Odesláno 23. února 2024 1 rok A v menu Compalu kolonka Uptime ukazuje taky tak? Mě to píše aktivní od 15.2.2024 ale uptime na modemu mám přes 40 dní. Upraveno 23. února 2024 1 rok uživatelem Ivo2003 Start - Základní Compal CH7465 Opava
Odesláno 23. února 2024 1 rok Nejsem teď doma, podívám se až budu. Nicméně jsem proaktivně volal na Vodafone linku a technik prý vidí výpadky delší jak 3minuty, což u mě viděl někdy dřív a toho dne skutečně celý panelák přepojovali venku na nové el. rozvody, co kopalo snad PRE nebo kdo. Ale toho dne a +- času tam nic nevidí. Každopádně zapnul nějaké logování a mám to sledovat, eventuálně se ozvat. Zeptal jsem se ho i na to, co eventuálně výměna Compalu za Station 3.1a říkal, že v mém případě úplně nevidí nutnost to měnit. Upraveno 23. února 2024 1 rok uživatelem Technikus Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 23. února 2024 1 rok Tak funčkní je to tak napůl jako před výpadkem, Přehled připojených zařízení mi stále ukazuje 0/10 - - - - Praha
Odesláno 23. února 2024 1 rok Autor @retrontak jedině že bys nahlásil výpadek ty 🙂 Premium, Super DSL Basic+, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves
Odesláno 23. února 2024 1 rok Pro ty, kdo nemá set top box to ještě od spuštění Tizenu nezprovoznili. Nebo máte namysli něco jiného? Se set top boxem jsem viděl i kdejaké jiné další zařízení, na kterém byl Vodafone TV. Objevil se Vodafone TV na Tizenu pro Samsung TV, set top box jsem vrátil a od té doby tam žádné zařízení nevidím. Mělo by být řešeno v tiketech 1597642 a 1734535 Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 23. února 2024 1 rok Před hodinou, Technikus napsal: Nahlédl jsem do detailů o restartu modemu a vidím tohle. Doma v danou chvíli nikdo nebyl, současně ani nemohla vypadnout elektřina, protože žádné jiné spotřebiče např. v kuchyni neztratily čas a já jsem přes samošku taky nemohl nic restartovat, když tam zařízení v tu dobu nebyla vidět. Lze zjistit, co se tou dobou dělalo na Stodůlkách, Velká Ohrada? Nejde např. o vadný samorestartující se router, špatné napájení apod.? Spoiler Je klidně možné, že se jednalo o tzv. soft restart, kdy se modem třeba přelaďoval na jiné frekvence. Nebo CMTS/Vodafone vyvolal nějakou změnu a došlo tak k soft restartu modemu (ale to se v drtivé většině děje v noci). Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 23. února 2024 1 rok Jakmile jsem settopbox vrátil, tak přehled připojených zařízení zmizel, CA moduly mám vlastní. - - - - Praha
Odesláno 23. února 2024 1 rok Tak takhle to funguje už delší dobu, v řádu měsíců. To očividně nebylo ani odstávkou, eventuálně výpadkem samoobsluhy. To se řeší pod těmi tikety 1597642 a 1734535, ale stále beze změn. Kdo nemá set top box, nevidí nic. před 6 hodinami, Ivo2003 napsal: A v menu Compalu kolonka Uptime ukazuje taky tak? Mě to píše aktivní od 15.2.2024 ale uptime na modemu mám přes 40 dní. edit 23.2.2024 14:54 Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.