Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • Centrum péče

@kautskymAno vím, už jste to psal v komunikaci výše 🙂 Jde spíš o ostatní, kteří mají stejné potíže...

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha

pro vodafone není celoplošné nic 😄

 

@Veronika - Vodafonenešlo by odkázat techniky na techforum?

  • Premium, Super DSL
  • Basic, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

Otázka je čemu to vadí? Nefungují služby? Že se neukáže nějaký přehled nijak neomezuje funkci.

Spíše mě zaráží proč ve zprávách z Vodafone mám několikrát "Objednávka pevného internetu - stornováno", za poslední 3 roky asi 5x.

Občas mi volají a nabízí pevný internet, ale datumy nesouhlasí, takže vůbec nevím co to je. (Řeč je o přípojce kde mám jen TV bez pevného internetu)

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava

@Ivo2003já mám pod sebou prarodiče, a když je problém tak modem restartuji na dálku, to samé maminku, ikdyž má služby na sebe tak jí pomáhám, protože tomu nastavení atd nerozumí, a když tam zařízení chybí tak jej nemám jak restartovat

  • Premium, Super DSL
  • Basic, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

To neříkej moc nahlas. Vždyť tu kde kdo tvrdí, že má uptime zařízení několik týdnů či měsíců a jede bez sebemenšího problému. 

Jinak zrovna modem má tlačítko, eventuálně vypojit zařízení ze zásuvky na nějakou chvíli. Prodlužka s tlačítkem je taky možnost. 

Upraveno uživatelem Technikus
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha

@Technikusjá vím jak to myslíš,proto jsem nahlásil problém, kdyby potřeboal něco pro rodiče řešit

Upraveno uživatelem kautskym
  • Premium, Super DSL
  • Basic, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
před 10 hodinami, Technikus napsal:

To neříkej moc nahlas. Vždyť tu kde kdo tvrdí, že má uptime zařízení několik týdnů či měsíců a jede bez sebemenšího problému. 

Jinak zrovna modem má tlačítko, eventuálně vypojit zařízení ze zásuvky na nějakou chvíli. Prodlužka s tlačítkem je taky možnost. 

Mám na sebe napsaný internet u rodičů. Nepamatuji, že bych někdy musel modem na dálku restartovat. Ani doma jsem (naštěstí) tuto funkci nepoužil, i když nějaké restarty proběhly ale vždycky doma, u zařízení. Odhadem do deseti vyžádaných restartů od podzimu 2015 (ještě UPC) bych se vlezl.

Upraveno uživatelem sodekcz
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole

No já musel naposledy před 2 roky  dálkově restartovat modem z nemocnice manželce, která měla problém s pevnou linkou telefonu. Teď tam ovšem píšou, že při vlastním zařízení se nejedná o technickou chybu. Minulý týden to ještě bylo bez problémů.

Snímek obrazovky (36).jpg

  • Start
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno-Žabovřesky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...