Odesláno 4. září 2023 1 rok Zdravím, je to již nekolikátý den, kdy máme problém (celá rodina) s voláním, volaní (množné číslo) nás slyší přerušovaně nebo vůbec, hovor se sám ukončuje. Dle mapy pokrytí by mělo být vše v naší lokalitě v pořádku, ovšem není. Telefony restartovány, SIMky vyzkoušeny v jiných zařízeních. Dovolat se na operátora a vyřešit problém se služnou za kterou si platíme, věc nemožná. Václav
Odesláno 5. září 2023 1 rok Mapa snese všechno. Zkusil bych jiného operátora. Premium - Cinema Vodafone Station WiFi 5 Kladno
Odesláno 5. září 2023 1 rok Centrum péče @VáclavHezký den, Václave, díval jsem se na výpadky v okolí Hlavečníku a za poslední dny žádný plošný výpadek nahlášený nemáme. Potřebovali bychom to tedy ověřit přímo pro vaše telefonní číslo (čísla). Pokud to je možné, zavolejte prosím na *77 (800770077) a vše nahlaste kolegům, doptají se vás na podrobnosti a předají vše ke kontrole. Můžete nám také napsat přes https://tam.je/forum, v tom případě prosím nezapomeňte na: - přesnou adresu - typ telefonu - čas posledního hovoru z lokality (pro určení vysílače, ke kterému se telefon připojuje) - od kdy se potíže projevují a jak - jestli mají potíže i ostatní Obecně mě ještě napadá, zda nepoužíváte Wi-Fi volání? Pokud ano, zkuste ho vypnout a zavolat bez něj. Kdyby vše fungovalo, tak je příčina v parametrech Wi-Fi sítě a řešením by bylo volat klasicky přes mobilní síť. Stejně tak bych zkusil vypnout podporu LTE sítě a pak provést hovor, jestli není příčina ve volání přes LTE. Tady bychom se na to stejně museli podívat, ale uvítáme informaci, zda jste toto zkoušel a mělo to nějaký vliv. Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.