Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Hezké dopoledne,

mám problém s chromecastem. Zařízení mám zapojené v TV , aplikace google home na mobilu ho nalezne,

4místný kod je ok a pak když se páruje s wi-fi tak po chvíli napíše nelze připojit.

Zkoušel jsem opakovaně restart chromecastu i modemu. Nic.

Poradí někdo.....díky Petr D.

Vyřešil Návštěvník xxxpedro

Přejít na řešení
Odesláno

Jsou wifi 2,4 GHz a 5 GHz oddělené? Pokud ne, zkusit oddělit. 

Také je možné zkusit na mobilu aktivovat wifi hotspot a zkusit Chromecast připojit k této wifi. Pokud se připojí, bude něco s nastavením routeru resp domácích wifi sítí. 

Případně zkusit tovární nastavení Chromecast tady

Nebo je Chromecast rozbitý. 

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Díky za odpověď. Doma jedeme jen na 5GHz. Máme na wi-fi připojeny asi 4mobily 2tablety 1androidbox a 1mikrosystem, vše bez problému.

Zkoušel jsem ještě připojit do TV starší chromecast 2, ale je to úplně stejné - také nelze k wi-fi připojit. Kdysi se starším modemem (2,4GHz) mi to běhalo

vpoho, nyní jsem po několika letech chtěl chromecast zapojit s novým modemem Compal 7465 a bohužel.

Odesláno

Tak Chromecast 3 jede na 2,4 i 5 GHz, otázkou je, jak si poradí eventuálně s tou smíšenou jednou sítí pro obě pásma.

Není nic proti ničemu na chvíli na routeru nastavit zvlášt 2,4 GHz a zvlášt 5 GHz. Zkusit donastavit Chromecast a pak eventuálně zase sjednotit obě pásma wifi na jednu. 

Buď to Chromecast pobere a nebo ne a bude nutno nechat pásma rozdělená. 

 

Případně se prodává LAN adaptér pro Chromecast. 

Tady ještě uvádějí, že by to mohlo souviset s vysílaným kanálem wifi. Opět by to chtělo eventuálně změnu v routeru. 

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno
  • Řešení

....tak jsem povolil 2,4GHz a chytlo se to

....pak jsem ji opět zakázal a zůstalo to funkční 😀

 

Díky za rady

Upraveno uživatelem xxxpedro

  • po měsících...
Odesláno

Dobrý den, prosím vas, mám stejný problém,  bohužel, vůbec této problematice a nastavení routeru z 2,4 na 5 G je pro mě velká neznáma. Můžete mi poradit ? Nebo mám volat technika od providera ?

  • Start
  • Super
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Havířov
Odesláno

Obávám se, že ani na lince Vodafone nebudou měnit uživatelská nastavení na routeru. Nebo jo? 

Nerozumí někdo z okolí routeru? Pohrát si s 2.4 GHz a 5 GHz. Jednotlivá pásma Chromecast hravě zvládne, sjednocenou wifi s oběma pásmy občas bojují leckterá zařízení, např i smart home. 

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

@Petr Kpokud se jedná o stejný problém, tak by mělo stačit jít v prohlížeči do administrace routeru přes webovou adresu 192.168.100.1 a tam upravit nastavení Wi-Fi.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community