Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • Centrum péče

@kautskymTo bych rád uvedl na pravou míru. Přesnější je říct, že poplatek účtujeme ve chvíli, kdy po živém operátorovi zákazník chce něco, co může opravdu snadno zvládnout sám. Bavíme se například o tom zjištění kreditu, což si každý může snadno zjistit několika různými způsoby. 

 

Na lince chceme být k dispozici zákazníkům především se složitějšími dotazy a chceme také zákazníky odkazovat k digitálním řešením, která jsou i pro ně rychlejší a efektivnější. Pokud někdo bude trvat na tom, že chce sdělit informaci o výši kreditu od živého operátora, může za to zaplatit a předem ho na takovou věc na začátku hovoru upozorníme.

Ale budeme k zákazníkům přistupovat individuálně. Například člověku, který má potíže se zrakem a potřebuje se zeptat, určitě za hovor nic účtovat nebudeme. Bezplatné bude vždy řešení urgentních situací, jako jsou blokace ztracených či odcizených SIM karet, nahlášení výpadku nebo problémy s roamingem.

  • Souhlasím 3
  • Děkuji 1
  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
před 11 hodinami, Ondra - Vodafone napsal:

@kautskymPřesnější je říct, že poplatek účtujeme ve chvíli, kdy po živém operátorovi zákazník chce něco, co může opravdu snadno zvládnout sám. Bavíme se například o tom zjištění kreditu, což si každý může snadno zjistit několika různými způsoby. 

A kdo posuzuje, co navíc kromě kreditu je zákazník schopen zvládnout sám a kde už k účtování dojde a kde nedojde?

Už jsem X krát narazil na to, že přetechnizované požadavky VF na on-line řešení byly pro běžného uživatele nebo seniora přemrštěné. Nedávno jsme v rodině řešili požadavek přepisu služeb a přihlášení do samoobsluhy pro nového plátce při úmrtí klienta, kde nestačila návštěva pobočky a následně zákaznická linka si na situaci vylámala zuby. A jak občas umí nefungovat "Můj Vodafone" na webu někteří z nás tady na fóru jsou docela v obraze. 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole

Tak s tím nebudeš volat mimo provozní dobu linky 🙂 Bral bych to tak, že to, co si můžu přenastavit v Můj Vodafone sám a nechce se mi, tak mám možnost zavolat mimo provozní dobu, ale bude mě to něco stát. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Možná jsem špatně četl, ale v okazech ani tady snad žádná provozní doba linky nebyla zmíněna 🫠

Druhá věc je, že my můžeme nějak něco brát tady na foru a VF v reálném prostředí bude mít zcela jiné mínění.

 

Chápu, že VF to chce nějak profiltrovat. Možná je důležitá číst "může za to zaplatit a předem ho na takovou věc na začátku hovoru upozorníme".

Třeba, místo nezávazných slibů,  potom zbyde víc prostředků na řešení ostatních perliček, premium settopboxů, neoprávněně účtovaných poplatků za Neflix, občas i za vlastní služby, padáním TV apilkace, korektních údajů v EPG, přihlášením do webu, přihlášením do TV aplikace, občasným haprováním DNS serverů, nedosažitelnými WiFi kanály na modemech, pružnější podpoře 5G na některých telefonech .... Je to řehole, ukočírovat takovou firmu.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole

S čím vám samoobsluha a aplikace nepomohou? ( https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/muj-vodafone-na-webu/co-najdu-v-muj-vodafone/ )

Na některé záležitosti je i naše samoobsluha a aplikace krátká. S nimi vám pomohou operátoři, případně se můžete stavit v prodejně. Patří mezi ně:

Žádost o změnu tarifu - pokud máte zaměstnanecký tarif, v Můj Vodafone změnu zadat nemůžete.

Technické potíže a poruchy - vyzkoušejte naše Centrum péče

Nefunkční služby - vyzkoušejte naše Centrum péče

Žádost o přenos k jinému operátorovi - kód pro přenos v Můj Vodafone najdete, nicméně i naši operátoři vám rádi v této situaci pomohou.

Posunuti splatnosti vyúčtování - v případě dobré platební historie tuto možnost najdete v Můj Vodafone.

Pořízení telefonu (a pořízení telefonu na splátky)

Objednání nové služby - nelze u zaměstnaneckých tarifů.

Reklamace vyúčtování nebo služeb

Reklamace telefonu

Vrácení zboží nebo služby ve 30 dnech

Doplacení splátek za telefon

Navýšení nebo snížení Volací jistiny

Převod telefonního čísla na jiného majitele

Upraveno uživatelem kautskym
  • Premium, Super DSL
  • Basic, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
  • Centrum péče
před 13 hodinami, sodekcz napsal:

A kdo posuzuje, co navíc kromě kreditu je zákazník schopen zvládnout sám a kde už k účtování dojde a kde nedojde?

Už jsem X krát narazil na to, že přetechnizované požadavky VF na on-line řešení byly pro běžného uživatele nebo seniora přemrštěné. Nedávno jsme v rodině řešili požadavek přepisu služeb a přihlášení do samoobsluhy pro nového plátce při úmrtí klienta, kde nestačila návštěva pobočky a následně zákaznická linka si na situaci vylámala zuby. A jak občas umí nefungovat "Můj Vodafone" na webu někteří z nás tady na fóru jsou docela v obraze. 

Jak zmínil Marek, stačí v případě paušálních služeb volat v pracovní době (8-19 h, resp. o víkendu do 17 h).

Obecně - posuzuje to samozřejmě operátor - ten, s kým na lince mluvíte. Nastavené to ale máme tak, že vždy přihlížíme k individuálním okolnostem a nikdy se nestane, že by kdokoliv zaplatil za hovor a dopředu to nevěděl nebo neměl možnost odmítnout (a dořešit například situaci přes samoobsluhu sám). 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...