Odesláno 17. prosince 2023 1 rok Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli mohu vyměnit venkovní modem i router, který jsme ke službě dostali, za nějaký vlastní který by byl rychlejší bez toho aby jsme cokoliv s Vodafonem museli řešit.
Odesláno 17. prosince 2023 1 rok myslím že to možné je ale negarantuje Vám pokrytí a stabilitu pak by vodafone mohl řici, že máte smůlu, zjistí zda bts a signal fungují, a pokud ano, tak od Vašeho modemu dá ruce pryč Můžu využít vlastní anténu a modem? Námi prodávaný modem je nakonfigurovaný pro využití v síti Vodafone, proto doporučujeme využít právě ten. Jde o nedílnou součást služby Pevný internet. ( z https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/pevny-internet-lte/instalace-pevny-internet/ ) zde je odkaz na požadavky na vlastní zařízení ke všem technologiím u VF https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/3/2022/pozadavky-na-zarizeni-dle-technologii.pdf?nc=13 Premium, Super DSL Basic+, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves
Odesláno 18. prosince 2023 1 rok Centrum péče @Filop5318008Pěkný den, Pevný internet přes LTE má svá specifika - venku musí být umístěná anténa, kterou instaluje technik na nejvhodnější místo, z toho také vyplývá nutnost mít speciální modem, který má venkovní část (anténu) a vnitřní část (modem) atp. Odkazy na naše stránky najdete výše, jsou tam vypsané parametry, které musí modemy splňovat. Nejčastěji jsou použitelná zařízení, která už dříve v naší síti byla (modem, který si pořizoval jiný zákazník ke stejné službě dříve), případně stejný modem, který používáme my, koupený u T-Mobilu. Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.