Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

A v menu Compalu kolonka Uptime ukazuje taky tak?

Mě to píše aktivní od 15.2.2024 ale uptime na modemu mám přes 40 dní.

Upraveno uživatelem Ivo2003

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odesláno

Nejsem teď doma, podívám se až budu.

Nicméně jsem proaktivně volal na Vodafone linku a technik prý vidí výpadky delší jak 3minuty, což u mě viděl někdy dřív a toho dne skutečně celý panelák přepojovali venku na nové el. rozvody, co kopalo snad PRE nebo kdo.

Ale toho dne a +- času tam nic nevidí. Každopádně zapnul nějaké logování a mám to sledovat, eventuálně se ozvat. 

Zeptal jsem se ho i na to, co eventuálně výměna Compalu za Station 3.1a říkal, že v mém případě úplně nevidí nutnost to měnit. 

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Tak funčkní je to tak napůl jako před výpadkem, Přehled připojených zařízení mi stále ukazuje 0/10

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno
  • Autor

@retrontak jedině že bys nahlásil výpadek ty 🙂

 

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Pro ty, kdo nemá set top box to ještě od spuštění Tizenu nezprovoznili. 

Nebo máte namysli něco jiného?

Se set top boxem jsem viděl i kdejaké jiné další zařízení, na kterém byl Vodafone TV. Objevil se Vodafone TV na Tizenu pro Samsung TV, set top box jsem vrátil a od té doby tam žádné zařízení nevidím. Mělo by být řešeno v tiketech 1597642 a 1734535

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno
Před hodinou, Technikus napsal:

Nahlédl jsem do detailů o restartu modemu a vidím tohle.

Doma v danou chvíli nikdo nebyl, současně ani nemohla vypadnout elektřina, protože žádné jiné spotřebiče např. v kuchyni neztratily čas a já jsem přes samošku taky nemohl nic restartovat, když tam zařízení v tu dobu nebyla vidět.  

Lze zjistit, co se tou dobou dělalo na Stodůlkách, Velká Ohrada? Nejde např. o vadný samorestartující se router, špatné napájení apod.? 

 

Spoiler

image.png.a2edebc094cea19cd0a1437db2aeb5eb.png

 

Je klidně možné, že se jednalo o tzv. soft restart, kdy se modem třeba přelaďoval na jiné frekvence. Nebo CMTS/Vodafone vyvolal nějakou změnu a došlo tak k soft restartu modemu (ale to se v drtivé většině děje v noci).

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Jakmile jsem settopbox vrátil, tak přehled připojených zařízení zmizel, CA moduly mám vlastní.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Tak takhle to funguje už delší dobu, v řádu měsíců. To očividně nebylo ani odstávkou, eventuálně výpadkem samoobsluhy. 

To se řeší pod těmi tikety 1597642 a 1734535, ale stále beze změn. Kdo nemá set top box, nevidí nic. 

před 6 hodinami, Ivo2003 napsal:

A v menu Compalu kolonka Uptime ukazuje taky tak?

Mě to píše aktivní od 15.2.2024 ale uptime na modemu mám přes 40 dní.

edit 23.2.2024 14:54

image.png.7ec907a0ad1a89c7ef3234661a215758.png

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community