Odesláno 23. ledna 2024 1 rok Email jsem uvedl o prispevek vyse: klientskecentrum@vodafone.com dne 7.11.2023 17.14
Odesláno 23. ledna 2024 1 rok vodafone.com? nemaji ceskou domenu? Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha
Odesláno 23. ledna 2024 1 rok Centrum péče @260370Tato adresa ale není určená pro komunikaci se zákazníky, proto jste odpovědi nedostal. Tato emailová adresa není nikde vedená pro tyto účely. Můžete nám napsat přímo z Můj Vodafone, tím se současně bude jednat o ověřenou zprávu vašimi údaji k zákaznickému účtu. Napsat nám můžete také přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, anebo využít e-mailové adresy pece@vodafone.cz. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Odesláno 23. ledna 2024 1 rok Adresu klientskecentrum@vodafone.com jsem vzal z elektronickeho vyuctovani a zkusil jsem ji pouzit, kdyz se mnou prestala komunikovat pani, u ktere jsem si modem telefonicky overoval. Tato pani mi dala take pri telefonicke komunikaci na sebe primy email xxxxxx@vodafone.com . To mohu dolozit. A probihala normalni konverzace az do chvile, kdy chtela pani MAC adresu zarizeni a nasledne uz na zadny dalsi email neodpovidala. Tohle me trochu zarazilo. To homberg: Ano, vodafone ma ceskou domenu, ale maily mi chodi z .com. Upraveno 23. ledna 2024 1 rok uživatelem 260370
Odesláno 23. ledna 2024 1 rok Centrum péče @260370Je možné, že jste z této e-mailové adresy obdržel dříve Vyúčtování. Pokud nám však odešlete zprávu na adresu klientskecentrum@vodafone.com, přijde vám zpráva o nedoručitelnosti a jak jsem psala, tato e-mailová adresa není určená pro komunikaci se zákazníky. Můžeme zajistit zpětnou vazbu kolegyni, se kterou jste byl ve spojení, ale je třeba abyste nám zaslal podrobnosti přes ověřený kontaktní formulář https://tam.je/forum. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Odesláno 23. ledna 2024 1 rok OK, podrobnosti poslu. Apropo, zadny email o nedorucitelnosti jsem nedostal. Zkousim se prihlasit do kontaktní formuláře https://tam.je/forum , ale nejde to. Do sveho uctu vodafone se normalne prihlasit jde. Pouzil jsem jsem stejne prihlasovaci udaje.
Odesláno 23. ledna 2024 1 rok 18 hours ago, 260370 said: Zacatek zari – schvaleni mnou vybraneho modemu Aky to bol modem? Odkial bol zakupeny? Super - Základní - Bratislava
Odesláno 23. ledna 2024 1 rok Jelikoz jsem mel UPC a mam ted modem TECHNICOLOR TC7200Z, ktery funguje OK, vybral jsem si na bazosi modem CH7465LG-LC, ktery take pochazel z UPC site a je oznacen revenou teckou, tedy mel by byt k dispozici pro soukrome ucely. https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/datova-zarizeni/compal-ch7465lg/ Tenhle modem mam: https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/datova-zarizeni/technicolor-tc7200/ a specifikace je stejna, ktery jsem zakoupil: https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/datova-zarizeni/compal-ch7465lg/ . Nevim, proc Vodafon dela problem s pripojenim. Upraveno 23. ledna 2024 1 rok uživatelem 260370
Odesláno 23. ledna 2024 1 rok Takhle jsem koupil u UPC nekolik modemu a nikdy s UPC nebyl problem. Az ted u Vodafonu 🤔 I ten stavajici je pres Bazos a jede uz 4 roky. Upraveno 23. ledna 2024 1 rok uživatelem 260370
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.