rebo Odesláno 15. listopadu 2023 Sdílet Odesláno 15. listopadu 2023 Nechci Vodafone křivdit, je to spíš dotaz než stížnost.🙂 V posledních týdnech se mi párkrát stalo, že jsem nahrávku, kterou jsem měl (na prémiovém STB) pořízenou po čase nenašel (nebyla starší než měsíc a ani poslední, nemám ani tolik nahrávek, aby docházelo k mazání kvůli kapacitě). Nejdřív jsem si myslel, že jsem ji smazal omylem, ale nezdá se mi, že by se to stalo opakovaně (netvrdím ale, že se to v žádném případě stát nemohlo🙂). Máte, prosím, někdo podobnou zkušenost s "mizením" nahrávek? Citovat Super - ALLinONE Vodafone Station, Set-top box Premium Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62368-samovoln%C3%A9-maz%C3%A1n%C3%AD-nahr%C3%A1vek/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Martin - Vodafone Odesláno 16. listopadu 2023 Centrum péče Sdílet Odesláno 16. listopadu 2023 Zdrvím vás, @rebo, jak sám píšete, nahrávky by se měly odstranit až po třech měsících, případně se začnou mazat od nejstarší ve chvíli, kdy vyčerpáte 100 nahraných hodin. Obecně jsem se s tím, že by nahrávky mizely za jiných okolností nesetkal, ale chybu takhle obecně samozřejmě vyloučit nemůžu. Když nám napíšete přes https://tam.je/forum/, můžeme to nechat prověřit 🙂 Citovat - Premium 5G ALLinONE - Chrudim Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62368-samovoln%C3%A9-maz%C3%A1n%C3%AD-nahr%C3%A1vek/#findComment-466778 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.