Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Podle mého mají ty výpadky něco společného s plánovaným navyšováním rychlosti. Já sem z Plzně a výpadky tu naštěstí hodně dlouho žádný nebyli, ale nevím, třeba je to v něčem úplně jiném.

 

Každopádně přeju hodně trpělivosti nebo lepšího providera v blízkém okolí.

Odesláno

Promiň te když vás urazím.Ale co s tím vážně máte Brně když se přihlásím na toto forum tak furt vadím že máte problémy já bejt vámi já bych sepsál nějakou stížnost a nechal bych to podepsat kdo má problém z UPC. to vážně není normální co se u vás děje.U nás v Litvínově to máme pohodě.Taky jsou občas výpadky například 12.4.2008 nešel internet a TV a pak ještě Pondělí ale to je díky Boužce jinak pohoda

Odesláno

Brno neni Litvinov, pocet zakazniku je tu omnoho vyzsi a tim logicky i vice problemu, ale spis se jedna o lokalni vypadky, takze to ani zdaleka tak zle neni. :wink:

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Koubi,musíš se zase podívat na datumy příspěvků,myslím že to není nic tak hroznýho,jak tak koukám tak ty jsi na tom hůř,když ti nejel net 12.4. a pak hned zas ještě v pondělí. To já mám frekvenci krátkodobých výpadků cca jednou za 4 měsíce :D A pši boužce mi to taky jede,takže problém máš spíš ty :lol:

  • po 2 týdnech...
Odesláno

neusatale vypadky pripojeni BRNO-HUSOVICE posledni mesice to je cim dal tim horsi a horsi.... tarif TURBO 2000+

 

za dob Karneval byli vypadky skutecne vyjmecnosti, polednich par mesicu jsou vypadky temer kazdy den v radu i desitek minut a posledni tyden nesel napr. v utery a stredu nesel internet cely den VUBEC!!!!!!! :twisted:

 

Obcas se to projevuje tak, ze na modemu sviti jen dioda POWER a Recive nebo nektera z nasledujicich blika (proste se modem nemuze chytnout). V Connection Status na routeru se ukazuji misto IP, brany, masky atd. jen same 0.

 

Obcas se stane ze sviti vsechny diody a dokonce i Activity dioda, a presto se nejde pripojit. Kdyz se podivam na router, tak v Connection Status jsou vypsane vsechny IP adresy a vsechno vypada OK, ale pripojit se stejne nedari.... reste modemu nepomaha

 

Dalsi zasadni problem je odesilani na FTP je uplnej horor, FTP klient pise treba i nekolik set preruseni spojeni behem posilani fotografie o velikosti 2MB :twisted:

 

Sent: 38

Received: 19

Lost: 19

Loss Rate: 50,00 %

Min Time: 157 ms

Max Time: 182 ms

Avg Time: 162 ms

Avg TTL: 42

 

Detail:

Ping www.imhosted.com / 75.126.68.245:

 

1. 05/01 23:49:07 Reply from 75.126.68.245 bytes=32 time=160ms TTL=42 ok

2. 05/01 23:49:07 Reply from 75.126.68.245 bytes=32 Request timed out.

3. 05/01 23:49:08 Reply from 75.126.68.245 bytes=32 time=159ms TTL=42 ok

4. 05/01 23:49:09 Reply from 75.126.68.245 bytes=32 Request timed out.

5. 05/01 23:49:10 Reply from 75.126.68.245 bytes=32 time=162ms TTL=42 ok

6. 05/01 23:49:10 Reply from 75.126.68.245 bytes=32 Request timed out.

7. 05/01 23:49:11 Reply from 75.126.68.245 bytes=32 time=160ms TTL=42 ok

8. 05/01 23:49:12 Reply from 75.126.68.245 bytes=32 Request timed out.

9. 05/01 23:49:13 Reply from 75.126.68.245 bytes=32 time=159ms TTL=42 ok

10. 05/01 23:49:13 Reply from 75.126.68.245 bytes=32 Request timed out.

