Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

No to je celkem fuk co si tam pustíš, tady jde jenom o okamžité srovnání kvality zvuku ze stejné pasáže ze dvou různých zdrojů na mobilu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
před 2 hodinami, tomus napsal:

Pokud jde o tu kvalitu zvuku v mobilní aplikaci Vodafone TV, tak na to jsem si tady snad stěžoval pouze já, možná je to i tím že jsem měl nějaký čas k dispozici na rozdíl od ostatních součastně jak Horizon Go, tak Vodafone TV, tak byla možnost srovnávat,

ale srovnával jsem to zároveň i s O2 TV a iVysíláním ČT a zatímco už všech těchto aplikací byl zvuk srovnatelný, tak Vodafone TV za nimi výrazně pokulhává.

DOPLNĚNO 

Jedna věc je ale docela zajímavá, když pořídím záznam obrazovky s aplikace Vodafone TV do mobilu, (kdy se nahraje pouze interní zvuk, s černou obrazovkou kvůli nějakým bezpečnostním omezením), tak ten zvuk v tom záznamu už není tak špatný jako když ho poslouchám přímo přes aplikaci Vodafone TV, sice stále nedosahuje kvalit při srovnání s iVysíláním, ale už je to výrazně lepší, takže mně přijde jakoby ten zvuk prznila přímo ta samotná aplikace Vodafone TV, než že by byl tak špatný zdroj zvuku.

Můžete to někdo další otestovat na mobilu nebo tabletu ?

SORRY , JÁ UŽ TO OTESTOVAL POUHÝM POSLECHEM A NA TABLETU JE ZVUK VODAFONE TV NIŽŠÍ NEŽ U BÝVALÉHO O2 . TAKŽE NEPOTŘEBUJI ŽÁDNÝ ZÁZNAM PROVÁDĚT A JE TO TECHNICKÝ PROBLÉM ZE STRANY VODAFONE. A JAK JE VIDĚT CELOPLOŠNÝ, VY JSTE Z BRNA A JÁ V LITVÍNOVĚ . A VODAFONE JSEM NA TENTO PROBLÉM UPOZORNIL V DOTAZNÍKU A V ROZHOVORECH S LINKOU PODPORY. TO JE VŠE.

Odesláno

Díky, záznam nepotřebuju, jen jsem chtěl aby to porovnal ještě nekdo jiný, běžným poslechem.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Centrum péče

Dobrý den, kolegům, co mají vývoj aplikace na starosti jsem k tomu zvuku předal všechny informace, co zde padly. Věřím, že se jim to do budoucna podaří vylepšit 🙂 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
  • po měsíci...
Odesláno

Nevím proč mám zprávu v techforu viz kopie textu tady uvedu viz anglický text

JOHN, which answer was the most helpful?

If any of these replies answered your question, please take a moment to click the 'Mark as solution' button on the post with the best answer.
Marking posts as the solution will help other community members find answers to their questions quickly. Thank you for your help!

Chce to po mně, jaká odpověd by vyřešila problém. Z diskuse nic zásadního pro řešení mého problému jsem nenašel. K dnešnímu datu 25.3.2024 mám dojem, že zvuková hladina se zvýšila, ale o málo, chtělo by to zvýšit navíc. Tablet a mobil je třeba mít co možná blízko hlavy , bez použití sluchátek. Jediné řešení je na Vodafone. Vezměte si tablet nebo mobil a sledujte TV Vodafone a poslechem zjistíte zvukovou hladinu ( při nastavení zvuku v tabletu či mobilu na 100% ). To je vše zatím. Doufám, že se to brzy zlepší. Děkuji. 

  • po měsících...
Odesláno

Zdravím,

poslední dobou se je zvuk nahrávek a některých kanálů online hrozně tichý. Dost mne to štve, protože to na jednom kanálu zesílíte, zapomenete na to a přepnete na jiný. Pak můžete klidně ohluchnout 😞 Posloucháme na jejich settopboxu. V mobilní aplikaci je zvuk normální.

Máte hlasitost přes settopbox normální?

  • Basic
  • Basic
  • Základní
  • -
  • dffd
Odesláno
On 9/14/2024 at 10:14 PM, Radim said:

Zdravím,

poslední dobou se je zvuk nahrávek a některých kanálů online hrozně tichý. Dost mne to štve, protože to na jednom kanálu zesílíte, zapomenete na to a přepnete na jiný. Pak můžete klidně ohluchnout 😞 Posloucháme na jejich settopboxu. V mobilní aplikaci je zvuk normální.

Máte hlasitost přes settopbox normální?

Tak vyřešeno. Stačilo jen obnovit nastavení zvuku v Nastavení settop boxu.

  • Basic
  • Basic
  • Základní
  • -
  • dffd

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community