Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Email jsem uvedl o prispevek vyse:    klientskecentrum@vodafone.com dne 7.11.2023  17.14

Odesláno

vodafone.com? nemaji ceskou domenu?

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče

@260370Tato adresa ale není určená pro komunikaci se zákazníky, proto jste odpovědi nedostal. Tato emailová adresa není nikde vedená pro tyto účely. Můžete nám napsat přímo z Můj Vodafone, tím se současně bude jednat o ověřenou zprávu vašimi údaji k zákaznickému účtu. Napsat nám můžete také přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, anebo využít e-mailové adresy pece@vodafone.cz. 

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno

Adresu klientskecentrum@vodafone.com jsem vzal z elektronickeho vyuctovani a zkusil jsem ji pouzit, kdyz se mnou prestala komunikovat pani, u ktere jsem si modem telefonicky overoval. Tato pani mi dala take pri telefonicke komunikaci na sebe primy email xxxxxx@vodafone.com . To mohu dolozit. A probihala normalni konverzace az do chvile, kdy chtela pani MAC adresu zarizeni a nasledne uz na zadny dalsi email  neodpovidala. Tohle me trochu zarazilo.

To homberg: Ano, vodafone ma ceskou domenu, ale maily mi chodi z .com.

Upraveno uživatelem 260370

Odesláno
  • Centrum péče

@260370Je možné, že jste z této e-mailové adresy obdržel dříve Vyúčtování. Pokud nám však odešlete zprávu na adresu klientskecentrum@vodafone.com, přijde vám zpráva o nedoručitelnosti a jak jsem psala, tato e-mailová adresa není určená pro komunikaci se zákazníky. Můžeme zajistit zpětnou vazbu kolegyni, se kterou jste byl ve spojení, ale je třeba abyste nám zaslal podrobnosti přes ověřený kontaktní formulář https://tam.je/forum

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno

OK, podrobnosti poslu. 

Apropo, zadny email o nedorucitelnosti jsem nedostal.

Zkousim se prihlasit  do kontaktní formuláře https://tam.je/forum , ale nejde to. Do sveho uctu vodafone se normalne prihlasit jde. Pouzil jsem jsem stejne prihlasovaci udaje.

Odesláno
18 hours ago, 260370 said:

Zacatek zari – schvaleni mnou vybraneho modemu

Aky to bol modem? Odkial bol zakupeny?

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava
Odesláno

Jelikoz jsem mel UPC a mam ted modem TECHNICOLOR TC7200Z, ktery funguje OK, vybral jsem si na bazosi modem CH7465LG-LC, ktery take pochazel z UPC site a je oznacen revenou teckou, tedy mel by byt k dispozici pro soukrome ucely.

https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/datova-zarizeni/compal-ch7465lg/

 

Tenhle modem mam: https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/datova-zarizeni/technicolor-tc7200/ a specifikace je stejna, ktery jsem zakoupil: https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/datova-zarizeni/compal-ch7465lg/ . Nevim, proc Vodafon dela problem s pripojenim.

Upraveno uživatelem 260370

Odesláno

Takhle jsem koupil u UPC nekolik modemu a nikdy s UPC nebyl problem. Az ted u Vodafonu 🤔 I ten stavajici je pres Bazos a jede uz 4 roky. 

Upraveno uživatelem 260370

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community