Odesláno 3. ledna 2024 1 rok Dobrý den, měla jsem u Vodafonu telefonní číslo, které jsem ale v poslední době nedobíjela, simku jsem měla ve starém mobilu. Číslo mám zadané úplně všude, takže mi na nej chodily různé sms, recepty nebo jsem přes číslo potvrzovala hesla k různým mým účtům na soc. sítích, v bance atd. Ještě v listopadu 2023 číslo fungovalo, dnes jsem bohužel zjistila ze už je zrušené. Používala jsem ho více než 10 let, je nějaká možnost číslo obnovit? Zaplatím jakýkoliv příplatek, cokoliv, bez čísla jsem bohužel ztracená, pokud bude potřeba se někde přihlásit nebo něco řešit… Moc děkuji za odpověď a pomoc.
Odesláno 4. ledna 2024 1 rok Překvapuje mě že když to telefonní číslo bylo pro vás tak důležité, že jste si nevšimla nějakých upozorňujících SMS od Vodafone na konec platnosti SIM karty a kreditu na ní, pokud tedy nějaké SMS s předstihem chodí u Vodafone karty jsem se zatím do takové situace nedostal, ale třeba u SIM karty od T-Mobile mi končí platnost kreditu za 10 dní a žádné upozornění zatím nepřišlo. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 4. ledna 2024 1 rok No právě že nic nepřišlo, proto jsem si vůbec neuvedomila ze už je potřeba dobít…
Odesláno 4. ledna 2024 1 rok @Jiřinka Co nejdříve kontaktuj operátora a na číslo se přeptej. Pokud ho zrušil a pustil znovu do oběhu pro někoho cizího, máš totální smůlu. (nicméně pokud je zrušené a má nějakou "vnitřní dobu hájení", je možné, že ti ho stejně nepustí). Začal bych u toho operátora, pak se dá přemýšlet, co dál. Možná by pomohlo stavit se na prodejnu s tou původní SIM kartou (ale to je jen má spekulace, jak bych to zkoušel já). Upraveno 4. ledna 2024 1 rok uživatelem sodekcz Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Odesláno 4. ledna 2024 1 rok Pokud to telefonní číslo ještě v listopadu 2023 fungovalo, tak nově v oběhu ještě určitě nebude, vzpomínám si že tady někdo podobný problém také řešil a byl od podpory Vodafone odkázán kontaktovat operátora. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 4. ledna 2024 1 rok Děkuji za odpovědi, zkusím co nejdřív zavolat operátorovi. Teď jsem v práci tak na to bohužel nemám čas, ale zítra to zkusím.
Odesláno 4. ledna 2024 1 rok Pak prosím napište jak to dopadlo. Super - Základní Compal CH7465, CA modul Štatl
Odesláno 4. ledna 2024 1 rok Tomus: Po 12 měsících u Tmobile by mělo dojít jen k zablokování odchozích hovorů. Po dalším měsíci se zablokují i příchozí hovory. Ke konečnému nevratnému zrušení účastnické smlouvy dojde po 16 měsících. Start - Základní Compal CH7465 Opava
Odesláno 4. ledna 2024 1 rok @Jiřinka Ještě jsem ve fóru našel jeden skoro dva roky starý příspěvek na podobné téma: https://www.techforum.cz/topic/60804-reaktivace-sim-karty/ @Ivo2003 díky, všiml jsem si v minulosti, že v Můj t-mobile je možno kartu dobít ještě asi tři měsíce po její deaktivaci, jinak mám od t-mobile ještě jednu kartu, které vypršela platnost teď v prosinci a žádná SMS nepřišla, tak si říkám že operátoři snad ty naše peníze ani nechtějí, když se neumí ozvat a upozornit. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 5. ledna 2024 1 rok V současných podmínkách je to takto. V minulosti bylo, že po 12 měsících je rovnou blokace služeb a za další měsíc zrušení. Start - Základní Compal CH7465 Opava
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.