Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
  • Autor

To je v pořádku, neštěstí nechodí po horách, ale po vlnách 🙂 Já měl první změnu dnes, další mám za týden (přípojka o pár ulic vedle). Dělají to postupně od začátku roku.

Upraveno uživatelem CableG

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6
Odesláno
  • Centrum péče
V 4. 6. 2024 v 8:00, CableG napsal:

Zemětřesení - nebo teda adresotřesení - jsem (snad) úspěšně přežil, teď už jen vychytat případná opomenutí. Ale tak mě napadá - když už mám tu skvělou novou IP adresu, se kterou se můžu kamkoliv přestěhovat, nemohl bych si ji přestěhovat na jinou smlouvu, aniž bych ji musel měnit? Nemění se adresa instalace, nemění se kabel, na který je připojený modem, nemění se vůbec nic - jen bych potřeboval sloučit smloluvu na TV se smlouvou na internet. Doposud to byl problém - mohl jsem si vybrat buď změnu pevné adresy + modemu a nebo zrušení starých boxů a CI karet. Co na to @Ondra - Vodafone? 🙂

Pěkné odpoledne, pokud máte Pevný internet Koax a k němu aktivní Pevnou IP adresu, je nutné ji před převodem zodpovědnosti nejprve odebrat a po převodu ji znovu přidat. Musím vás však upozornit na to, že po této změně není možné mít stejnou IP adresu, jako jste měl před převodem. Určitě vám ale doporučím kontaktovat nás přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, podíváme se na to konkrétně, jak by se vám tahle změna případně dotkla.

 

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno

U mě v červnovém vyúčtování pořád nic. Do kdy se to má všechno proběhnout?

  • Super, Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5, Compal CH7465
  • Zlín
Odesláno
  • Autor
před 20 hodinami, Veronika - Vodafone napsal:

Pěkné odpoledne, pokud máte Pevný internet Koax a k němu aktivní Pevnou IP adresu, je nutné ji před převodem zodpovědnosti nejprve odebrat a po převodu ji znovu přidat. Musím vás však upozornit na to, že po této změně není možné mít stejnou IP adresu, jako jste měl před převodem. Určitě vám ale doporučím kontaktovat nás přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, podíváme se na to konkrétně, jak by se vám tahle změna případně dotkla.

 

Tak zase nic 🙂 Sice už mám změnu IP adresy celkem natrénovanou, ale že bych to musel dělat jen tak protože si někdo vymyslí systém, který umožní přestěhovat pevnou adresu z místa na místo ale už ne ze smlouvy na smlouvu, tak tolik času zase nemám 🙂

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community