Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Proč se někdy nedá zpětně zhlédnout seriály, někdy je tam zhlédnout, ale většinou na první pozici je nastavit ochranu nahrávky a zhlédnout tam není. Třeba dva dřívější díly je sledovat nahrávku pak další dva díly je nastavit ochranu nahrávky a další tři díly sledovat. 

20230920_171720.jpg

Doplním  dělá to prémiový stbox i normální 

Může to někdo zkusit  jestli to má  taky tak

Reset StBoxu nepomohl

  • -
  • -
  • TV Komfort
  • HD mediabox
  • Ostrava1
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/62232-zp%C4%9Btn%C3%A9-zhl%C3%A9dnut%C3%AD/
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

Dobrý den, @pavlos, podle toho snímku je díl seriálu nahraný. Zkuste se prosím ještě podívat do sekce s nahrávkami - stiskněte červené tlačítko na dálkovém ovládání nebo přejděte do hlavní nabídky (tlačítko s ikonou domečku) a v části Moje TV sjeďte šipkami dolů, dokud neuvidíte sekci Nahrávky. Zobrazí se vám nahrané pořady, pokud kliknete na název pořadu, můžete si ho přehrát a v zobrazené nabídce najdete i možnost smazání nahrávky. Abychom to pak mohli nechat prověřit detailněji, napište nám prosím přes https://tam.je/forum/

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/62232-zp%C4%9Btn%C3%A9-zhl%C3%A9dnut%C3%AD/#findComment-465732
Sdílet na ostatní stránky

Dělá mi to taky. V iPadOS nemám tlačítko přehrát vůbec, v aplikaci pro Android TV sice to tlačítko je, ale přehrávání nezačne a vypíše se chyba TAV1882.

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha 6
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/62232-zp%C4%9Btn%C3%A9-zhl%C3%A9dnut%C3%AD/#findComment-465747
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

Dobrý den, řešil jsem na základě vícero stížností ještě s kolegy. prověřili to a potvrdili mi, že tu chybu vidí. To znamená, že nyní už další konkrétní příklady nepotřebujeme a řešíme to. Omlouvám se za komplikace. 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/62232-zp%C4%9Btn%C3%A9-zhl%C3%A9dnut%C3%AD/#findComment-465752
Sdílet na ostatní stránky

před 14 hodinami, miska.777 napsal:

Tento problém trvá již 14 dní a stále není vyřešen. Kdy to asi tak bude?

Otázka spíš je co se rozbije hned potom. 

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha 6
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/62232-zp%C4%9Btn%C3%A9-zhl%C3%A9dnut%C3%AD/#findComment-465832
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...