Přejít na obsah

Neustálé výpadky


Doporučené příspěvky

Návštěvník Jan

Dobrý den,

 

sháním se po tom, zdali nemá někdo případné zkušenosti a zdali problém neřešil nebo není schopen řešit lépe, nežli Vodafone CZ podpora.

 

Poslední tři měsíce jsou prakticky neustále výpadky internetu. Několikrát denně stejný problém. Někdy více intentzivní, jindy méně.

Po přihlášení do modemu je vždy stejný problém - Mobile WAN is not working. Please contanct Vodafone.

 

A tady narážíme.

S Vodafone CZ  podporou řeším již tři měsíce a výsledek je ... nula, tedy vlastně je to ještě horší nežli předtím.

 

Tedy postupně:

  1. Původní služba UPC s tarifem kolem 500/50
  2. UPC odkoupeno Vodafone CZ
  3. Zvýšení tarifu na 1000/50 a začínají občasné výpadky zejména na .com domény - napříč domácností - NTB, Desktop, Telefon - jedno zdali Wifi nebo Ethernet
  4. Řešeno s podporou - nevyřešeno, avšak po cca 2 měsících problém přestal
  5. Přibližně 3-4 měsíce zpět začalo neustále vypadávání - problém v modemu vždy stejný "Mobile WAN is not working correctly. Please Contanct Vodafone".
  6. Restart modemu nutný několikrát za den - občas ani ten však problém nevyřeší
  7. Telefon s podporou prakticky každý den vede k následujícím pokusům v průběhu posledních 3 měsíců
    1. Výměna modemu - jeden technik  - výpadky pokračují
    2. Týden a půl na to druhý technik - měření kabeláže a výměna spojek - vše je prý 100% super - výpadky pokračují
    3. Vodafone podpora mění IPv6 na IPv4 - výpadky pokračují
    4. Doporučení přechodu na pomalejší tarif - z 1000/60 na 500/50
    5. Dohodnutí technika na lince pro výměnu Vodafone Station za Compal a snížení tarifu už nedopadlo, již se nikdo neozval (paní tvrdila, že do půl hodiny volá)
    6. Zvýšení ceny od cca 60,- (místo snížení, které bylo dohodnuto na lince na půl roku jako satisfakci na 299,-)

Výsledek je ten, že se mi po cca 20 telefonátech, 2 návštěvách techniků podařilo vyjednat jediné a to je to, že za nefunkční službu (např. dnes 5/11/2023 jsem od 20:00 do 21:15 restartoval modem 5x a ani to nepomohlo k rozběhnutí) získal "výhodnější cenu" zdražení o 60,- 

 

Dokáže už to někdo vyřešit, existuje vůbec eskalační bod nebo mám dokola volat na linku, kde mi doslova řeknou "zavoláme a nezavolají", "opravíme a neopraví", "zlevníme jako satisfakci a zdraží".

Nedokážu si představit, že bych obdobným způsobem fungoval ve svém pracovním poměru nebo poměru k zákazníkovi fungoval tímto způsobem, protože ani jedno z toho už by nebylo.

 

Díky,

Jan

 

 

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/62342-neust%C3%A1l%C3%A9-v%C3%BDpadky/
Sdílet na ostatní stránky

  • Slamb změnil název na Neustálé výpadky

Dobrý den, mám stejný problém....... stále mi chtějí posílat technika, přitom technik říká, že problém není u mne, protože si stěžuje více lidí v lokalitě. A stále to padá a padá, tak jak popisujete a jejich přístup? Škoda mluvit.. Řeším toto v lokalitě Kolín.

  • Premium
  • -
  • Family
  • Vodafone Station
  • Kolín
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/62342-neust%C3%A1l%C3%A9-v%C3%BDpadky/#findComment-466582
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jan

Zdravím, ano zkoušelo. Následně i nový znovu restart do defaultu. Bezvýsledně. 

1 hour ago, Daryl said:

Dobrý den, mám stejný problém....... stále mi chtějí posílat technika, přitom technik říká, že problém není u mne, protože si stěžuje více lidí v lokalitě. A stále to padá a padá, tak jak popisujete a jejich přístup? Škoda mluvit.. Řeším toto v lokalitě Kolín.

Stejně tak Kolín. Alespoň nějaká informace. Je tu nějaká soukromá zpráva, zajímala by mne přímo městská část. Ať mám případně "podklady" pro dalsmší komunikaci. Díky.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/62342-neust%C3%A1l%C3%A9-v%C3%BDpadky/#findComment-466583
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@Jan

@DarylPěkné dopoledne, napište nám prosím přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, abychom se podívali na historii komunikace a mohli to tak řešit s technickou podporou. 

