Odesláno 21. září 2023 v 16:0221. zář 2023 Dnes měla přítelkyně nevyžádaný hovor s nabídkou od Vodafonu ohledně služeb, operátor chtěl nějaké 2 znaky z hesla. To nevěděla, tak jí poslal sms s linkem a kodem na reset administrátorského hesla a chtěl ať mu ho nadiktuje. Všude se píše ať lidé kvůli podvodům nedávají nikomu kódy a přístupy do účtu a u Vodafonu je to jako běžná praxe? To si jako mohl resetnout její administrátorské heslo a hrabat se jí v účtu? Jak má pak člověk poznat kdy to normální je a kdy ne, když to Vodafone evidentně běžně praktikuje? V sms se ani nepíše nic jako kod nikomu nevyzrazujte. To má být bezpečnost? Má někdo podobnou zkušenost?
Odesláno 21. září 2023 v 16:5821. zář 2023 To by mě taky zajímalo a rozhodně bych nic nesděloval, zvlášť když v sms je upozornění nikomu nesdělovat. Není přece normální aby operátor odeslal informaci, kterou chce záhy odeslat zpět pomocí stejného kanálu (telefonu), to by mělo smysl např jen při ověřování v internetové samoobsluze a podobně. Takže jestli to nebyl podvodník, tak v systémech Vodafone je něco hodně špatně. Start - Základní Compal CH7465 Opava
Odesláno 21. září 2023 v 18:0021. zář 2023 Řešení Hovor se mohl ukončit, že si zařídí reset číselného hesla sama a ať zavolají později. Pak už diktuje náhodné pořadí 2 čísel z celého číselného hesla. Proč vlastně heslo neznala? Znalostí by si ušetřila ty kroky a případné obavy. Varianty resetu jsou tady, je tam i ta SMS. Způsobů na reset číselného hesla je tam několik. Upraveno 21. září 2023 v 18:0321. zář 2023 uživatelem Technikus Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 22. září 2023 v 11:0922. zář 2023 Ty si pamatuješ všechna hesla a přístupy, které kde máš? To teda respekt. Já to nedávám... - - Komplet Takový bílý, nastojato Praha Žižkov
Odesláno 22. září 2023 v 11:1622. zář 2023 Ani já nejsem chodící encyklopedie, nicméně existuje plno variant, jak si vše značit (sešit, Excel, aplikace v telefonu apod.) Těch možností je několik Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 23. září 2023 v 06:1823. zář 2023 Jen není povinnost, nosit ssebou neustále všechna hesla. Takže když ti z domu zavolají "nejde internet" a ty bez správcovského hesla nemůžeš nahlásit pitomou poruchu na lince (i když tě ověří jiným způsobem), to je teda na vohrabky. A nechávat si kvůli tomu posílat SMS a měnit hesla jen kvůli jednomu hlášení je taky na palici. Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Odesláno 23. září 2023 v 14:2323. zář 2023 Porucha snad lze nahlásit bez nutnosti říkat nějaké z cifer číselného hesla. Heslo bude vyžadováno primárně na změnu služeb, pro potvrzení účtu a ověření volající osoby. Jinak takový Excel lze mít na OneDrive, Google Drive apod a tak lze mít data kdekoliv s sebou. To je i moje praxe z korporátu, kde je hesel do různých aplikací skutečně mnoho a než volat i třeba do Indie na Service Desk je lepší si to heslo někam poznačit. Variant, jak a kam si to poznačit je mnoho. Tím samozřejmě nemyslím papírek s PIN do pouzdra platební karty. Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 23. září 2023 v 15:3923. zář 2023 Nebo si dávat takové hesla, které se nezapomínají, třeba dny narození dětí A nebo takové hesla které jde snadno zrekonstruovat a zjistit - třeba číslo popisné bývalého zaměstnavatele, datum narození neoblíbeného herce atd Start - Základní Compal CH7465 Opava
Odesláno 23. září 2023 v 16:1923. zář 2023 Problém je že se jedná o šesti číselné heslo, které nejde měnit a tím pádem ani zapamatovat si ho a k němu je ještě občas potřeba číslo plátce, to je dalších osm čísel, myslím že Vodafone to tady trošku nedomyslel, při registraci služeb vám na začátku přijde SMS s těmito kódy a pokud si je hned někam nepoznamenáte, tak už tu zprávu budete těžko dohledávat, ale to heslo si dá díky bohu dohledat aspoň v Můj Vodafone, bez jeho resetu. to za UPC to bývalo jednodušší, stačilo najít jedno šestimístné číslo ve vyúčtování ze SIPA a mohl jsem jít volat. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 24. září 2023 v 06:1824. zář 2023 @Technikuspsal jsem na základě vlastní zkušenosti. Porucha prostě nahlásit nešla. Ostatní rady jak a kam poukládat hesla jsou v tomto případě irelevantní. Tak jako tak došlo k situaci, kdy se na to které místo zkrátka nedostaneš, prostě nemáš heslo z nějakého důvodu u sebe a přes všechna další ověření na lince projdeš, přesto nefunkčnost nenahlásíš. Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.