Odesláno 16. dubna 2012 13 let Pouzivam, ale aj ked som notebook pripojil priamo na modem tak problem pretrvaval. Pouzivam Belkin Share N300. Zacinam byt z toho zufaly. Od septembra isiel net viac menej v pohode ale co sa deje posledny tyzden tak to nechapem...
Odesláno 16. dubna 2012 13 let Zkus dát v modemu tyto DNS: 8.8.8.8 8.8.4.4 Jiný už ani nepoužívám a nepamatuju, že by to někdy nešlo...
Odesláno 17. dubna 2012 13 let Odkedy sa vyskytol tento problem tak idem cez tu DNS ktoru si napisal nizsie. Vysledkom je ale len slabe zlepsenie. (Z casu na cas dam spet tovarensku DNS ale vtedy nejde internet takmer vobec). Pan admin tomus. Rychlo sa snazit najst chybu na mojej strane to Vam ide. A ked Vam clovek ukaze ze chyba je na strane UPC tak uz ani neodpisete. S takymi to sluzbami som sa este nestretol...
Odesláno 17. dubna 2012 13 let Pan admin tomus. Rychlo sa snazit najst chybu na mojej strane to Vam ide. A ked Vam clovek ukaze ze chyba je na strane UPC tak uz ani neodpisete. S takymi to sluzbami som sa este nestretol... na čem jedeš? - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 17. dubna 2012 13 let Akoze na com jedem? Slamb a ty si kto?? Ked som napisal svoj problem tak za 5 minut uz aj bola odpoved ci nepouzivam router aby sa mohol rychlo vyhovorit ze chyba je v mojom routri a UPC poskytuje dokonale sluzby. Ked som odpisal ze problem je rovnaky aj ked sa pripojim kablom priamo na modem tak uz nenapisal nic.
Odesláno 17. dubna 2012 13 let já sem slamb a ty budeš nějakej hondzo, že? a cos čekal, že ti napíše - že upc je špatný? komu něco nejde, hned je chyba na straně upc? minimálně 80% závad je stejně vždycky na straně klienta - bordel v kompu, zmrvený nastavení wifi modemu nebo routeru, známej mi doporučil támhleto a tohleto, jedna ženská v trafice povídala, tak sem to udělal podle ní atd... až napíšeš, cos všechno vyzkoušel, pak si stěžuj, že je chyba na straně upc, do tý doby je s největší pravděpodobností problém právě u tebe... - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 17. dubna 2012 13 let Keby si si racil precitat aj 5 prispevkov nad tym tak by si zistil ze problem pretrvava aj ked sa pripojim priamo na modem od UPC takze chyba mojho routra to asi nebude. A skusal som 6 roznych notebookov s problem bol vzdy rovnaky + sa to stalo zo dna na den. A cakal som nejaku konstruktivnu radu v com asi bude chyba co ine??
Odesláno 17. dubna 2012 13 let Nevim co jsi čekal, nebo nečekal, ale navážet se do tomuse ničemu neprospěje. Tohle není oficiální fórum UPC a tomus není jejich zaměstnanec, dělá to ve svém volném čase a myslím, že už pomohl spoustě lidí, takže když neodpoví na tvůj konkrétní dotaz on, nebo někdo jinej, tak ti asi nezbyde než to řešit s UPC. Zkus vypnout firewall v modemu.
Odesláno 17. dubna 2012 13 let Zkusil bych test popsany zde: viewtopic.php?f=10&t=3852&p=55789&hilit=winmtr#p55789 Pak pripadne zavolat na UPC a nechat si proverit linku. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 26. dubna 2012 12 let tomus: leda h***o! na UPC lince řeknou: "použijte formulář na netu" na netu pak pošlou odpověď: "Výpadky připojení mohou být způsobeny restartováním Vašeho modemu, které probíhá pravidelně a automaticky. Dále bylo ověřeno, že k našemu modemu máte připojen vlastní router. Je mi velice líto, ale s ohledem na zjištěné okolnosti nemohu Vaši reklamaci považovat za oprávněnou." Takže jediné řešení "Podat žalobu na ně!"
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.