Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Existuje ve Vodafone Samoobsluze Můj Vodafone vzdálený restart modemu, ale otázkou je, jak se v tu chvíli modem chová a zda by na to zareagoval. 

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno
  • Autor

Koukám na Heureka a vidim tam nějaké takové kolem tisícovky. Třeba Solight DY10S

  • Premium
  • Super
  • -
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno
Odesláno

Možná bych šel i cestou Vodafone podpory - vzdálená kontrola modemu - diagnostika, popřípadě vyslání technika a proměření sítě/výměna modemu apod. 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Mě vzdálený restart z webu Vodafone nefunguje nikdy. Vždy se jen nekonečně točí kolečko.

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odesláno

To máš něco rozbitý nebo špatně spárovaný. Já mohu restartovat jak z mobilní aplikace, tak přes webový portál. 

Ovšem, pokud by v danou chvíli byl modem v nějakém pastavu, tak by tato možnost stejně asi nebyla funkční a tak by to chtělo někoho fyzicky u modemu, nebo tu vzdálenou zásuvku - asi teda GSM verzi. 

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno
Pokud modem vytuhne a nehlásí se v systému, tak restart ze strany VF možný bohužel není. Jedině odpojit a znovu připojit napájení přímo u modemu samotného.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Vraťme se na začátek dotazu, určitě si nemyslím že modem Compal je potřeba nějak pravidelně restartovat, já měl i 90 dní uptime a vše bezproblémů, obvykle mě pak modem restartuje nějaký nahodilý výpadek elektrického napájení, jako třeba včera dopoledne, kdy vypadl na několik hodin proud v některých městských částech Brna.

Pokud modem pravidelně nefunguje, tak může být buďto a to nejčastěji problém se sítí, tedy nekvalitním signálem na některých kanálech a nebo může být vadný samotný modem nebo jeho napájecí adaptér.

Pokud se to bude opakovat tak kontaktuj telefonicky Vodafone.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
před 10 hodinami, McVitas napsal:

Ptám se konkrétně těch co mají modem Station, jestli mají podobné problémy s nevysvětlitelnými výpadky, které řeší restart modemu

Ano. Jeden z mých Station modemů se takhle blbě začal chovat během léta, reset do defaultu nepomohl, od výměny modemu za jiný jsem už měsíc bez výpadku.

před 8 hodinami, Technikus napsal:

Já to mám radši pod kontrolou třeba od moře, nebo z postele. Viz třeba tato wifi ovládaná zásuvka a s Black Friday cenou dostupnější jak ty spínací hodiny. 

Vhodné i třeba na vánoční osvětlení 🙃

Nehledě na to, že ty spínací hodiny z Hornbachu zaberou kdejaké okolní zásuvky - je docela masivní. 

Ale účel také splní a co vidím jako výhodu těch z Hornbachu, že nejsou závislé na chodu internetu. Ale zase jako negativum vidím velikost a nutnost vše nastavit osobně na zařízení. 

Je taková technická - když nejde internet, tak přes internet ovládaná zásuvka moc pod kontrolou není 🙂 Z toho se jde vylhat jen routerem, co má druhej wan a nechat v případě výpadku modemu naběhnout spojení přes LTE a mít tak dostupnou tu wifi zásuvku. Taková z nouze ctnost, ale fungovat to bude.

před 8 hodinami, Technikus napsal:

Existuje ve Vodafone Samoobsluze Můj Vodafone vzdálený restart modemu, ale otázkou je, jak se v tu chvíli modem chová a zda by na to zareagoval. 

Vyzkoušeno. Je mu to absolutně jedno, je tuhej 🙂 

před 1 hodinou, tomus napsal:

Vraťme se na začátek dotazu, určitě si nemyslím že modem Compal je potřeba nějak pravidelně restartovat, já měl i 90 dní uptime a vše bezproblémů, obvykle mě pak modem restartuje nějaký nahodilý výpadek elektrického napájení, jako třeba včera dopoledne, kdy vypadl na několik hodin proud v některých městských částech Brna.

Pokud modem pravidelně nefunguje, tak může být buďto a to nejčastěji problém se sítí, tedy nekvalitním signálem na některých kanálech a nebo může být vadný samotný modem nebo jeho napájecí adaptér.

Pokud se to bude opakovat tak kontaktuj telefonicky Vodafone.

Kdyby 90 dní... Mám 2x Station, o jednom modemu nevím už skoro dva roky, druhej mě teď nějakou dobu šikanoval přesně jak je popisováno - po výměně mám už měsíc klid.

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

Nejde mi to restartovat ani když je modem plně provozní.

Že nepůjde restartovat zaseklý modem je mi jasné.

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odesláno

Co chceš slyšet. Pokud ti nejde vzdálený restart ani funkčního modemu, napiš si na tam.je/forum 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community