Návštěvník Odesláno 14. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 14. listopadu 2011 Nechci se zastávat podpory,ale ti mají jen na starost zaevidovat problém a domluvit technika.Musím ale oponovat,na reklamaci byla vždy ochota řešit problém.A co se týče techniků ,vždy vše bez problémů.Věřte mi ,vím co říkám,za poslední měsíc mi měnili 4 x stb.Problém ,může nastat,když závadu nedokáží zjistit.Ono je to problém.Technici jako takoví nejsou upc,ale korporace různých montážníku z různých firem.Možná kámen urazu.,že nic není děláno jednou firmou,ale různýma firmama,ta která je po ruce.Tím pádem jedna kontroluje po druhé a podobně.Pak je tu ještě jeden svazek který dělal rozvody v objektech a venku.To je zas další člen. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/626-neust%C3%A1l%C3%A9-v%C3%BDpadky-brno/page/47/#findComment-47250 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Mike Odesláno 14. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 14. listopadu 2011 Pokud je to tak jak rikate tak aspon kdyby podpora byla trosku normalni a ne arrogantni a smyslm neotravujte nas. Me nejde dohlavy ze problemy nejdou vyresit pres telefon z technikem. Urcite tam musijou byt spravce siti a kdys uz snema neustale resim ten sami problem tak sakra uz by se mohly na to podivat. Technik tady nic nevyresi uz tady byl nekolik krat a nikdy zadny problem nesel. Kable byli z kontrolovani a rikal ze to je dobre provedeni. Tak ze me rekne podpora ze me nemuzou jinak pomoct nez vyslat technika je blbost. Protoze kdys ten nic nevyresi tak co pak? Technik nepomuze a podpora taky nemuze nic udelat tak ze se neda nic delat. Fakt se me libilo jak rikal ze posle technika a kdys technikovy to pojede tak budou platit za moje straceny mzda ze pracuju z domu a internet potrebuju aby bezel solidne.. To by byl dobry business, odpojit to lidem na casovat to jak prinde technik tak to zapojit. Technikovi to pojede a maji 1000kc vydelano. To je opravdu dobrej business. Mozna bych jim mel rict to stejni ze kdys to technik nespravi tak budou me platit 1000kc za stratu casu. UPC chce platit faktury mesic do predu, sluzba ty nejde treba pul mesicu a ne ze voni ty upravy fakturu. Musis poslat celou fakturu a pak cekat a doufat ze se ty to odecte z dalsi fakturym. Nestacim se divit jak tady firmy operujou, fakt je to 30 let za zemich ktery jsou vyspelejsi. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/626-neust%C3%A1l%C3%A9-v%C3%BDpadky-brno/page/47/#findComment-47251 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Mike Odesláno 14. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 14. listopadu 2011 Dozvedel sem se ted ze Kamos na proti co bydli v dalsim dome tak jemu taky to nejelo od vcera. Tak ze ad me UPC nevyklada ze je vsechno v poradku na jejich strane a ze je problem u me. To je jen vymluva ktera se jim narame hodi protoze spolihaji ze ldidi tomu nerozumijou. Zajimavi je ze ted se to zase rozjelo stahovani ktery me jelo 2.3kb sec ted me jelo 1.3mbit. Tak ze kdyby technik prijel ted tak platim 1000kc. Vysmech! Clovek platy za servis a ne ze jeste jim budem platit jeste techniky Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/626-neust%C3%A1l%C3%A9-v%C3%BDpadky-brno/page/47/#findComment-47253 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 14. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 14. listopadu 2011 Posívejte.Pokud se chyba vyskytuje nepravidelně.Jako důkaz poslouží videozáznam.Dělám to také ,kdyby náhodou vznikl spor.Jinčí obrana krom vypovězení smlouvy není.Pravděpodobně jste se dostal do smyčky kdy vše u Vás je v pořádku,a problém bude na trase,což je velice problematické.Vím že Vám asi bylo řečeno,když se Vám nelíbí tak ukončete smlouvu .Pravda je,v případě nejetí funkčnosti na 100 procent náleží sleva z ceny,alespon všude je to běžné.A mimo to hádejte kdo zakopával a tvořil díry pro optické kabely? Myslíte že autoriz. firmy ??? Kdeže,alespon u nás to byly nasazenci z UP a menšina ))) Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/626-neust%C3%A1l%C3%A9-v%C3%BDpadky-brno/page/47/#findComment-47254 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 14. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 14. listopadu 2011 pokud to nikoho na technický podpoře nenapadlo, řekni jim, aby u tebe zapli detailní monitoring, pak potíže s rychlostí uviděj... Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/626-neust%C3%A1l%C3%A9-v%C3%BDpadky-brno/page/47/#findComment-47256 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Lofe Odesláno 14. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 14. listopadu 2011 (upraveno) Dneska to zas jede uplne strasne, ale tipuju, ze to jsou vsechno problemy tech novejch modemu viz : Lofe: Netusim jestli uz je to opraveno, ale mozna ty resety modemu zpusobuje nasledujici problem: Chyba ve firmware modemu Cisco EPC3925 , bohuzel novy fw ma problem s cz voice, takze zatim nelze updatovat. Workaround: 1. nastavit si na CPE (pocitac, notebook) MAC adresu tak, aby v retezci byly 2 nuly = ":00:" 2. nastavit na web rozhrani modemu leasetime cca 24hod az 1 tyden, potom se bude restartovat "jen" 1x po uplynuti teto doby. Me teda pokazdy pomuze Restart modemu, takze nez vydaj nejakej pouzitelnej Firmware, tak doporucuju restartovat jak silenej - alespon to pak jede nejak obstojne. Nebo zmenit ISP - trva to uz opravdu dlouho - u me konkretne +- mesic edit: Beru zpatky, dneska nepomahaji ani RR modemu, a internet temer nejede.. du volat na podporu uz me fakt serou kluci usati Upraveno 14. listopadu 2011 uživatelem Lofe Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/626-neust%C3%A1l%C3%A9-v%C3%BDpadky-brno/page/47/#findComment-47257 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Mike Odesláno 14. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 14. listopadu 2011 Vím že Vám asi bylo řečeno,když se Vám nelíbí tak ukončete smlouvu .Pravda je,v případě nejetí funkčnosti na 100 procent náleží sleva z ceny,alespon všude je to běžné. Ukonceni smlouvy bude pravdepodobne v budoucnosti ale pro zatim nemam jinou moznost ktera by byla aspon trosku lakava. Ale podle vseho se chysta sem Netbox tak pak bych vyskousel je apodle toho co sem slysel tak velky procento se chysta udelat to samy urcite 50%! pokud to nikoho na technický podpoře nenapadlo, řekni jim, aby u tebe zapli detailní monitoring, pak potíže s rychlostí uviděj... Jo tak to by bylo dobry, ale taky pak jestli to budou brat na ohled kdyby tam neco bylo je dalsi otazka. Ale dalsi komunikace snema se o tohle zeptam urcite! Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/626-neust%C3%A1l%C3%A9-v%C3%BDpadky-brno/page/47/#findComment-47258 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Lofe Odesláno 14. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 14. listopadu 2011 HaHa tak to zacina byt jedna velka komedie, behem 14 dnu uz tady budu mit po 3ti technika. Zase sem tam tedka volal, donutili me oddelat kabel jak z modemu tak ze zdi a nakonec se zjistilo, ze tentokrat je to problem se signalem. Nevznika u me v byte, takze vyslou technika, aby zjistil kde to je ( hint: Cely Brno?? ^^ ) Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/626-neust%C3%A1l%C3%A9-v%C3%BDpadky-brno/page/47/#findComment-47259 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Bassmann Odesláno 14. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 14. listopadu 2011 Brno Obřany, momentálně výpadek, TV i net. 16.55: Obé už jede. Výpadek byl od cca 14.00 do cca 16.30. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/626-neust%C3%A1l%C3%A9-v%C3%BDpadky-brno/page/47/#findComment-47260 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 15. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 15. listopadu 2011 Opět výpadek intertu, od 1:00 do 7:00 nejel internet! Na technické podpoře klasika - v tuto chvíli je vše ok - opět neřešili nic! Podal jsem stížnost na techniky + okamžitou výpověd!!!! Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/626-neust%C3%A1l%C3%A9-v%C3%BDpadky-brno/page/47/#findComment-47342 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.