Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
  • Autor

No Vlákno jsem zakládal 30. ledna..... Teď je 30. března.... Doteď HyperOS nepřišel.... No každopádně mi to otevřelo oči.... NEjenže moje Xiaomi 13 Pro nedostalo aktualizaci, ale ani Xiaomi 11T Pro.

Takže ty telefony střihnu a budu nakupovat už telefony jinde, ne přes operátory. 😞 Škoda. Přitom s čímkoliv jiným maximální spokojenost. Ale v aktualizacích hrůza. To je jediný obrovský mínus, co mám. 😞

  • Start
  • Basic
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Beroun
Odesláno
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče

Dobré ráno,

není to tak, že bychom něco zdržovali. Aktualizaci s označením OS1.0.4.0.UMBEUXM, která obsahuje mimo jiné i update na Hyper OS,  jsme schválili ve čtvrtek 1.2. Její vydání pak řídí výrobce. Někdy se stává i to, že příčina, že update není dostupný, také přímo v telefonu (může pomoct kontaktovat podporu výrobce / tovární nastavení / servis).

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno
  • Autor
V 30. 3. 2024 v 20:22, Technikus napsal:

Ahoj.

Hele děkuji moc. Projel jsem to. Změny regionů a tyhle vychytávky, zkouším každou chvilku. Když to tak vezmu, tak skoro každý třetí den. A nic.

Ale zaujal mě ten odkaz z přehrátím softu.... Upřímně z toho mám celkem strach. Asi si budu muset najít pomocníka, který bude nade mnou stát a hlídat mě. 🙂Ale otevřelo mi to další možnosti, jak by se to dalo vyřešit. 

Je dost naprd mít "luxusní" telefon (konečně sem si to jednou v životě mohl dovolit :D) a nemít aktualizace. 😄 Hlavně že "hlídejte aktualizace, ať máte vždy aktuální systém pro případné útoky nebo oprav několika chyb" a pak nic. 😄

V 3. 4. 2024 v 9:50, Ondra - Vodafone napsal:

Dobré ráno,

není to tak, že bychom něco zdržovali. Aktualizaci s označením OS1.0.4.0.UMBEUXM, která obsahuje mimo jiné i update na Hyper OS,  jsme schválili ve čtvrtek 1.2. Její vydání pak řídí výrobce. Někdy se stává i to, že příčina, že update není dostupný, také přímo v telefonu (může pomoct kontaktovat podporu výrobce / tovární nastavení / servis).

Budu mít asi hloupí dotaz. 

Když sem četl, že telefony prodávané operátorem mají "upravenou" verzi systému, že to tak prostě je (nepochopil jsem proč to musí být), že se to tím "zpozdí"....

Proč Vodafone má takto upravený "systém", smím-li se ptát. Doufám, že to od Vás pochopím. 🙂 Přitom Vodafon appky jako telku nebo Můj Vodafone jsem musel stahovat. Mě to po prvním spuštění přišlo, že to je "čisté". Tak jsem moc nepochopil, proč Vodafone má upravenou ROM.

  • Start
  • Basic
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Beroun
Odesláno
  • Centrum péče

Rád to doplním - jde zejména o to, že telefon potřebuje znát nastavení a parametry pro naši síť, abyste například mohl používat Wi-Fi volání nebo VoLTE nebo jiné specifické funkce. Některé telefony toto řeší odděleným speciálním nastavením, které si stahují ze sítě (typicky iPhone), některé potřebují mít upravený firmware, který bude nastavení obsahovat. 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno

Zajimave. Vse vyse jmenovane jsem vyuzival i s telefonem z volneho trhu. A byli jedno, jestli to byl Huawei P20, Mi 10T pro 5G, Redmi Note 9 pro, nebo Asus Zenfone 9

Upraveno uživatelem Tube

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
Odesláno

@Tubeono to není tak úplně jednoduché. Pak čteš na fórech desítky dotazů, proč mi nefunguje 5G, proč mi nefunguje VoLTE, proč mi nefungují data u toho a toho operátora atd. Mám OnePlus Nord, první typ. Pamatuji, že např. 5G začalo fungovat až po nějaké aktualizaci, byť u jiných operátorů fungovalo i předtím. A nesouviselo to s pokrytím. Nedokážu určit, zda byl problém v telefonu, nebo u operátora. Obdobné dotazy jsou i na forech z jiné části světa.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Ano pravda.

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
Odesláno
  • Autor
V 9. 4. 2024 v 11:14, Ondra - Vodafone napsal:

Rád to doplním - jde zejména o to, že telefon potřebuje znát nastavení a parametry pro naši síť, abyste například mohl používat Wi-Fi volání nebo VoLTE nebo jiné specifické funkce. Některé telefony toto řeší odděleným speciálním nastavením, které si stahují ze sítě (typicky iPhone), některé potřebují mít upravený firmware, který bude nastavení obsahovat. 

Zdravím. Děkuji za odpověď. Už jsem to pochopil.... Což je super, protože odpověď stručná, ale jasná. Na netu jsem našel zbytečně obsáhlý článek, který se vlastně (když se to vezme stručně) shoduje s vámi. Tam jsem to ale v tu chvíli nepobral. 😄 Po přečtení tady už to dává smysl.

No, tak se jde čekat dál.... 😞 Zlaté staré Nokie.....

  • Start
  • Basic
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Beroun
Odesláno

No starý tlačítkový telefony byly taky přizpůsobené pro operátora, například startovací logo, nebo u nějakého tlačítka byla natvrdo nastavená nějaká funkce, nebo byly telefony uzamčené jen na jednoho operátora, to už se naštěstí u nás nevidí, ale v zahraničí ty blokace na jednoho operátora ještě stále někde fungují.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community