Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

ten power level u stahování je podezřelej, měl by bejt od +7 do -7 8) pokud neni chyba v kompu, tak šup spamovat upc, že tam maj bordel :)

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Mel by byt od -13 do +13 dBmV, pokud by byl vyzsi slo by dolu SNR (coz se = ztraty paketu) , ale to je OK, takze podle signalu a odezvy je vse vporadku,

mozna by bylo lespi merit pres FTP, na tyhle meraky se neda uplne spolehnout-

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Máme tu na privátě měsíc a půl 60 Mbit od UPC a od minulého víkendu (přesněji od nedělního večera) máme neustálé výpadky. Je jich mnoho desítek denně, každý v řádu několika minut až několika desítek minut. Několikrát jsem kontroloval zapojení kabelů, ale víc už to prostě utáhnout nejde, navíc jsme ten den nic neměnili, takže chyba není na naší straně. Ještě tomu dám pár dní a pak se zkusím obrátit na tu jejich Skype linku (snad to v průběhu dotazu taky nevypadne :D ). Máme zapůjčený ten nový Cisco modem s Wi-Fi a problém je ve ztrátě spojení (bliká druhé či třetí světýlko, není přístup na WAN), ne v DNS serverech. Nějaká jiná rada, než čekat nebo volat? Díky.

Odesláno

nečekat a reklamovat 8)

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Zabolej klidne dnes, ted sem tam volal pres Skype a hned me to zvedli, ani zadny automat tam nebyl.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

A jak ses přes Skype spojil? Mně nefunguje DTMF a automat tam je pořád :-(

Odesláno

No ja tam ted prave zkousel volat a automat tam nebyl, jenom chvilka kecani a uz to zvonilo a zvedl to operator, takze sem tu posledni verzi Skype nemohl otestovat :-)

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Třeba na to v UPC už taky přišli, že volání přes Skype nemělo smysl, když tam byl automat...

Odesláno

Inu, asi popáté jsem v neděli utáhl spoje kabelů, a od té doby zatím žádný výpadek, takže vyhrálo čekání. Ale nevím, jak to vzniklo, když jsme tu s ničím nehýbali (pokud tedy chyba byla na naší straně). Problémy trvaly necelý týden... Snad jsem to nezakřikl. :D

  • po 4 týdnech...
Odesláno

Zdravíčko, tak poslední dobou mě dost zlobí rychlost a stabilita. Dneska jsem k tomu sednul, koupil novej koaxiál, křížový kabel a zkoušel, kde je problém. Pingoval všechno se vším a došel k závěru (resp. nedošel). Odezva mezi modemem a pc <1ms a tyto hodnoty při měření s internetovým připojení 120/10.

 

|------------------------------------------------------------------------------------------|

| WinMTR statistics |

| Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |

|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|

| ip-89-102-255-1.net.upcbroadband.cz - 0 | 257 | 257 | 6 | 21 | 117 | 8 |

| ip-81-27-207-177.net.upcbroadband.cz - 0 | 257 | 257 | 6 | 22 | 154 | 6 |

| 84.116.222.209 - 1 | 257 | 256 | 6 | 20 | 163 | 9 |

| nix2.seznam.cz - 0 | 257 | 257 | 6 | 28 | 316 | 39 |

| www.seznam.cz - 0 | 257 | 257 | 6 | 20 | 120 | 19 |

|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|

WinMTR v0.91 GPL V2 by Appnor MSP - Fully Managed Hosting & Cloud Provider

 

Modem Cisco EPC3208

 

Hardware Revision: 1.0

Bootloader Revision: 2.3.1_R3

Current Software Revision: e3200-ESIP-12-v302r125533-120117c_upc

 

Power Level: Signal to Noise Ratio:

Channel 1: 4.8 dBmV 40.6 dB

Channel 2: 4.0 dBmV 40.5 dB

Channel 3: 5.4 dBmV 40.8 dB

Channel 4: 5.4 dBmV 40.4 dB

Channel 5: 5.8 dBmV 40.6 dB

Channel 6: 5.4 dBmV 40.6 dB

Channel 7: 4.6 dBmV 40.5 dB

Channel 8: 4.0 dBmV 40.4 dB

 

Upstream Channels

Power Level:

Channel 1: 39.0 dBmV

Channel 2: 0.0 dBmV

Channel 3: 0.0 dBmV

Channel 4: 0.0 dBmV

 

 

 

pozn.: při testování rychlosti internetu to skáče mezi 45 až 85...

 

Nějaká rada nebo mám už po šestý volat technika, kterej si nebude vědět sám rady, protože to je pokaždý něco jinýho a nakonec jen vymění modem a problémy opět začnou po pár dnech? :-/

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community