Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
Druhou stránkou je, že ačkoliv platíme za FIBER 60, z čehož by člověk usoudil, že by měl mít rychlost 60Mbit/s, reálná rychlost se podle dsl.cz pohybuje pravidelně v rozmezí 8-15Mbit/s, vyjímečně 20Mbit/s, nikdy však 60Mbit/s. Pokud vím, tak internet od UPC je bez agregace.

 

Mí známí tvrdili, že by problém mohl být

1) způsoben např. přechodem na IPv6 konektivitu a problém s routovatelností ipv6/ipv4 atd.

2) neaktuální firmware routeru (Cisco)

3) špatné ovladače síťové karty (ale problém je u třech různých pc - dva Win7, jeden Win Xp).

4) někdy jsem si všiml, že wifi síť uplně vypadne (zmizí z nabídky) a pak se objeví - to by mohlo pouzkazovat na HW problém s routerem?

 

zrovna dsl.cz bych bůhvíjakou důležitost nepřikládal, ty výsledky moc přesný nejsou a z prohlížeče explorer sem se na jejich stránku ani nedostal (skončil sem na bílý ploše :lol: (ne že bych používal explorer jako výchozí))... nejlepší je měřit na speedtest.net a v tvym případě asi v brně, v praze je super server od centelu :cool:

42dsl.png2547484196.png

1) tohle je úplná kravina, nehledě na to, že UPC se zatim s IPv6 u zákazníků moc nekamarádí :roll:

2) pokud máš v routeru cisco neaktuální firmware, měl by sis ho aktualizovat... pokud máš wifi modem nebo modem cisco, aktuální verze by tam měla bejt - stahuje se automaticky sama

3) to neni moc pravděpodobný u třech kompů najednou :cool:

4) problém s wifi způsobuje většinou špatný nastavení nebo špatnej firmware... takže zkoušet kanály, na kterejch nikdo neni, využívat 40 MHz, 802.11n a WPA2...

Upraveno uživatelem Návštěvník

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Hmm nechapu proc uzivatel centronetu ktery z brnenskym UPC nema co do cineni .. ma nutkavou tendenci komentovat problem ktery se ho netyka...

Odesláno

přece z lásky k brněnskýmu uživateli upc 8)

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno
Hmm nechapu proc uzivatel centronetu ktery z brnenskym UPC nema co do cineni .. ma nutkavou tendenci komentovat problem ktery se ho netyka...

Protože s odpověďmi zas tak moc nekecal a snažil se poradit.

Trochu se sekl (překlepl) jen u WiFi, v " 802.111n" má o jednu jedničku navíc. :)

Odesláno

tak vo to mu šlo :twisted:

opraveno :diky

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
  • po 3 týdnech...
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Už dva dny za sebou mi během dne vytuhne internet . Respektive to vypada ze se rozpadne propojeni mezi modemem a routerem. Restart routeru nepomuze , po restartu modemu nacte jinou IP a vse jede v pohode dal. Ted nevim jestli mi odchazi router/modem, nebo stalo se to i nekomu jinému ? Lokalita Brno-Lisen

Odesláno

Z modemu přímo do PC a sledovat co to bude dělat.

Odesláno

Tak také hlásím problém Brno, Vinohrady. Ul. Vlčnovská 5. Respektive, minulý týden jsme zažili "na naše poměry", nejrychlejší internet. Download asi kolem 6,5 MB / Sec. Ale běžně se nedostaneme ani na 2 MB. Tento týden je vše ale úplně jinak. Je to katastrofa. Ping lítá nehorázně. I když na speedtest.net to ukazuje kolem 10 ms.

Máme Fiber 60. Chcete mi říct, že je to normální? Že běžně nejsme stavu dostáhnout downloadu vyššího jak 2 MB / sec? Nehledě na to, že při hraní her. CS, WoT, War Thunder atd máme ping někde mezi 300 - 999? Jaká je tedy garance Fiber 60? Popravdě už toho máme plné zuby. Napřed, že je chyba v našem wifi routeru, ale bohužel i kabel ukazoval nesmysly. Napojený přímo na modem. Nehledě na to, že pokud tedy minulý týden byl internet relativně dobrý, tak asi chyba ve wifi routeru nebude ne? Navíc jsem si od kamaráda půjčil jeho Linksys, drahej router, a ten na tom byl úplně stejně. Asi opravdu přejdeme k NetBoxu, měl jsem možnost připojit se na sousedovu Wifi na test. Kde má net těch max 3 MB / sec a neměl jsem problém ani s netem, ani s pingem. Takže v této lokalitě a ulici, vítězí NetBox.

http://www.speedtest.net/result/2623319028.png

Odesláno
běžně se nedostaneme ani na 2 MB

pokud je to dlouhotrvající stav, proč to řešíš až teď, když celou dobu nebyl důvod?

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community