Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vodafone prý o problému neví a mám prý zaslat printscreen přes formulář aby to prověřili technici 😂

  • Premium, Super DSL
  • Basic, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

Odkázal jsem ale to jim prý nepomůže, tak jsem jim ti zaslal.

a ano ani v aplikaci se nic nezobrazuje

  • Premium, Super DSL
  • Basic, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
před 17 hodinami, tomus napsal:

Tak je odkaž na tohle fórum 🙂

Jinak jsem to otevřel ještě v mobilní aplikaci Můj Vodafone a tam je také prázdno.

Tohle nepomůže. Utlučou tě novým požadavkem na přesný popis chyby a vložení printscreenů do "tamje".

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole

kdyby měl někdo jiný problém tak se to řeší v SP: 1-291703846722 a zprávě číslo 1868707

Upraveno uživatelem kautskym
  • Premium, Super DSL
  • Basic, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...