Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Zdravím,

nedávno jsem si přímo na pobočce nechal změnit staré číslo na nové. To mi začalo ihned fungovat. Dnes jsem se ale chtěl podívat přes "Můj Vodafone" na možnost aktivovat si eSIM (pro info, mám iPhone 15 Pro, kde toto lze mít), ale při možnosti převést si svou LTEsim na novou eSIM mi to chce posílat ověřovací kód na staré číslo, ke kterému už nemám přístup. Což mě trošku zarazilo a tak jsem se začal pídit po možném problému a to jediné, čeho jsem si všiml je to, že u "kontaktního čísla" na mou osobu je stále uvedeno to staré a už nepřístupné číslo, a dokonce i při snaze jej změnit na nové mě to stále bohužel odkazuje na zaslání ověřovacího kódu na staré číslo. Tím se dostávám ke stejnému problému jako v případě aktivace eSIM. Prostě se tam nedostanu. Kde tedy nastal problém? Já totiž doufal, že když si zajdu změnit číslo přímo na prodejnu, tak předejdu jakýmkoliv možným omylům nebo problémům. Jinak je totiž vše v pořádku a nové číslo normálně funguje.

  • -
  • Premium 5G
  • -
  • -
  • Opava
  • Centrum péče

@PeťasPěkné odpoledne, kontaktujte nás prosím na lince *77, aby o s vámi mohli operátoři zkontrolovat .  Můžete se také samozřejmě zastavit v některé z prodejen.

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...