Návštěvník Jan Odesláno 5. listopadu 2023 Sdílet Odesláno 5. listopadu 2023 Dobrý den, sháním se po tom, zdali nemá někdo případné zkušenosti a zdali problém neřešil nebo není schopen řešit lépe, nežli Vodafone CZ podpora. Poslední tři měsíce jsou prakticky neustále výpadky internetu. Několikrát denně stejný problém. Někdy více intentzivní, jindy méně. Po přihlášení do modemu je vždy stejný problém - Mobile WAN is not working. Please contanct Vodafone. A tady narážíme. S Vodafone CZ podporou řeším již tři měsíce a výsledek je ... nula, tedy vlastně je to ještě horší nežli předtím. Tedy postupně: Původní služba UPC s tarifem kolem 500/50 UPC odkoupeno Vodafone CZ Zvýšení tarifu na 1000/50 a začínají občasné výpadky zejména na .com domény - napříč domácností - NTB, Desktop, Telefon - jedno zdali Wifi nebo Ethernet Řešeno s podporou - nevyřešeno, avšak po cca 2 měsících problém přestal Přibližně 3-4 měsíce zpět začalo neustále vypadávání - problém v modemu vždy stejný "Mobile WAN is not working correctly. Please Contanct Vodafone". Restart modemu nutný několikrát za den - občas ani ten však problém nevyřeší Telefon s podporou prakticky každý den vede k následujícím pokusům v průběhu posledních 3 měsíců Výměna modemu - jeden technik - výpadky pokračují Týden a půl na to druhý technik - měření kabeláže a výměna spojek - vše je prý 100% super - výpadky pokračují Vodafone podpora mění IPv6 na IPv4 - výpadky pokračují Doporučení přechodu na pomalejší tarif - z 1000/60 na 500/50 Dohodnutí technika na lince pro výměnu Vodafone Station za Compal a snížení tarifu už nedopadlo, již se nikdo neozval (paní tvrdila, že do půl hodiny volá) Zvýšení ceny od cca 60,- (místo snížení, které bylo dohodnuto na lince na půl roku jako satisfakci na 299,-) Výsledek je ten, že se mi po cca 20 telefonátech, 2 návštěvách techniků podařilo vyjednat jediné a to je to, že za nefunkční službu (např. dnes 5/11/2023 jsem od 20:00 do 21:15 restartoval modem 5x a ani to nepomohlo k rozběhnutí) získal "výhodnější cenu" zdražení o 60,- Dokáže už to někdo vyřešit, existuje vůbec eskalační bod nebo mám dokola volat na linku, kde mi doslova řeknou "zavoláme a nezavolají", "opravíme a neopraví", "zlevníme jako satisfakci a zdraží". Nedokážu si představit, že bych obdobným způsobem fungoval ve svém pracovním poměru nebo poměru k zákazníkovi fungoval tímto způsobem, protože ani jedno z toho už by nebylo. Díky, Jan Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62342-neust%C3%A1l%C3%A9-v%C3%BDpadky/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mistra Odesláno 5. listopadu 2023 Sdílet Odesláno 5. listopadu 2023 Zkoušela se třeba výměna modemu? Citovat -, Super DSL Premium 5G ALLinONE - Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62342-neust%C3%A1l%C3%A9-v%C3%BDpadky/#findComment-466581 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daryl Odesláno 5. listopadu 2023 Sdílet Odesláno 5. listopadu 2023 Dobrý den, mám stejný problém....... stále mi chtějí posílat technika, přitom technik říká, že problém není u mne, protože si stěžuje více lidí v lokalitě. A stále to padá a padá, tak jak popisujete a jejich přístup? Škoda mluvit.. Řeším toto v lokalitě Kolín. Citovat Premium - Family Vodafone Station Kolín Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62342-neust%C3%A1l%C3%A9-v%C3%BDpadky/#findComment-466582 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jan Odesláno 5. listopadu 2023 Sdílet Odesláno 5. listopadu 2023 Zdravím, ano zkoušelo. Následně i nový znovu restart do defaultu. Bezvýsledně. 1 hour ago, Daryl said: Dobrý den, mám stejný problém....... stále mi chtějí posílat technika, přitom technik říká, že problém není u mne, protože si stěžuje více lidí v lokalitě. A stále to padá a padá, tak jak popisujete a jejich přístup? Škoda mluvit.. Řeším toto v lokalitě Kolín. Stejně tak Kolín. Alespoň nějaká informace. Je tu nějaká soukromá zpráva, zajímala by mne přímo městská část. Ať mám případně "podklady" pro dalsmší komunikaci. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62342-neust%C3%A1l%C3%A9-v%C3%BDpadky/#findComment-466583 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daryl Odesláno 6. listopadu 2023 Sdílet Odesláno 6. listopadu 2023 Dobrý den. Kontaktujte mne na daryl.cz@outlook.com... Včera mi to stále padalo od 18.30 do cca 22 hod. Citovat Premium - Family Vodafone Station Kolín Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62342-neust%C3%A1l%C3%A9-v%C3%BDpadky/#findComment-466589 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 6. listopadu 2023 Centrum péče Sdílet Odesláno 6. listopadu 2023 @Jan @DarylPěkné dopoledne, napište nám prosím přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, abychom se podívali na historii komunikace a mohli to tak řešit s technickou podporou. Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62342-neust%C3%A1l%C3%A9-v%C3%BDpadky/#findComment-466594 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daryl Odesláno 6. listopadu 2023 Sdílet Odesláno 6. listopadu 2023 Dobrý den paní Veroniko. S technickou podporou to řešíme už delší dobu. Bezvýsledně, výpadky jsou stále stejné - nějakou dobu klid a pak to začne padat, včera třeba já zaznamenával pády od 18.30 hod do 22.00 hod. Posílat nám stále technika, že závada je na našich modemech, je opravdu bezpředmětná. To potvrdil u mne už 2x technik, kterého jste poslali - vedení OK, modem OK. A dále je mi známo, že tohoto je po Kolíně více, né jen já a pan Jan. Zadal jsem tedy opět vše do kontaktního formuláře, jak píšete. No, třeba se zachvěje zem a Vodafone to konečně opraví........ 1 Citovat Premium - Family Vodafone Station Kolín Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62342-neust%C3%A1l%C3%A9-v%C3%BDpadky/#findComment-466597 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jan Odesláno 6. listopadu 2023 Sdílet Odesláno 6. listopadu 2023 6 hours ago, Veronika - Vodafone said: @Jan @DarylPěkné dopoledne, napište nám prosím přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, abychom se podívali na historii komunikace a mohli to tak řešit s technickou podporou. Dobrý den Veroniko, jak již zmínil další uživatel - Daryl. Celé řešení situace je dosti prapodivné. Teď se mi změnil tarif (pravděpodobně po Vašem zásahu). Otázkou pro mne ale je, že je tu očividně nefunkční služba ve větším rámci, nežli u mne doma na koncovém zařízení. Toto zůstává nijak neřešeno a bez výsledku. Doufám, že snížení tarifu, bez výměny modemu bude funkční, protože opět, i přes dohodu, že mi dnes bude upřesněn čas technika se opět nikdo neozval. Rád bych měl kvalitní službu, ne nutně levnou. Ale kvalitní službu, která je nabízena. Nepotřebuji na ní slevu (to už je akt čirého zoufalství), potřebuji ji funkční. Pokud vidím, že se stejný problém vyskytuje ve stejném okruhu (kterým není myšlen můj obývák), tak jde očividně o problém. Bude toto řešeno a dojde jednou k tomu, že bude využitelná služba 1000/60, tak jak je na mé adrese proklamováno na Vašich stránkách nebo se k tomu nedostaneme? Nějak nevěřím řešení snížení tarifu, ponechání stejného modemu, pokud je problém mimo zařízení. Tak abychom se dostali do toho, že během týdne nebudu hledat řešení znovu. Můžete alespoň potvrdit nebo vyvrátit to, že je tedy na Kolíně porucha, tato je Vám známá a jste ochotni s ní něco dělat, nebo pro mne bude časově únosnější hledat jiného poskytovatele, který dodá stabilní služby a podporu, která dokáže identifikovat a řešit problém. S uživatelem Darylem souhlasím, včera to došlo do neúnosné míry - výpadky od 18:30 +/- do 20:30. Restart modemu pro znovu získání WAN IP vyřešil problém na 2 minuty možná. Následně od 20:30 do cca 22:00+/- to neřešilo nic, prostě to nefungovalo. Kontaktní formulář samozřejmě vyplním, ale rád bych viděl zpětnou vazbu na řešení problému, ne záplatování formou výměna/nevýměna, nastavení/nenastavení. default/nedefault atd. To nikam očividně nevede, pokud je známé, že další uživatelé v okolí mají stejný problém. Díky, Jan Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62342-neust%C3%A1l%C3%A9-v%C3%BDpadky/#findComment-466602 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 6. listopadu 2023 Centrum péče Sdílet Odesláno 6. listopadu 2023 @JanPěkné odpoledne, mrzí mě, že musíte řešit potíže se službami, avšak touto cestou nemá možnost zjistit, co se na vaší adrese děje, proto vás požádám o spolupráci a kontaktujte nás prosím přes ověřený kontaktní formulář, abychom to celé mohli řešit přímo k vašim službám. Bude dobré, když do textu té zprávy uvedete podrobnosti k potížím. Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62342-neust%C3%A1l%C3%A9-v%C3%BDpadky/#findComment-466603 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jan Odesláno 6. listopadu 2023 Sdílet Odesláno 6. listopadu 2023 Dobrý den Veroniko, už se vzdávám. Ano respektuji, že nejste schopni spárovat s mým účtem, k čemuž by posloužil formulář, stejně tak ale email tohoto účtu zde na fóru, který je totožný na mém Vodafone učtu, který vede k účastnické smlouvě, adrese atd., ale nevadí, zákazník si to zařídí sám. Stejně tak jako alternativní službu. Formulář jsem vyplnil. Mám tedy považovat tento post za "vyřešen/nevyrešen" po vzoru veškeré technické podpory doposud ze strany Vodafone? Po aktuálním snížení tarifu jsem hned dnes zaznamenal znovu pád - stejný problém "Mobile WAN is not working. Please contact Vodafone.". Opět nutný restart. Když budu pokaždé fungovat podle toho co píše modem, tak můžete platit jednoho člověka jen kvůli mne, protože ho budu "kontaktovat" pořád dokola. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62342-neust%C3%A1l%C3%A9-v%C3%BDpadky/#findComment-466604 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.