Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den poslední dobou co mám tu novou sim kartu od Vodafonu tak mi mobil píše žádná služba, někdy to funguje normálně, ale poslední 2 dny pořád to samé, zkoušel jsem vše i dát to do starého mobilu, nevím co s tím 

Odesláno

A ve starém mobilu je také uvedený problém ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Centrum péče

@SkrajmexPěkné odpoledne, 23. prosince jsme zaznamenali výpadky na vysílači u vás, důvodem bylo špatné počasí (vítr, těžký mokrý sníh) a s ním spojené komplikace - nejčastěji přerušení dodávek elektřiny. Omlouvám se za komplikace. Teď by už mělo být vše v pořádku. 

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community