Přejít na obsah

Platba třetím stranám bez zaslaného kódu


Doporučené příspěvky

Návštěvník HankaBM

Ráda bych se poradila s dnešním nepříjemným zážitkem při placení vyúčtování za minulý měsíc. Na účtu jsem měla o víc jak 300 Kč. Jednalo se o platbu třetím stranám, měsíční platba za Netflix, který jsem si nikdy neobjednala. Navíc platba proběhla v době, kdy jsem v zaměstnání a tyhle věci ani řešit nemůžu. Ale zvláštní je, že si sice někdo na můj účet nechal zaplatit Netflix, ale nevím, jak to provedl. Platba normálně odešla, ale já nikdy nedostala žádný bezpečnostní kód. Prošla jsem SMS zprávy za celý říjen a nic. Také jsem se zkoušela přihlásit jak telefonním číslem, tak i emailem na Netflix, ale nezná ani mé číslo ani email. Někdo prostě použil své údaje a Vodafone částku odečetl z mého účtu. Takže bych spíš prosila o vysvětlení někoho, komu se tohle stalo. Platbu třetím stranám jsem samozřejmě nechala zablokovat, ale už nemám důvěru ve Vodafone, protože je tady něco špatně. 

  • Centrum péče

@HankaBMPěkné dopoledne, rádi to s vámi prověříme, jen nám ohledně toho prosím napište přes https://tam.je/forum/. Díky za spolupráci 🙂 

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...