11. 05/01 23:49:14 Reply from 75.126.68.245 bytes=32 time=164ms TTL=42 ok

12. 05/01 23:49:15 Reply from 75.126.68.245 bytes=32 Request timed out.

13. 05/01 23:49:16 Reply from 75.126.68.245 bytes=32 time=161ms TTL=42 ok

14. 05/01 23:49:16 Reply from 75.126.68.245 bytes=32 Request timed out.

15. 05/01 23:49:17 Reply from 75.126.68.245 bytes=32 time=160ms TTL=42 ok

16. 05/01 23:49:18 Reply from 75.126.68.245 bytes=32 Request timed out.

17. 05/01 23:49:19 Reply from 75.126.68.245 bytes=32 time=158ms TTL=42 ok

18. 05/01 23:49:19 Reply from 75.126.68.245 bytes=32 Request timed out.

19. 05/01 23:49:20 Reply from 75.126.68.245 bytes=32 time=162ms TTL=42 ok

20. 05/01 23:49:21 Reply from 75.126.68.245 bytes=32 Request timed out.

 

 

Na internetovej formular, kterej sem na UPC strance vyplni a popsal problemy, tak reakce byla "necekane" rovna 0. Teda krome krome automaticke odpovedi ze se tim budou zabyvat.

 

Krome voo-doo jsme zkouseli uz snad vsechno ... tak se doma jen dohadujeme jestli pomaha reset modemu pomoci tlacitka, nebo jeho odopojeni od el. site na 30min, nebo radsi nedelat vubec nic. Je neco co by melo na nejakem podlozenem zaklade fungovat?

 

pokud to nekomu pomuze tak na modemu momentalne je:

Downstream Value

Frequency 394000000 Hz Locked

Signal to Noise Ratio 30 dB

Power Level -10 dBmV

 

Upstream Value

Channel ID 6

Frequency 45999651 Hz Ranged

Power Level 42 dBmV

 

Jsem z toho uplne zoufalej... hlavne kdyz nekteri celenove domacnosti jsou na internetu pracovne primo zavisly. Co mam delat? :?

 

266317465.png

Odesláno
Signal to Noise Ratio 30 dB

Power Level -10 dBmV

To uz se blizi k hranici pouzitelnosti, zkontrolujte privodni koax kabel k modemu a konektory, pokud to nepomuze tal bude problem nekde dal od vas, pak kazdopadne volat infolinku a chtit navstevu technika.

Uz na infolince vam reknou neco o stavu vasi linky.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po 3 týdnech...
Odesláno

a v jakých číslech by se ty hodnoty měli asi tak pohybovat?

poslední týden nnejsou úplné výpadky tak časté, zato to jede občas pomaleji na dial-up :(

 

ještě jeden problém se kterým sem se zatím nesetkal je ten, že mi občas asi přestává reagovat wifi-router.... kontrolky na něm blikají, ale nemůžu se na něj nalogovat... pomůže až jeho odpojení od napájení a znovu zapnutí. Je možný, že by na to taky mohl mít vliv UPC problém? Ovislink Airlive WT-2000R :(

 

na email jsem ti poslal kousek logu z cabel modemu, jestli se z toho da neco poznat

 

Díiky moc!!

  • po měsíci...
Odesláno

Brno-Černá pole včera odpoledne vypadl internet, telefon i analogová TV , všechno je naprosto mrtvý a nejede doposud, jako když přecvaknu kabel. Máte někdo podobnou zkušenost?

Předpokládám, že volat na tech. podporu nemá význam po zkušenostech z minula, takže teď budu z práce psát přes kontaktní formulář. Uvidíme kdy se ozvou a co se dozvím.......

Odesláno

Dnes ráno jsem fungoval, takže pravděpodobně lokální výpadek optického nodu ve tvém určitém bloku ulic. Nutno spravit jednoznačne ze strany UPC.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community