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/62342-neust%C3%A1l%C3%A9-v%C3%BDpadky/#findComment-466594
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den paní Veroniko. S technickou podporou to řešíme už delší dobu. Bezvýsledně, výpadky jsou stále stejné - nějakou dobu klid a pak to začne padat, včera třeba já zaznamenával pády od 18.30 hod do 22.00 hod. Posílat nám stále technika, že závada je na našich modemech, je opravdu bezpředmětná. To potvrdil u mne už 2x technik, kterého jste poslali - vedení OK, modem OK. A dále je mi známo, že tohoto je po Kolíně více, né jen já a pan Jan. Zadal jsem tedy opět vše do kontaktního formuláře, jak píšete. No, třeba se zachvěje zem a Vodafone to konečně opraví........

  • Premium
  • -
  • Family
  • Vodafone Station
  • Kolín
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/62342-neust%C3%A1l%C3%A9-v%C3%BDpadky/#findComment-466597
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jan
6 hours ago, Veronika - Vodafone said:

@Jan

@DarylPěkné dopoledne, napište nám prosím přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, abychom se podívali na historii komunikace a mohli to tak řešit s technickou podporou.  

Dobrý den Veroniko,

jak již zmínil další uživatel - Daryl. Celé řešení situace je dosti prapodivné. 

Teď se mi změnil tarif (pravděpodobně po Vašem zásahu). Otázkou pro mne ale je, že je tu očividně nefunkční služba ve větším rámci, nežli u mne doma na koncovém zařízení. Toto zůstává nijak neřešeno a bez výsledku. Doufám, že snížení tarifu, bez výměny modemu bude funkční, protože opět, i přes dohodu, že mi dnes bude upřesněn čas technika se opět nikdo neozval. 

 

Rád bych měl kvalitní službu, ne nutně levnou. Ale kvalitní službu, která je nabízena. Nepotřebuji na ní slevu (to už je akt čirého zoufalství), potřebuji ji funkční.

 

Pokud vidím, že se stejný problém vyskytuje ve stejném okruhu (kterým není myšlen můj obývák), tak jde očividně o problém. Bude toto řešeno a dojde jednou k tomu, že bude využitelná služba 1000/60, tak jak je na mé adrese proklamováno na Vašich stránkách nebo se k tomu nedostaneme? 

Nějak nevěřím řešení snížení tarifu, ponechání stejného modemu, pokud je problém mimo zařízení. Tak abychom se dostali do toho, že během týdne nebudu hledat řešení znovu.

Můžete alespoň potvrdit nebo vyvrátit to, že je tedy na Kolíně porucha, tato je Vám známá a jste ochotni s ní něco dělat, nebo pro mne bude časově únosnější hledat jiného poskytovatele, který dodá stabilní služby a podporu, která dokáže identifikovat a řešit problém.

 

S uživatelem Darylem souhlasím, včera to došlo do neúnosné míry - výpadky od 18:30 +/- do 20:30. Restart modemu pro znovu získání WAN IP vyřešil problém na 2 minuty možná. Následně od 20:30 do cca 22:00+/- to neřešilo nic, prostě to nefungovalo. 

 

Kontaktní formulář samozřejmě vyplním, ale rád bych viděl zpětnou vazbu na řešení problému, ne záplatování formou výměna/nevýměna, nastavení/nenastavení. default/nedefault atd. To nikam očividně nevede, pokud je známé, že další uživatelé v okolí mají stejný problém. 

 

Díky,

Jan

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/62342-neust%C3%A1l%C3%A9-v%C3%BDpadky/#findComment-466602
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@JanPěkné odpoledne, mrzí mě, že musíte řešit potíže se službami, avšak touto cestou nemá možnost zjistit, co se na vaší adrese děje, proto vás požádám o spolupráci a kontaktujte nás prosím přes ověřený kontaktní formulář, abychom to celé mohli řešit přímo k vašim službám. Bude dobré, když do textu té zprávy uvedete podrobnosti k potížím.

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/62342-neust%C3%A1l%C3%A9-v%C3%BDpadky/#findComment-466603
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jan

Dobrý den Veroniko,

už se vzdávám. Ano respektuji, že nejste schopni spárovat s mým účtem, k čemuž by posloužil formulář, stejně tak ale email tohoto účtu zde na fóru, který je totožný na mém Vodafone učtu, který vede k účastnické smlouvě, adrese atd., ale nevadí, zákazník si to zařídí sám. Stejně tak jako alternativní službu.

 

Formulář jsem vyplnil. Mám tedy považovat tento post za "vyřešen/nevyrešen" po vzoru veškeré technické podpory doposud ze strany Vodafone?

 

Po aktuálním snížení tarifu jsem hned dnes zaznamenal znovu pád - stejný problém "Mobile WAN is not working. Please contact Vodafone.". Opět nutný restart.

Když budu pokaždé fungovat podle toho co píše modem, tak můžete platit jednoho člověka jen kvůli mne, protože ho budu "kontaktovat" pořád dokola.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/62342-neust%C3%A1l%C3%A9-v%C3%BDpadky/#findComment-466604
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...