s ich vysielateľom zaradí operátor do základného balíku a ty zákazník plať a drž hubu ), že zákazníkom prenajíma zariadenia, ktoré sú v iných krajinách umiestňované do technického múzea, za to, že VERNÝCH zákazníkov roky cenovo zdiera a novým dá ceny skoro o tretinu nižšie... Ahaaa, že to tak robia VŠETCI ?!! Tak v tomto prípade je zrejme všetko OK!!! A k tým podrazom - viď príepevky vyššie - k tomu sa už radšej ani nevyjadrujem, za tých vyše 20 rokov som si zvykol... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Pelikán Odesláno 14. března 2019 Sdílet Odesláno 14. března 2019 Ale oni vás za archiv a aplikácii nenutí platit, protože to dávají za 0,- Je to služba navíc zdarma, takže nejde reklamovat, ani tvrdit, že vás za ni nutí platit... Pristup UPC k zakaznikum v mnohem pripomina pristup kabelovky k zakaznikum v jedne epizode South Parku... Moc jsem se tenkrat nasmal, kdyz jsem ten dil videl :)) 1 Citovat 1000 Mb/s Jiná služba Komfort Vodafone Station, CA modul Pardubice Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník dodo Odesláno 14. března 2019 Sdílet Odesláno 14. března 2019 ... a keďže to využívam a mám to 0,- v podstate okrádam ja ich:((....A to som sa len chcel pôvodne informovať, či nie je možné zaradiť ČT Sport.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
retron Odesláno 14. března 2019 Sdílet Odesláno 14. března 2019 není to služba zdarma, protože samostatně je za poplatek, tzn. je to služba v ceně a to již reklamovat lze, ikdyž se nám UPC vytrvale snaží tvrdit něco jiného Citovat 150 Mb/s - Komplet Compal bridge, 4x CA modul Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Libor Odesláno 14. března 2019 Sdílet Odesláno 14. března 2019 (upraveno) Správa zo včera a som zvedavý ako nový vlastník zlepší programovú ponuku a zmenu k lepšiemu (HD) https://zive.azet.sk/clanok/138837/regulator-schvalil-predaj-tv-joj-ziskala-cs-film-cs-mini-ci-kinosvet/ Upraveno 14. března 2019 uživatelem Libor Oprava Citovat - - TV Komfort CA modul Svätý Jur Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 14. března 2019 Sdílet Odesláno 14. března 2019 (upraveno) Citovat Pristup UPC k zakaznikum v mnohem pripomina pristup kabelovky k zakaznikum v jedne epizode South Parku... Moc jsem se tenkrat nasmal, kdyz jsem ten dil videl :)) Já mám celkem čerstvé zkušenosti (1.3.2019) a jsou úplně jiné, než popisuješ. Ke konci února mě odešel již historický STB Kaon B3001. Takže jsem psal na UPC o výměnu. Během hodiny byl vyřešen termín. Dne 1.3. přijel technik, předal mě nový STB, odebral si ten vadný, navíc mě dal koax kabel s UPC koncovkami (a to nemusel). Všechno v pohodě, bez nervů, … prostě klídek. Provedl jsem si tzv. samoinstalaci a asi dva dny se objevovaly ony problémy se "samozapnutím" (referuji jinde). Celkem jsem se tomu věnoval, psal spoustu poznatků (asi více, než tzv. "testeři"), a vše je již v pohodě. Když před nějakým časem byl u mě technik s "cihličkou", naprosto stejná pohoda. K tomu mě referenční oddělení nabídlo slušnou cenu (volali oni mě, ne já jim), takže také pohoda. Oba přístroje fungují ….. žádný problém. Časy se oproti minulosti změnily. Upraveno 14. března 2019 uživatelem Ivo Mašek Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
retron Odesláno 14. března 2019 Sdílet Odesláno 14. března 2019 (upraveno) no ani bych neřekl, končí mi věrnostní období, přijde mi email cituji: "abychom Vám i nadále mohli poskytovat naše služby za zvýhodněných podmínek, dojde k automatickému obnovení Vašeho věrnostního období na dalších 12 měsíců. Pokud Vám současné zvýhodněné podmínky vyhovují, nemusíte se o nic starat, automaticky Vám je obnovíme. V opačném případě kontaktujte Klientské centrum UPC." konec citace a konec mailu, tzn. bez konkretizovaných údajů. z výše uvedeného předpokládám, že se smlouva prodlouží za stávajících podmínek především tedy ceny, pro jistotu tedy volám na infolinku a musím uznat, že velice milá operátorka mi oznámí samozřejmě, že nikoliv a že to tedy předá kolegům k dořešení. Výše citovaný e-mail je tedy, jemně řečeno zavádějící, nebojím se říci až lživý. Upraveno 14. března 2019 uživatelem retron . Citovat 150 Mb/s - Komplet Compal bridge, 4x CA modul Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 14. března 2019 Sdílet Odesláno 14. března 2019 před 52 minutami, retron napsal: Silně pochybuju, že by o tom ČT nevěděla. Co ovšem není v pořádku je od členů fóra, kteří sem v