Technikus Odesláno 13. září 2023 Sdílet Odesláno 13. září 2023 (upraveno) Očividně infolinka (možná konkrétní pracovník) nebyl(-a) informován(-a) o změně postupu. Otázkou je, co informovanost pracovníků na pobočce, aby to tam neodmítli a nebyla cesta zbytečná 🙄 Upraveno 13. září 2023 uživatelem Technikus Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6 Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62204-vr%C3%A1cen%C3%AD-za%C5%99%C3%ADzen%C3%AD/page/2/#findComment-465601 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 13. září 2023 Sdílet Odesláno 13. září 2023 před 13 hodinami, retron napsal: Dnes jsem vracel ten jejich výborný Premium set-top box a pořád to dle infolinky lze na pobočkách. Lze výjimečně v prodejnách, po ukončení smlouvy za poplatek 200Kč 🙂 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62204-vr%C3%A1cen%C3%AD-za%C5%99%C3%ADzen%C3%AD/page/2/#findComment-465604 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
retron Odesláno 13. září 2023 Sdílet Odesláno 13. září 2023 Tak v tom případě si proškolte infolinku, jelikož operátorka s kterou jsem to řešil mě nutila do toho abych zařízení vrátil na pobočce (Chodov nebo Anděl). O kód na PPL jsem si musel vyloženě říct, jelikož ona k tomu prý nemá přístup, že mi ho pošle kolegyně. Citovat 150 Mb/s - Komplet Compal bridge, 4x CA modul Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62204-vr%C3%A1cen%C3%AD-za%C5%99%C3%ADzen%C3%AD/page/2/#findComment-465606 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
siblpet Odesláno 14. února Sdílet Odesláno 14. února (upraveno) V 8. 9. 2023 v 16:54, Martin - Vodafone napsal: Dobrý den, pronajaté zařízení můžete vrátit přes PPL zdarma, na zákaznické lince vám naši specialisté vygenerují potřebný kód pro odeslání zásilky zdarma, s kolegy se rovnou dohodnete i na konkrétním datu ukončení služeb. Kromě toho, že je tohle řešení efektivnější pro nás, protože nemusíme zařízení skladovat v jednotlivých prodejnách a čekat na jejich svoz do centrálního skladu, jde podle mě o lepší řešení pro většinu našich zákazníků - PPL provozuje více než 4 000 podacích míst, našich prodejen je 84 🙂 Jo PPL je pěkné ale blbý je, že vygenerujete kod 25 dní před ukončením služby ( konkrétně internetu), díky čemuž kod následně nejde použít protože již propadl. Ok člověk si zavolá pro nový kod. a vyřízení nového kodu trvá 5 dní ? Jakože proč? věc co muže byt naprosto automatizovaná. Zárověň se díky tomu prodližuje doba, po kterou mám zařízení u sebe → zvyšuje se poměrná částaka, která bude učtovaná za pronájem + se ještě muže stát, že se překročí doba 14 dní do kterých se má zařízení vrátit. Co se stane pak? Upraveno 14. února uživatelem siblpet Citovat Premium - - Vodafone Station WiFi 6 Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62204-vr%C3%A1cen%C3%AD-za%C5%99%C3%ADzen%C3%AD/page/2/#findComment-468761 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
retron Odesláno 14. února Sdílet Odesláno 14. února tak to vrať na pobočce, což mi v Praze sami doporučovali, ale kod mi zaslali obratem Citovat 150 Mb/s - Komplet Compal bridge, 4x CA modul Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62204-vr%C3%A1cen%C3%AD-za%C5%99%C3%ADzen%C3%AD/page/2/#findComment-468762 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Martin - Vodafone Odesláno 14. února Centrum péče Sdílet Odesláno 14. února Dobrý den, @siblpetplatnost kódu pro vrácení pronajatého zařízení přes PPL je 2 měsíce, takže i když vám kód vygenerujeme 25 dní před ukončením služby, je pořád dostatek času na vrácení zařízení 🙂 1 Citovat - Premium 5G ALLinONE - Chrudim Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62204-vr%C3%A1cen%C3%AD-za%C5%99%C3%ADzen%C3%AD/page/2/#findComment-468765 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gallibob Odesláno 14. února Sdílet Odesláno 14. února Tímto sem si také prošel (cca měsíc zpět)při vrácení zařízení, vygenerovaný kód pro PPL z SMS nefungoval a nakonec sem vracel na pobočce,(bez placení 200kc), protože nový nešel vygenerovat. Evidentně tato služba ještě není plně dotažena.... Zase za "vyhození"14let starého telefonu jsem si stim užil až zbytečně moc času ... Teď mě ještě čeká vrácení přeplatku za služby,tak doufám že to půjde lépe,než 3 telefonáty a cesta na pobočku (sice mám SIPO, tak chápu že to není tak jednoduché,ale používal sem ho přes 20let tak teď si to musím zatrest užít) 1 Citovat Internet 300 - TV Komfort Cisco epc3208, Ca modul Praha 3 Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62204-vr%C3%A1cen%C3%AD-za%C5%99%C3%ADzen%C3%AD/page/2/#findComment-468770 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 15. února Centrum péče Sdílet Odesláno 15. února @gallibobPěkné dopoledne, mrzí mě, že došlo k těmto potížím s vygenerováním hesla, upřímně, ještě jsem se s tím nesetkala. SIPO je velmi specifický způsob úhrady s delší splatnosti, neznamená to však , že o přeplatek přijdete. Pokud již doběhla poslední platba přes SIPO, napište nám číslo bankovního účtu přes přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, ať můžeme předat požadavek platebnímu oddělení. Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62204-vr%C3%A1cen%C3%AD-za%C5%99%C3%ADzen%C3%AD/page/2/#findComment-468785 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.