Přejít na obsah

Výměna SIM karty


Doporučené příspěvky

Návštěvník Zla Mrcha

Jedna otazka mi vrta hlavou, proc je zakaznicka podpora Vodafonu tak nepouzitelna a zasekla v devadesatkach?

Koupil jsem si novy telefon a jelikoz ziju v zahranicim, pouzivam na nem krom klasicke SIMky i druhou eSIMku od Vodafonu.

Rikal sem si, ze zmenit eSIMku z telefonu na telefon bude brnkacka, dokonce sem objevil video primo od Vodafonu, ktere cely proces popisovalo krok za krokem. Deaktivoval sem tedy SIM na svem puvodnim telefonu, jdu do Samoobsluhy, jak radi video a ejhle, na miste, kde ma byt polozka s aktivaci eSIMkarty neni nic. Parkrat tedy stranku refreshnu, odhlasim se a prihlasim, stale nic. Objevim chatbota doufaje, ze me propoji s nekym, kdo mi s tim pomuze. Jenze chatbot je jen glorifikovane FAQ.. Tak hledam alespon podporu zkrze zpravy / email. Preci jen sem overenej zakaznik, v samoobsluze by mi snad mohlo byt umozneno bavit se skrze zpravy? Samozrejme ze to nelze. V dobe, kdy ma chatovaci podporu s lidskym personalem i kdejakej maloobchod v Horni Dolni,  nadnarodni korporace a jeden z nejvetsich operatoru v zemi vyzrizuje problemy jen pres telefonni hovor. A nebo vas soupne sem, na forum, kde si zoufali zakaznici muzou poradit navzajem, protoze Vodafon nechce platit vic lidi na sve zakaznicke podpore.

A protoze je moje ceske telefoni cislo aktualne nepouzitelne, volam z firemniho zahranicniho telefonu. Na ceskou linku se to asi prodrazi, ale predpokladam, ze muj problem nebudu resit pul hodiny, zejo? Zejo? Ve fronte na operatora sem byl 40 minut. Slovy ctyricet minut. A pak sem to tipnul, protoze na tohle fakt nemam nervy. Pripadal sem si jak kdyz volam televizni vestkyni po pulnoci. Kolik na vasi zakaznicke lince pracuje lidi? Pet? Rad bych tedy dostal jako spravna Karen vyjadreni nekoho z managementu, protoze tohle fakt neni problem radovych zamestnancu Vodafonu, ale lidi, co rozhoduji, ze se podfinancuje zakaznicka podpora tak, ze je to peklo jak pro lidi, kteri pracuje na pozicich podpory, tak pro vsechny zakazniky, ktere podobna zkusenost odradi si na cokoli v budoucnu stezovat. Predpokladam, ze oblibena cetba vyssiho managementu je Zamek od Kafky.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/62289-v%C3%BDm%C4%9Bna-sim-karty/
Sdílet na ostatní stránky

  • Slamb změnil název na Výměna SIM karty
  • Centrum péče

@Zla MrchaPěkné odpoledne, pokud máte potíže s aktivaci eSIM, můžete nám napsat přes kontaktní formulář https://tam.je/forum a prověříme, co se stalo.  Mrzí mě, že se vám nepodařilo se s námi telefonicky spojit. Ze zahraničí nám můžete zdarma volat na speciální číslo +420 776 970 219. Hovor je zdarma při volání ze SIM karty českého Vodafonu.

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/62289-v%C3%BDm%C4%9Bna-sim-karty/#findComment-466090
Sdílet na ostatní stránky

S těma e-SIM kartama to zas tak jednoduché asi není, operátor myslím musí smazat její  propojení s tvým původním telefonem,

Já si takhle e-SIM kartu smazal z telefonu u operátora Kaktus a už jsem jí tam do stejného telefonu nepodařilo znovu nahrát a to ani přesto že jsem to několikrát řešil s technickou podporou, která i měla snahu to napravit, nakonec jsem to vzdal a e-SIM kartu raději nechal propadnout, protože jsem ji měl jen na testování, takže o nic nešlo, ale být to moje hlavní eSIM karta byl by to větší průšvih.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/62289-v%C3%BDm%C4%9Bna-sim-karty/#findComment-466092
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Zla Mrcha
5 hours ago, Veronika - Vodafone said:

@Zla MrchaPěkné odpoledne, pokud máte potíže s aktivaci eSIM, můžete nám napsat přes kontaktní formulář https://tam.je/forum a prověříme, co se stalo.  Mrzí mě, že se vám nepodařilo se s námi telefonicky spojit. Ze zahraničí nám můžete zdarma volat na speciální číslo +420 776 970 219. Hovor je zdarma při volání ze SIM karty českého Vodafonu. 

Aha, takze jakysi kontaktni formular existuje, jen je dobre schovany, aby ho nahodou zakaznici nenasli? Proc neni vice viditelny? A ano, bylo by super zavolat z Vodafone cisla ze zahranici, kdyby to cislo nebylo kvuli chybe Vodafonu aktualne mimo provoz. Docela bych ocenil vraceni penez za tech 40 minut cekani. Jak moc Fér™ v tehle situaci Vodafon bude?

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/62289-v%C3%BDm%C4%9Bna-sim-karty/#findComment-466096
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, homberg napsal:

Kolik lidi sedi u telefonu na technicke podpore by mne taky zajimalo. Je mozne nam to prozradit, nebo je to tajna informace? Proc ChatBot neni bot asi nema ani cenu zjišťovat.

Bude to v různou denní dobu různé. Celkově odhadem to budou vyšší desítky a celkový počet operátorů budou vyšší stovky plus nějaký back office atd. Celkově to je okolo 1200 lidí.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/62289-v%C3%BDm%C4%9Bna-sim-karty/#findComment-466099
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@Zla MrchaPěkné dopoledne, oficiální kontaktní formulář najdete přímo v Můj Vodafone, a to ve webové samoobsluze nebo v aplikaci, kde stačí zvolit možnost "Napište nám". 🙂 Co se týká kompenzace za telefonní spojení ze zahraničí, to vám zde nepotvrdím, je třeba to řešit oficiální cestou, přes kontaktní formulář.

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/62289-v%C3%BDm%C4%9Bna-sim-karty/#findComment-466100
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@Zla MrchaPěkný den, ještě doplním jednu z možností, co se mohlo stát. Pokud jste měl v telefonu nahranou eSIM z papírového voucheru (takže od nás máte QR kód na papíře = eSIM jste už využíval poměrně dlouhou dobu), tak jsou 2 možnosti, jak provést výměnu.

První je, že eSIM smažete z původního telefonu a QR kód znovu použijete pro nahrání eSIM do druhého telefonu. 

Druhá možnost je, že si necháte vystavit elektronický jednorázový QR kód v samoobsluze. V tom případě je ale potřeba mít číslo stále funkční a nejdřív požádat o vystavení nové eSIM podle postupu na stránce https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/sim-karty/virtualni-esim/ v části "Jak ke svému stávajícímu číslu získám eSIM pomocí digitálního QR kódu?". 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/62289-v%C3%BDm%C4%9Bna-sim-karty/#findComment-466132
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...