Odesláno 13. listopadu 2023 1 rok Existuje ve Vodafone Samoobsluze Můj Vodafone vzdálený restart modemu, ale otázkou je, jak se v tu chvíli modem chová a zda by na to zareagoval. Upraveno 13. listopadu 2023 1 rok uživatelem Technikus Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 13. listopadu 2023 1 rok Autor Koukám na Heureka a vidim tam nějaké takové kolem tisícovky. Třeba Solight DY10S Premium Super - Vodafone Station WiFi 6 Brno
Odesláno 13. listopadu 2023 1 rok Možná bych šel i cestou Vodafone podpory - vzdálená kontrola modemu - diagnostika, popřípadě vyslání technika a proměření sítě/výměna modemu apod. Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 13. listopadu 2023 1 rok Mě vzdálený restart z webu Vodafone nefunguje nikdy. Vždy se jen nekonečně točí kolečko. Start - Základní Compal CH7465 Opava
Odesláno 13. listopadu 2023 1 rok To máš něco rozbitý nebo špatně spárovaný. Já mohu restartovat jak z mobilní aplikace, tak přes webový portál. Ovšem, pokud by v danou chvíli byl modem v nějakém pastavu, tak by tato možnost stejně asi nebyla funkční a tak by to chtělo někoho fyzicky u modemu, nebo tu vzdálenou zásuvku - asi teda GSM verzi. Upraveno 13. listopadu 2023 1 rok uživatelem Technikus Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 13. listopadu 2023 1 rok Pokud modem vytuhne a nehlásí se v systému, tak restart ze strany VF možný bohužel není. Jedině odpojit a znovu připojit napájení přímo u modemu samotného. - - - - -
Odesláno 13. listopadu 2023 1 rok Vraťme se na začátek dotazu, určitě si nemyslím že modem Compal je potřeba nějak pravidelně restartovat, já měl i 90 dní uptime a vše bezproblémů, obvykle mě pak modem restartuje nějaký nahodilý výpadek elektrického napájení, jako třeba včera dopoledne, kdy vypadl na několik hodin proud v některých městských částech Brna. Pokud modem pravidelně nefunguje, tak může být buďto a to nejčastěji problém se sítí, tedy nekvalitním signálem na některých kanálech a nebo může být vadný samotný modem nebo jeho napájecí adaptér. Pokud se to bude opakovat tak kontaktuj telefonicky Vodafone. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 13. listopadu 2023 1 rok před 10 hodinami, McVitas napsal: Ptám se konkrétně těch co mají modem Station, jestli mají podobné problémy s nevysvětlitelnými výpadky, které řeší restart modemu Ano. Jeden z mých Station modemů se takhle blbě začal chovat během léta, reset do defaultu nepomohl, od výměny modemu za jiný jsem už měsíc bez výpadku. před 8 hodinami, Technikus napsal: Já to mám radši pod kontrolou třeba od moře, nebo z postele. Viz třeba tato wifi ovládaná zásuvka a s Black Friday cenou dostupnější jak ty spínací hodiny. Vhodné i třeba na vánoční osvětlení 🙃 Nehledě na to, že ty spínací hodiny z Hornbachu zaberou kdejaké okolní zásuvky - je docela masivní. Ale účel také splní a co vidím jako výhodu těch z Hornbachu, že nejsou závislé na chodu internetu. Ale zase jako negativum vidím velikost a nutnost vše nastavit osobně na zařízení. Je taková technická - když nejde internet, tak přes internet ovládaná zásuvka moc pod kontrolou není 🙂 Z toho se jde vylhat jen routerem, co má druhej wan a nechat v případě výpadku modemu naběhnout spojení přes LTE a mít tak dostupnou tu wifi zásuvku. Taková z nouze ctnost, ale fungovat to bude. před 8 hodinami, Technikus napsal: Existuje ve Vodafone Samoobsluze Můj Vodafone vzdálený restart modemu, ale otázkou je, jak se v tu chvíli modem chová a zda by na to zareagoval. Vyzkoušeno. Je mu to absolutně jedno, je tuhej 🙂 před 1 hodinou, tomus napsal: Vraťme se na začátek dotazu, určitě si nemyslím že modem Compal je potřeba nějak pravidelně restartovat, já měl i 90 dní uptime a vše bezproblémů, obvykle mě pak modem restartuje nějaký nahodilý výpadek elektrického napájení, jako třeba včera dopoledne, kdy vypadl na několik hodin proud v některých městských částech Brna. Pokud modem pravidelně nefunguje, tak může být buďto a to nejčastěji problém se sítí, tedy nekvalitním signálem na některých kanálech a nebo může být vadný samotný modem nebo jeho napájecí adaptér. Pokud se to bude opakovat tak kontaktuj telefonicky Vodafone. Kdyby 90 dní... Mám 2x Station, o jednom modemu nevím už skoro dva roky, druhej mě teď nějakou dobu šikanoval přesně jak je popisováno - po výměně mám už měsíc klid. Premium Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul Praha 6
Odesláno 13. listopadu 2023 1 rok Nejde mi to restartovat ani když je modem plně provozní. Že nepůjde restartovat zaseklý modem je mi jasné. Start - Základní Compal CH7465 Opava
Odesláno 13. listopadu 2023 1 rok Co chceš slyšet. Pokud ti nejde vzdálený restart ani funkčního modemu, napiš si na tam.je/forum Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.