Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
  • Autor
  • Řešení

@Veronika - Vodafonetak jsem vyslysel Vasi prosbu a na uvedeny email napsal a popsal situaci. Asi resite stovky dalsi incidentu, protoze se mi opet nikdo neozval. Zato jsem dnes v poste nasel dalsi varovani od vas:

Otevřená služba vzdáleného přístupu - Telnet     IP: 89.102.197.56
port: TCP/23
čas zjištění: 2023-11-23 16:42:11
incident č. 200494  

Tentokrat tedy port 23...co si mam o vas myslet? Seriozne mi prosim odpovezte. Dekuji.

Edit::  Tak nakonec v 18:45 opravdu zavolal nekdo, kdo to ma v gesci. V systemu pro mne nastavil nejaka pravidla = vzal na vedomi pruzkum CZ.NIC. Takze snad vyreseno. 

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Kdo si právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community