Odesláno 22. ledna 2024 1 rok Zdravim Vsechny Chtel bych se zde podelit o me zkusenosti s Vodafonem ohledne modemu, jak se Vodafone chova ke svym zakaznikum: Jelikoz pouzivam vlastni modem v byvale siti UPC, vyhlidl jsem si nahradni modem, ktery jsem si nechal schvalit na podpore Vodafonu. Jake vsak bylo me nemile prekvapeni, kdyz jsem zjistil, ze mi modem po zapojeni nefunguje. Po nekolika pokusech domluvit se s Vodafonem Vam zde uvadim sve zkusenosti. Pro uplnost zde uvadim podrobnosti ke komunikaci s klientskym servisem. Za pismeny XXX je dana osoba z Vodafonu: --------------------------------------------------------- Zacatek zari – schvaleni mnou vybraneho modemu pani XXX, ze mi bude po zakoupeni fungovat dne 11.9. jsem pripojil zakoupeny modem misto stavajiciho a zjistil, ze nefunguje dne 12.9. v 15.41 me pani XXX emailem pozadala o MAC adresu modemu, kterou jsem ji v 15.54 obratem poslal nasledne jsem cekal na odpoved, ktera neprisla. dne 23.9. ve 13.22 jsem opet psal pani XXX, zda nema nove info. Odpovedela, ze zjisti stav. nasledne dalsi cekani bez odpovedi !!! dne 19.10. v 11.00 jsem psal opet pani XXX – bez odpovedi !!! dne 3.11 v 13.15 jsem opet psal pani XXX a opet bez odpovedi !!! dne 7.11 17.14 jsem jiz psal primo na klientske centrum a opet bez odpovedi !!! Teprve po navsteve mistni pobocky Vodafonu 22.12.2023, kde byla sepsana reklamace jsem se nasledne pres reklamacni oddeleni dozvedel, ze modem zapojit nepujde. Jen uvadim, ze modem je novejsi generace, nez aktualne pouzivam. To mi hlava nebere. Nasledne jsem v lednu 2024 chtel po Vodafonu, at si najde me hovory, kde byl modem schvaleny. Bohuzel se cela zalezitost vlekla vice jak 3 mesice a bylo mi odpovezeno, ze po vic jak 3-mesicich jiz neni mozne hovory dohledat. ------------------------------------------------------------ A jake jsou Vase zkusenosti ?
Odesláno 23. ledna 2024 1 rok Můžu pro Pevný internet přes koaxiální (kabelovou) síť využít vlastní modem? - Vodafone.cz Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 23. ledna 2024 1 rok Ano, informaci z odkazu vyse jsem si byl vedom. Proto jsem take kontaktoval nejdrive klientske centrum, ktere mi modem schvalilo. A vysledek je ten, ze modem nelze pripojit, i kdyz Vam ho predem schvali 😒
Odesláno 23. ledna 2024 1 rok A vyhovuje ten modem podmínkám uvedených v dokumentu? Začal bych tím, jestli se jedná o EuroDOCSIS 3.1 😉 Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 23. ledna 2024 1 rok @260370"A jake jsou Vase zkusenosti ?" Že dříve odkoupený jiným zákazníkem modem připojit nelze. A Vodafone aktuálně žádné modemy neprodává, jen pronajímá. Teď už je to jedno, ale ani když to šlo, tak to nešlo tak že stačilo zákazníkem doma odpojit starý a připojit nový (jiný) - UPC jej muselo přihlásit ke konkrétnímu účtu. - - - - Praha
Odesláno 23. ledna 2024 1 rok Prave ze jsem mel UPC. A mam take jejich starsi modem. Takze technicky urcite novy modem pripojit lze. Spise se mi jedna o to, ze Vam to schvali a pak po koupi reknou SORRY. Nejsem odbornik pres modemy a predpokladal jsem, ze pokud mi ho Vodafon schvali, bude vse v poradku. Jinak pani z technickeho oddeleni mi potvrdila, ze vlastni modem muze zakaznik mit.
Odesláno 23. ledna 2024 1 rok Centrum péče @260370Mrzí mě, pokud došlo k nějakému nedorozumění, modemy pro technologii DOCSIS však musejí splňovat požadavky na zařízení (v části DOCSIS), a proto je v některých případech není technicky možné navést k existující nebo nově pořizované službě. Tyto požadavky najdete zde: https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/3/2022/pozadavky-na-zarizeni-dle-technologii.pdf?nc=13. Je zvláštní, že uvádíte, že jsme vám na nějaké právy nereagovali, to může nastat v tom případě, že nám odešlete více zpráv, a proto tak v rámci zachování přehledné komunikace tak odpovídáme pouze jednou zprávou. Problém však může nastat, pokud nám napíšete na e-mailovou adresu, která neslouží ke komunikaci se zákaznickým servisem. To potom opravdu na svou zprávu odpověď neobdržíte. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Odesláno 23. ledna 2024 1 rok Mohu dolozit odeslany email na: klientskecentrum@vodafone.com dne 7.11 17.14 jsem jiz psal primo na klientske centrum a opet bez odpovedi !!! A je opravdu zajimave, ze starsi modem funguje a novy neni Vodafon ochoten zprovoznit. Upraveno 23. ledna 2024 1 rok uživatelem 260370
Odesláno 23. ledna 2024 1 rok Ja bych zacal u te XXX pani. Prima konfrontace. Z oci do oci za pritomnosti jejiho nadrizeneho. Nejlepe s historii vasi komunikace v ruce. Vypada to, ze jste mel smulu, ze jste narazil na cloveka, ktery byl bud spatne vyskolen, nebo proste jen mizerne vykonava svoji praci. Mozna by bylo dobre jeji jmeno zde zverejnit, aby se pred ni mohli mit dalsi zakaznici na pozoru. Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha
Odesláno 23. ledna 2024 1 rok Centrum péče @260370 Na jakou e-mailovou adresu jste prosím zprávu odeslal nebo jste ji odeslal přímo z Můj Vodafone? Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.