Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • Centrum péče

@260370Tato adresa ale není určená pro komunikaci se zákazníky, proto jste odpovědi nedostal. Tato emailová adresa není nikde vedená pro tyto účely. Můžete nám napsat přímo z Můj Vodafone, tím se současně bude jednat o ověřenou zprávu vašimi údaji k zákaznickému účtu. Napsat nám můžete také přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, anebo využít e-mailové adresy pece@vodafone.cz. 

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Odesláno (upraveno)

Adresu klientskecentrum@vodafone.com jsem vzal z elektronickeho vyuctovani a zkusil jsem ji pouzit, kdyz se mnou prestala komunikovat pani, u ktere jsem si modem telefonicky overoval. Tato pani mi dala take pri telefonicke komunikaci na sebe primy email xxxxxx@vodafone.com . To mohu dolozit. A probihala normalni konverzace az do chvile, kdy chtela pani MAC adresu zarizeni a nasledne uz na zadny dalsi email  neodpovidala. Tohle me trochu zarazilo.

To homberg: Ano, vodafone ma ceskou domenu, ale maily mi chodi z .com.

Upraveno uživatelem 260370
  • Premium
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Havirov
  • Centrum péče

@260370Je možné, že jste z této e-mailové adresy obdržel dříve Vyúčtování. Pokud nám však odešlete zprávu na adresu klientskecentrum@vodafone.com, přijde vám zpráva o nedoručitelnosti a jak jsem psala, tato e-mailová adresa není určená pro komunikaci se zákazníky. Můžeme zajistit zpětnou vazbu kolegyni, se kterou jste byl ve spojení, ale je třeba abyste nám zaslal podrobnosti přes ověřený kontaktní formulář https://tam.je/forum

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha

OK, podrobnosti poslu. 

Apropo, zadny email o nedorucitelnosti jsem nedostal.

Zkousim se prihlasit  do kontaktní formuláře https://tam.je/forum , ale nejde to. Do sveho uctu vodafone se normalne prihlasit jde. Pouzil jsem jsem stejne prihlasovaci udaje.

  • Premium
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Havirov
Odesláno (upraveno)

Jelikoz jsem mel UPC a mam ted modem TECHNICOLOR TC7200Z, ktery funguje OK, vybral jsem si na bazosi modem CH7465LG-LC, ktery take pochazel z UPC site a je oznacen revenou teckou, tedy mel by byt k dispozici pro soukrome ucely.

https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/datova-zarizeni/compal-ch7465lg/

 

Tenhle modem mam: https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/datova-zarizeni/technicolor-tc7200/ a specifikace je stejna, ktery jsem zakoupil: https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/datova-zarizeni/compal-ch7465lg/ . Nevim, proc Vodafon dela problem s pripojenim.

Upraveno uživatelem 260370
  • Premium
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Havirov
Odesláno (upraveno)

Takhle jsem koupil u UPC nekolik modemu a nikdy s UPC nebyl problem. Az ted u Vodafonu 🤔 I ten stavajici je pres Bazos a jede uz 4 roky. 

Upraveno uživatelem 260370
  • Premium
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Havirov

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...