Technikus Odesláno 13. listopadu 2023 Sdílet Odesláno 13. listopadu 2023 (upraveno) Existuje ve Vodafone Samoobsluze Můj Vodafone vzdálený restart modemu, ale otázkou je, jak se v tu chvíli modem chová a zda by na to zareagoval. Upraveno 13. listopadu 2023 uživatelem Technikus 2 Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62361-ka%C5%BEd%C3%BD-t%C3%BDden-je-nutn%C3%BD-restart-modemu/page/2/#findComment-466731 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McVitas Odesláno 13. listopadu 2023 Autor Sdílet Odesláno 13. listopadu 2023 Koukám na Heureka a vidim tam nějaké takové kolem tisícovky. Třeba Solight DY10S 1 Citovat Premium Super - Vodafone Station WiFi 6 Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62361-ka%C5%BEd%C3%BD-t%C3%BDden-je-nutn%C3%BD-restart-modemu/page/2/#findComment-466732 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Technikus Odesláno 13. listopadu 2023 Sdílet Odesláno 13. listopadu 2023 Možná bych šel i cestou Vodafone podpory - vzdálená kontrola modemu - diagnostika, popřípadě vyslání technika a proměření sítě/výměna modemu apod. Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62361-ka%C5%BEd%C3%BD-t%C3%BDden-je-nutn%C3%BD-restart-modemu/page/2/#findComment-466733 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo2003 Odesláno 13. listopadu 2023 Sdílet Odesláno 13. listopadu 2023 Mě vzdálený restart z webu Vodafone nefunguje nikdy. Vždy se jen nekonečně točí kolečko. 2 Citovat Start - Základní Compal CH7465 Opava Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62361-ka%C5%BEd%C3%BD-t%C3%BDden-je-nutn%C3%BD-restart-modemu/page/2/#findComment-466734 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Technikus Odesláno 13. listopadu 2023 Sdílet Odesláno 13. listopadu 2023 (upraveno) To máš něco rozbitý nebo špatně spárovaný. Já mohu restartovat jak z mobilní aplikace, tak přes webový portál. Ovšem, pokud by v danou chvíli byl modem v nějakém pastavu, tak by tato možnost stejně asi nebyla funkční a tak by to chtělo někoho fyzicky u modemu, nebo tu vzdálenou zásuvku - asi teda GSM verzi. Upraveno 13. listopadu 2023 uživatelem Technikus 1 Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62361-ka%C5%BEd%C3%BD-t%C3%BDden-je-nutn%C3%BD-restart-modemu/page/2/#findComment-466735 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 13. listopadu 2023 Sdílet Odesláno 13. listopadu 2023 Pokud modem vytuhne a nehlásí se v systému, tak restart ze strany VF možný bohužel není. Jedině odpojit a znovu připojit napájení přímo u modemu samotného. 1 Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62361-ka%C5%BEd%C3%BD-t%C3%BDden-je-nutn%C3%BD-restart-modemu/page/2/#findComment-466740 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 13. listopadu 2023 Sdílet Odesláno 13. listopadu 2023 Vraťme se na začátek dotazu, určitě si nemyslím že modem Compal je potřeba nějak pravidelně restartovat, já měl i 90 dní uptime a vše bezproblémů, obvykle mě pak modem restartuje nějaký nahodilý výpadek elektrického napájení, jako třeba včera dopoledne, kdy vypadl na několik hodin proud v některých městských částech Brna. Pokud modem pravidelně nefunguje, tak může být buďto a to nejčastěji problém se sítí, tedy nekvalitním signálem na některých kanálech a nebo může být vadný samotný modem nebo jeho napájecí adaptér. Pokud se to bude opakovat tak kontaktuj telefonicky Vodafone. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62361-ka%C5%BEd%C3%BD-t%C3%BDden-je-nutn%C3%BD-restart-modemu/page/2/#findComment-466744 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CableG Odesláno 13. listopadu 2023 Sdílet Odesláno 13. listopadu 2023 před 10 hodinami, McVitas napsal: Ptám se konkrétně těch co mají modem Station, jestli mají podobné problémy s nevysvětlitelnými výpadky, které řeší restart modemu Ano. Jeden z mých Station modemů se takhle blbě začal chovat během léta, reset do defaultu nepomohl, od výměny modemu za jiný jsem už měsíc bez výpadku. před 8 hodinami, Technikus napsal: Já to mám radši pod kontrolou třeba od moře, nebo z postele. Viz třeba tato wifi ovládaná zásuvka a s Black Friday cenou dostupnější jak ty spínací hodiny. Vhodné i třeba na vánoční osvětlení 🙃 Nehledě na to, že ty spínací hodiny z Hornbachu zaberou kdejaké okolní zásuvky - je docela masivní. Ale účel také splní a co vidím jako výhodu těch z Hornbachu, že nejsou závislé na chodu internetu. Ale zase jako negativum vidím velikost a nutnost vše nastavit osobně na zařízení. Je taková technická - když nejde internet, tak přes internet ovládaná zásuvka moc pod kontrolou není 🙂 Z toho se jde vylhat jen routerem, co má druhej wan a nechat v případě výpadku modemu naběhnout spojení přes LTE a mít tak dostupnou tu wifi zásuvku. Taková z nouze ctnost, ale fungovat to bude. před 8 hodinami, Technikus napsal: Existuje ve Vodafone Samoobsluze Můj Vodafone vzdálený restart modemu, ale otázkou je, jak se v tu chvíli modem chová a zda by na to zareagoval. Vyzkoušeno. Je mu to absolutně jedno, je tuhej 🙂 před 1 hodinou, tomus napsal: Vraťme se na začátek dotazu, určitě si nemyslím že modem Compal je potřeba nějak pravidelně restartovat, já měl i 90 dní uptime a vše bezproblémů, obvykle mě pak modem restartuje nějaký nahodilý výpadek elektrického napájení, jako třeba včera dopoledne, kdy vypadl na několik hodin proud v některých městských částech Brna. Pokud modem pravidelně nefunguje, tak může být buďto a to nejčastěji problém se sítí, tedy nekvalitním signálem na některých kanálech a nebo může být vadný samotný modem nebo jeho napájecí adaptér. Pokud se to bude opakovat tak kontaktuj telefonicky Vodafone. Kdyby 90 dní... Mám 2x Station, o jednom modemu nevím už skoro dva roky, druhej mě teď nějakou dobu šikanoval přesně jak je popisováno - po výměně mám už měsíc klid. 1 Citovat Premium Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul Praha 6 Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62361-ka%C5%BEd%C3%BD-t%C3%BDden-je-nutn%C3%BD-restart-modemu/page/2/#findComment-466749 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo2003 Odesláno 13. listopadu 2023 Sdílet Odesláno 13. listopadu 2023 Nejde mi to restartovat ani když je modem plně provozní. Že nepůjde restartovat zaseklý modem je mi jasné. Citovat Start - Základní Compal CH7465 Opava Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62361-ka%C5%BEd%C3%BD-t%C3%BDden-je-nutn%C3%BD-restart-modemu/page/2/#findComment-466751 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Technikus Odesláno 13. listopadu 2023 Sdílet Odesláno 13. listopadu 2023 Co chceš slyšet. Pokud ti nejde vzdálený restart ani funkčního modemu, napiš si na tam.je/forum Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62361-ka%C5%BEd%C3%BD-t%C3%BDden-je-nutn%C3%BD-restart-modemu/page/2/#findComment-466752 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.