dobré víře přispívají za účelem zlepšení Vasich služeb, získat informace - když už toho nejste schopni sami - a pak je defacto použít proti nim a ještě se k tomu bez skrupulí přiznat. Místo toho abyste se snažili díky mnoha příspěvkům tady své služby vylepšit a tím získat před konkurencí náskok, tak tímto svých chováním radši podrazíte své loajální zákazníky. Měl se David přestěhovat na Slovensko a objednat si služby od všech zde zmíněných operátorů? A jak podrazili své loajální zákazníky? Když to otočím, tím, že se snažil narovnat podmínky, nebojoval tím za zákazníky UPC SK, aby nebyli v nevýhodě oproti klientům konkurenčních poskytovatelů? před 13 minutami, dodo napsal: Určite to nie je v poriadku, tak ako nie je v poriadku, keď operátor OKRÁDA SVOJICH ZÁKAZNÍKOV tým, že im účtuje za dlhodobo čiastočne, alebo úplne nefunkčné služby ( archív, aplikácia, v mnohých lokalitách padajúci a nestabilný internet ), že zákazníkov núti platiť za tovar, o ktorý nemá záujem ( odpadovo - reklamné TV stanice, ktoré po tichej dohode s ich vysielateľom zaradí operátor do základného balíku a ty zákazník plať a drž hubu ), že zákazníkom prenajíma zariadenia, ktoré sú v iných krajinách umiestňované do technického múzea, za to, že VERNÝCH zákazníkov roky cenovo zdiera a novým dá ceny skoro o tretinu nižšie... Ahaaa, že to tak robia VŠETCI ?!! Tak v tomto prípade je zrejme všetko OK!!! A k tým podrazom - viď príepevky vyššie - k tomu sa už radšej ani nevyjadrujem, za tých vyše 20 rokov som si zvykol... Okrádá? Pojďme si to rozebrat, máte na to trošku pokroucený pohled zdá se mi (nebo ho mám já?). Podepsal jste smlouvu s nějakými podmínkami. V nich je popsáno, i to, jaká nefunkčnost je ještě v pořádku a jaká již ne. Např. u telefonu v ČR je psáno, že minimální zaručená a nabízená úroveň kvality je 90%. Jestliže UPC toto nesplní, máte danou věc reklamovat (též součástí podmínek) a UPC reklamaci vyhoví. To samé s internetem. Jestli UPC neplní podmínky, které jste s nimi uzavřel, máte možnost danou věc reklamovat. Televizní stanice jsou prodávány v tématických balíčcích. Třeba kvůli tomu, že je to podmínkou daných poskytovatelů obsahu. UPC by mohlo napsat nabídku na každý kanál zvlášť, ale vždy by to bylo za cenu balíku, ve kterém teď jsou (+/-) a další kanály by k němu byly zdarma. Takže jen jinými slovy popsaný současný stav. A že přibude nějaká stanice bez změny ceny? Nemusí Vám to být pak úplně jedno? Nikdo Vás nenutí ji sledovat. No nevím, která zařízení máte na mysli, ale když se podívám třeba na Connect Box (modem Compal), pak ten se nabízí prakticky v celé evropě v rámci Liberty Global (stejně tak i jiné modemy se používají na všechny světové strany od CZ/SK), některá vyřazená zařízení z ČR se prodávala do západní Evropy, při uvedení platformy Horizon měli na západě v začátcích se zařízeními mnohem více problémů než my v ČR (můj subjektivní názor z desítek článků a stovek příspěvků na různých fórech či v komentářích pod články). Je na tržním prostředí vcelku normální, že nový klient dostane zvýhodněnou nabídku a poté platí dle standardního ceníku. I onen stávající klient slevu dostal. Můžeme si pak debatovat o tom, zda někdo nedostal lepší slevu než tenkrát on. Telekomunikace jsou nezřídka přirovnávány k arabskému tržišti. Já osobně bych také raději všechny slevy všem zrušil, jak novým, tak stávajícím a měl jasně danou cenu (s ponecháním věrnostních a balíčkových slev). Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
retron Odesláno 14. března 2019 Sdílet Odesláno 14. března 2019 Takže průzkum trhu a konkurence za Vás mají dělat Vaši zákazníci, to jako opravdu myslíte vážně? Když už tedy chtěl bojovat za vlastní zákazníky, tak se měl naopak snažit získat ČT Sport pro SK zákazníky legálně byť třeba za poplatek a pak to prezentovat oficiálně jako konkurenční výhodu, případně až poté "to naprášit" a ohlídat si tak vlastní investice. 1 Citovat 150 Mb/s - Komplet Compal bridge, 4x CA modul Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 14. března 2019 Sdílet Odesláno 14. března 2019 Citovat no ani bych neřekl, končí mi věrnostní období, přijde mi email cituji: Mě ten email také chodí jednou za rok (už několik let), a cena je opravdu stále stejná. Mám komplet všechno, co UPC programově nabízí. Jakékoli nové programy přibyly, automaticky jsem je dostal i já a to za stále stejnou cenu. Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.