Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • po 2 týdnech...

@HuberoKororoMne tiez chodia len tie SMS a ta trpezlivost, o ktorej pisem, tej mam este tak na tyzden max. Mam tusenie, ze by pomohlo vypovedat a objednat znovu. Novym zakaznikom to asi vedia urobit ako bridge. Vychadzam z toho, co pise @kautskym

  • Premium Profi
  • -
  • -
  • Vodafone Station
  • Praha 6
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/62265-t-mobile-cable-internet/page/16/#findComment-480117
Sdílet na ostatní stránky

@HuberoKororotaky jsem prechazel od VF. 

Mesic to neslo prepnout do bridge. Ale ja to zkousel kazdy tyden(volal jsem operatorovi). Minuly tyden se to povedlo. Musel jsem to udelat proaktivne.

Jeste upozornuji, ze dostanete privatni ipv4 adresu. Ja si teda jeste priobjednal pevnou ip a vsechno uz bezi.

Upraveno uživatelem Jama Pekel
  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha 3
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/62265-t-mobile-cable-internet/page/16/#findComment-480119
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...