Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Nechci Vodafone křivdit, je to spíš dotaz než stížnost.🙂

V posledních týdnech se mi párkrát stalo, že jsem nahrávku, kterou jsem měl (na prémiovém STB) pořízenou po čase nenašel (nebyla starší než měsíc a ani poslední, nemám ani tolik nahrávek, aby docházelo k mazání kvůli kapacitě). Nejdřív jsem si myslel, že jsem ji smazal omylem, ale nezdá se mi, že by se to stalo opakovaně (netvrdím ale, že se to v žádném případě stát nemohlo🙂). 

 

Máte, prosím, někdo podobnou zkušenost s "mizením" nahrávek?

 

 

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV Play box
  • Brno
Odesláno
  • Centrum péče

Zdrvím vás, @rebo, jak sám píšete, nahrávky by se měly odstranit až po třech měsících, případně se začnou mazat od nejstarší ve chvíli, kdy vyčerpáte 100 nahraných hodin. Obecně jsem se s tím, že by nahrávky mizely za jiných okolností nesetkal, ale chybu takhle obecně samozřejmě vyloučit nemůžu. Když nám napíšete přes https://tam.je/forum/, můžeme to nechat prověřit 🙂 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community