Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Není v menu boxu položka vyhledat kanály, nebo co restart boxu? 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Můj známí měl také problém ale pouze se u starého tarifu Komplet, po odinstalaci a nainstalovani vše běží 

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

No hlavně by bylo dobrý srovnat čas u EPG. Je to o hodinu posunutý a vzhledem k tomu , že program zatím není v žádném tv magazínu , tak je to dost blbý.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Plzeň - Skvrňany
Odesláno
V 3. 4. 2024 v 10:26, Ondra - Vodafone napsal:

@StandaHezké ráno, o posunu víme, kolegové opraví.

To je supr rychlost opravy posunu.

Škoda, že je to posun na +3 hod (oproti UTC), kdyby to byla jen +1 hodina, tak bychom měli šanci, že se to 27.10. srovná samo.

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community