Přejít na obsah

WV1863


Návštěvník Majsneros

Doporučené příspěvky

no v mym případě to probíhalo tak, že normálně během sledování tam ta chyba najednou skočila a nešlo pustit vůbec nic, až za hodinu se to nějak samo vzpamatovalo 🤔 a na monitor sem vůbec nijak nesahal, ten je připojenej celou dobu přes display port bez jakýhokoliv zásahu 🤔

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/62199-wv1863/page/3/#findComment-479240
Sdílet na ostatní stránky

V 21. 1. 2025 v 17:14, Ondra - Vodafone napsal:

Chyba WV1863 nejčastěji souvisí se způsobem zapojení monitoru - například když je používaná dokovací stanice, k PC je připojeno více monitorů, pro připojení je používané jiné než digitální rozhraní atp.

To víme, problém je v tom, že taková chyba vůbec existuje. VTV nemá proboha vůbec řešit, co a jakým způsobem mám k PC připojené.

  • Basic
  • -
  • Základní, Sport
  • Compal CH7465, CA modul
  • Brno
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/62199-wv1863/page/3/#findComment-479325
Sdílet na ostatní stránky

díky za tohle téma, už jsem zkoušel leccos, ale že bude problém v přípojení monitoru mě fakt nenapadlo. Potvzuju výskyt chyby při zapojení notebooku do docku se dvěma monitory a jednou TV. Po odpojení docku to na notebooku funguje. O2TV při stejném zapojení funkční.

@Ondra - Vodafone@Martin - Vodafone můžete prosím posunout tyto informace dál, ať dojde k nápravě?

  • Super DSL
  • -
  • -
  • -
  • Zlín
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/62199-wv1863/page/3/#findComment-479352
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar vespolek,

obávám se, že se situace za poslední týden rapidně zhoršila, Nedávno to jelo většinou nejhůř na třetí pokus (spustit stream z browseru, čili 2x vidět chybu WV1863), teď už to nejde ani na podesáté.

 

FYI: Můj setup je: PC + 2xLCD (oba přes DP) a TV přes HDMI. Postupně jsem odpojil 2 obrazovky a nechal jen jednu, reboot, a ... NIC. 

Takže za mne říkám, že VTV v browseru NEFUNGUJE, sorry....

 

Hodlá s tím VF něco udělat?

  • Super
  • -
  • -
  • -
  • Brno
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/62199-wv1863/page/3/#findComment-479353
Sdílet na ostatní stránky

Já zas žádnou takovou chybu nemám. Ntb Lenovo + prohlížeč Edge připojeno k tv HDMI kabelem a hraje to furt.Ale to je asi tím, že nic jiného připojené nemám.

Myslím si, že to dělá proto jak se snaží aby nešlo pustit víc programů v jednom prohlížeči tak se jim tam do toho plete i NEmožnost více obrazovek.

Mýlím se, ale v Horizonu to nedělalo?

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone TV 3 box, Compal CH7465
  • Teplice
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/62199-wv1863/page/3/#findComment-479354
Sdílet na ostatní stránky

@hreba Patrně někde po cestě chybí HDCP. Kontroly HDCP se evidentně Vodafone vzdát nechce. 

@robbieA běží všechny 3 ty obrazovky, když to hází chybu? Některé monitory/TV když jsou vypnuté, tak neodpovídají na HDCP a neproběhne tak ověření.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/62199-wv1863/page/3/#findComment-479355
Sdílet na ostatní stránky

@Marek-26Zkoušel jsem všechny kombinace, i.e.

  • všechny obrazovky připojené a zapnuté => WV1863
  • druhá i třetí obrazovka vypnutá, ale stále připojená kabelem, WIN10 tedy "viděly" jen primarní LCD => WV1863
  • obě přídavné obrazovky fyzicky odpojené kabelem z PC, ponechaná jen jedna připojená DP kabelem, restart browserů (zkoušeny všechny možné), restart PC => WV1863

 

Testovací sestava PC s AMD Ryzen, WIN10, veškeré dostupné aktualizace Win i browserů nainstalovány.

Jak píšu, před týdnem to jelo, vždy alespoň napotřetí, někdy i hned

  • Super
  • -
  • -
  • -
  • Brno
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/62199-wv1863/page/3/#findComment-479356
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@hrebaV tomto případě nejde o chybu, ale o vlastnost Vodafone TV, která souvisí s ochranou TV obsahu a vysílacích práv.

@robbie Zkuste se ještě podívat na https://www.vodafone.cz/pece/reseni-technickych-problemu/potize-vodafonetv/reseni-potizi-televize-prohlizec/ - zejména na možnost ověřit, zda vám v tom zapojení funguje HDCP... Kdyby nic nepomohlo, ozvěte se nám prosím na 800770077, vyberte volbu pro technické potíže a volejte v době, kdy budete u svého počítače.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/62199-wv1863/page/3/#findComment-479360
Sdílet na ostatní stránky

Pozoruhodné je, že jste jediní, kteří s touto věcí zákazníky otravují. Možná byste se měli více starat o zákazníky než o ochranu TV obsahu. To už byste mně také mohli zakázat jít na pivo a deklarovat to ochranou mého zdraví.

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/62199-wv1863/page/3/#findComment-479362
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...