Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 19. února Centrum péče Sdílet Odesláno 19. února @kautskymAno vím, už jste to psal v komunikaci výše 🙂 Jde spíš o ostatní, kteří mají stejné potíže... 1 Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62582-nezobrazov%C3%A1n%C3%AD-stbrouteru-v-m%C5%AFj-vodafone/page/3/#findComment-468924 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Technikus Odesláno 19. února Sdílet Odesláno 19. února (upraveno) To postihlo jenom nás, zde debatující lidí? To není plošné? Upraveno 19. února uživatelem Technikus 1 Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62582-nezobrazov%C3%A1n%C3%AD-stbrouteru-v-m%C5%AFj-vodafone/page/3/#findComment-468927 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 19. února Autor Sdílet Odesláno 19. února pro vodafone není celoplošné nic 😄 @Veronika - Vodafonenešlo by odkázat techniky na techforum? Citovat Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62582-nezobrazov%C3%A1n%C3%AD-stbrouteru-v-m%C5%AFj-vodafone/page/3/#findComment-468928 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo2003 Odesláno 19. února Sdílet Odesláno 19. února Otázka je čemu to vadí? Nefungují služby? Že se neukáže nějaký přehled nijak neomezuje funkci. Spíše mě zaráží proč ve zprávách z Vodafone mám několikrát "Objednávka pevného internetu - stornováno", za poslední 3 roky asi 5x. Občas mi volají a nabízí pevný internet, ale datumy nesouhlasí, takže vůbec nevím co to je. (Řeč je o přípojce kde mám jen TV bez pevného internetu) Citovat Start - Základní Compal CH7465 Opava Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62582-nezobrazov%C3%A1n%C3%AD-stbrouteru-v-m%C5%AFj-vodafone/page/3/#findComment-468934 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 19. února Autor Sdílet Odesláno 19. února @Ivo2003já mám pod sebou prarodiče, a když je problém tak modem restartuji na dálku, to samé maminku, ikdyž má služby na sebe tak jí pomáhám, protože tomu nastavení atd nerozumí, a když tam zařízení chybí tak jej nemám jak restartovat Citovat Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62582-nezobrazov%C3%A1n%C3%AD-stbrouteru-v-m%C5%AFj-vodafone/page/3/#findComment-468935 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Technikus Odesláno 19. února Sdílet Odesláno 19. února (upraveno) To neříkej moc nahlas. Vždyť tu kde kdo tvrdí, že má uptime zařízení několik týdnů či měsíců a jede bez sebemenšího problému. Jinak zrovna modem má tlačítko, eventuálně vypojit zařízení ze zásuvky na nějakou chvíli. Prodlužka s tlačítkem je taky možnost. Upraveno 19. února uživatelem Technikus Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62582-nezobrazov%C3%A1n%C3%AD-stbrouteru-v-m%C5%AFj-vodafone/page/3/#findComment-468936 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 19. února Autor Sdílet Odesláno 19. února (upraveno) @Technikusjá vím jak to myslíš,proto jsem nahlásil problém, kdyby potřeboal něco pro rodiče řešit Upraveno 19. února uživatelem kautskym Citovat Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62582-nezobrazov%C3%A1n%C3%AD-stbrouteru-v-m%C5%AFj-vodafone/page/3/#findComment-468937 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Technikus Odesláno 19. února Sdílet Odesláno 19. února To, že to aktuálně v samoobsluze není a nefunguje je samozřejmě chyba. Snad to brzy Vodafone napraví 1 Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62582-nezobrazov%C3%A1n%C3%AD-stbrouteru-v-m%C5%AFj-vodafone/page/3/#findComment-468938 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 20. února Sdílet Odesláno 20. února (upraveno) před 10 hodinami, Technikus napsal: To neříkej moc nahlas. Vždyť tu kde kdo tvrdí, že má uptime zařízení několik týdnů či měsíců a jede bez sebemenšího problému. Jinak zrovna modem má tlačítko, eventuálně vypojit zařízení ze zásuvky na nějakou chvíli. Prodlužka s tlačítkem je taky možnost. Mám na sebe napsaný internet u rodičů. Nepamatuji, že bych někdy musel modem na dálku restartovat. Ani doma jsem (naštěstí) tuto funkci nepoužil, i když nějaké restarty proběhly ale vždycky doma, u zařízení. Odhadem do deseti vyžádaných restartů od podzimu 2015 (ještě UPC) bych se vlezl. Upraveno 20. února uživatelem sodekcz Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62582-nezobrazov%C3%A1n%C3%AD-stbrouteru-v-m%C5%AFj-vodafone/page/3/#findComment-468944 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hpfunny Odesláno 20. února Sdílet Odesláno 20. února No já musel naposledy před 2 roky dálkově restartovat modem z nemocnice manželce, která měla problém s pevnou linkou telefonu. Teď tam ovšem píšou, že při vlastním zařízení se nejedná o technickou chybu. Minulý týden to ještě bylo bez problémů. Citovat Start - - Compal CH7465 Brno-Žabovřesky Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62582-nezobrazov%C3%A1n%C3%AD-stbrouteru-v-m%C5%AFj-vodafone/page/3/#findComment-468963 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.