Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Proč se někdy nedá zpětně zhlédnout seriály, někdy je tam zhlédnout, ale většinou na první pozici je nastavit ochranu nahrávky a zhlédnout tam není. Třeba dva dřívější díly je sledovat nahrávku pak další dva díly je nastavit ochranu nahrávky a další tři díly sledovat. 

20230920_171720.jpg

Doplním  dělá to prémiový stbox i normální 

Může to někdo zkusit  jestli to má  taky tak

Reset StBoxu nepomohl

  • -
  • -
  • TV Komfort
  • HD mediabox
  • Ostrava1
Odesláno
  • Centrum péče

Dobrý den, @pavlos, podle toho snímku je díl seriálu nahraný. Zkuste se prosím ještě podívat do sekce s nahrávkami - stiskněte červené tlačítko na dálkovém ovládání nebo přejděte do hlavní nabídky (tlačítko s ikonou domečku) a v části Moje TV sjeďte šipkami dolů, dokud neuvidíte sekci Nahrávky. Zobrazí se vám nahrané pořady, pokud kliknete na název pořadu, můžete si ho přehrát a v zobrazené nabídce najdete i možnost smazání nahrávky. Abychom to pak mohli nechat prověřit detailněji, napište nám prosím přes https://tam.je/forum/

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
Odesláno
  • Autor

Můj problém to neřeší 

  • -
  • -
  • TV Komfort
  • HD mediabox
  • Ostrava1
Odesláno

Poslední dobou mám stejný problém.

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
Odesláno
  • Autor

Psal jsem na ten odkaz, ozvou se do čtyř dní, pak dám vědět. 

  • -
  • -
  • TV Komfort
  • HD mediabox
  • Ostrava1
Odesláno

Dělá mi to taky. V iPadOS nemám tlačítko přehrát vůbec, v aplikaci pro Android TV sice to tlačítko je, ale přehrávání nezačne a vypíše se chyba TAV1882.

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6
Odesláno
  • Centrum péče

Dobrý den, řešil jsem na základě vícero stížností ještě s kolegy. prověřili to a potvrdili mi, že tu chybu vidí. To znamená, že nyní už další konkrétní příklady nepotřebujeme a řešíme to. Omlouvám se za komplikace. 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
Odesláno

Tento problém trvá již 14 dní a stále není vyřešen. Kdy to asi tak bude?

Odesláno
  • Autor

Prý na tom pracují 

  • -
  • -
  • TV Komfort
  • HD mediabox
  • Ostrava1
Odesláno
před 14 hodinami, miska.777 napsal:

Tento problém trvá již 14 dní a stále není vyřešen. Kdy to asi tak bude?

Otázka spíš je co se rozbije hned potom. 

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Kdo si právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community