Odesláno 12. listopadu 2023 1 rok Dneska to opět 6x spadlo. Tedy jen to, co jsem zachytil. Opět jsem volal na podporu, opět stejný scénář..... předáváme k řešení. Tohle se děje už myslím dva měsíce, po velkém víkendovém výpadku, kdy podpora VF pravila, že to není na její straně, ale na straně ČEZu. Tenkrát to nešlo skoro celý den, snad to byla neděle. Od té doby jsou takovéto časté výpadky. Také již uvažuji od odchodu od VF a to tedy se všemi službami. Premium - Family Vodafone Station Kolín
Odesláno 15. listopadu 2023 1 rok @Veronika - Vodafone Dobrý den Veroniko, opět se zeptám, bude někdo problém řešit jinak, než že všem uživatelům odpovíte, že problém není, výpadek nebyl a vše si každý vymýšlí? Díky, Matějka
Odesláno 15. listopadu 2023 1 rok Oni mají ještě další způsob komunikace, do 24 hodin se vám ozveme a pak se nikdo neozve. Premium - Sport Vodafone Station WiFi 6 Kolín
Odesláno 15. listopadu 2023 1 rok Centrum péče @Jan @mrzicPěkné dopoledne, reagujeme na veškeré přijaté zprávy, obvykle do několika dnů. Případně můžete kontaktovat přímo technickou podporu od zařízení na lince 800 77 77 31 nebo 800 77 00 77 přes volbu v menu 2. Technická podpora je na telefonu každý den do 22 hod. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Odesláno 15. prosince 2023 1 rok Dobrý den, jen pro info, s podobnými výpadky se potýkám také, ve Frýdku-Místku, již asi 3 měsíce. Několikrát řešeno s podporou, bezvýsledně, jednou tady byl technik na výměnu modemu a předělání koncovek (kromě toho mi poshazoval i nějaké věci, měl totiž volat a nevolal předem, takže jsem nebyl doma, jen přítelkyně), také bezvýsledně. Dále řešeno s podporou, kdy mě paní nechala čekat 10 minut na telefonu s tím, že mě přepojí na techniky a po těch 10 minutách se to položilo. Takže vlastně nic. Mimo to jsem byl s nimi domluven na výměnu za Wifi 6 modem a to také nedopadlo. Po té době a snahy jsem to vzdal a přecházím jinam a doporučil bych to i ostatním, protože vidina vyřešení je v nedohlednu.
Odesláno 18. prosince 2023 1 rok Centrum péče @rolandmynarPěkné ráno, to mě moc mrzí 😞 Napište nám prosím přes kontaktní ověřený formulář https://tam.je/forum, abychom k tomu mohli zjistit podrobnosti a vzniklou situaci tak dořešit. Díky za spolupráci. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Odesláno 26. prosince 2023 1 rok Praha 9 - ja bojuji s výpadky poslední dva měsíce. A teď o vánocích je to hrůza. Je to i kabel, není to jen WIFI - první podezřelý. Načtení první stránky webu je martýrium. Následně chvíli běží, a zas padne. Resp. se mi nedaří otevřít jiný web, nebo se připojit k Spotify. Nebo na TV pustit YouTube. Je tam ohromná časová propast při prvním načtení. Zatím vypozorováno, že je asi to první načtení, po nějaké (i krátké přestávce), které nabíhá 15-20 sekund. Asi vždy naběhne, ale strašně to trvá. Když se přepnu na mobilní připojení, jde to jak víno. T.j nejsou to výpadky globálního netu, nebo problémy s PC. restarty a ani nic podobnýho nepomáhá.
Odesláno 27. prosince 2023 1 rok Centrum péče @nokyPěkné ráno, pokud restart nepomáhá, kontaktujte nás prosím na lince 800 77 77 31 nebo 800 77 00 77, technická podpora s vámi provede diagnostiku připojení a pokud o bude třeba, naplánují s vámi výjezd servisního technika. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Odesláno 15. dubna 2024 1 rok Problemy s kratkodobymi vypadky mam take, kazdy den, uz dlouhou dobu. Vlastne plus minis od doby, co koupili UPC, ale posledni rok horsi a horsi. Podpora Vodkafonu pokazde rekne, ze je v okoli vice problemu a "predaji to technickemu", jen aby se nasledne nestalo vubec nic. Dal kazdodenni vypadky. Technik tu byl, vymenil modem a... nestalo se vubec nic, jak je zvykem. Ted uz me vice nez jejich dalsi "reseni" zajima postup, jak vypovedet smlouvu, pokud by nekdo poradil, jak tehle proklete "sluzby" zbavit s co nejmensimi naklady, budu rad.
Odesláno 15. dubna 2024 1 rok To záleží které služby chceš vypovědět, jestli jenom internet, tam na to můžeš použít OKU kód podobně jako u mobilních služeb a přejit rovnou k jinému operátorovi a nebo všechny služby, pak je potřeba zaslat poštou výpověď a počkat 30 dní na výpovědní lhůtu, poté samozřejmě vrátit poštou všechny pronajaté zařízení. Nicméně pořád si myslím že existuje možnost že se to dá vyřešit opravou stávající služby, bylo by dobré znovu kontaktovat Vodafone a upozornit je že při jejich další nečinnosti technické podpory podáš výpověď služeb. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.