Přejít na obsah

Neustálé výpadky Brno


Návštěvník Ex

Doporučené příspěvky

Pouzivam, ale aj ked som notebook pripojil priamo na modem tak problem pretrvaval. Pouzivam Belkin Share N300. Zacinam byt z toho zufaly. Od septembra isiel net viac menej v pohode ale co sa deje posledny tyzden tak to nechapem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odkedy sa vyskytol tento problem tak idem cez tu DNS ktoru si napisal nizsie. Vysledkom je ale len slabe zlepsenie. (Z casu na cas dam spet tovarensku DNS ale vtedy nejde internet takmer vobec).

Pan admin tomus. Rychlo sa snazit najst chybu na mojej strane to Vam ide. A ked Vam clovek ukaze ze chyba je na strane UPC tak uz ani neodpisete. S takymi to sluzbami som sa este nestretol...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Akoze na com jedem? Slamb a ty si kto??

Ked som napisal svoj problem tak za 5 minut uz aj bola odpoved ci nepouzivam router aby sa mohol rychlo vyhovorit ze chyba je v mojom routri a UPC poskytuje dokonale sluzby. Ked som odpisal ze problem je rovnaky aj ked sa pripojim kablom priamo na modem tak uz nenapisal nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já sem slamb a ty budeš nějakej hondzo, že? :)

a cos čekal, že ti napíše - že upc je špatný? komu něco nejde, hned je chyba na straně upc? minimálně 80% závad je stejně vždycky na straně klienta - bordel v kompu, zmrvený nastavení wifi modemu nebo routeru, známej mi doporučil támhleto a tohleto, jedna ženská v trafice povídala, tak sem to udělal podle ní atd... až napíšeš, cos všechno vyzkoušel, pak si stěžuj, že je chyba na straně upc, do tý doby je s největší pravděpodobností problém právě u tebe...

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Keby si si racil precitat aj 5 prispevkov nad tym tak by si zistil ze problem pretrvava aj ked sa pripojim priamo na modem od UPC takze chyba mojho routra to asi nebude. A skusal som 6 roznych notebookov s problem bol vzdy rovnaky + sa to stalo zo dna na den.

A cakal som nejaku konstruktivnu radu v com asi bude chyba co ine??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Dandys74

Nevim co jsi čekal, nebo nečekal, ale navážet se do tomuse ničemu neprospěje. Tohle není oficiální fórum UPC a tomus není jejich zaměstnanec, dělá to ve svém volném čase a myslím, že už pomohl spoustě lidí, takže když neodpoví na tvůj konkrétní dotaz on, nebo někdo jinej, tak ti asi nezbyde než to řešit s UPC.

Zkus vypnout firewall v modemu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

tomus: leda h***o!

na UPC lince řeknou: "použijte formulář na netu"

na netu pak pošlou odpověď:

"Výpadky připojení mohou být způsobeny restartováním Vašeho modemu, které probíhá pravidelně a automaticky. Dále bylo ověřeno, že k našemu modemu máte připojen vlastní router. Je mi velice líto, ale s ohledem na zjištěné okolnosti nemohu Vaši reklamaci považovat za oprávněnou."

Takže jediné řešení "Podat žalobu na ně!"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...