Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Už je vyřešeno, UPC mělo bordel v čísle baráku. Kupodivu jen s čekáním asi 2 min jsem se v pátek dovolal na kontaktní centrum, tam to technik prověřoval, že se na modem nemůže taky dostat a tudíž musí poslat technika. Ten se v úterý dostavil a zapojil rozvod na ulici v bedně - UPC prý dělalo kontrolu a unás měli přehozený č. popisné a č. orientační (mezi oběma čísly je u nás na ulici rozdíl dvou čísel) a tím, že přehodili čísla, tak se jim naše přípojka jevila jako neoprávněně zapojená a vypojili ji. Technik to opětovně zapojil a opravení čísel v databázi UPC prý zařídí. Tak uvidíme...

Přitom když posílali výpisy nebo faktury poštou, tak uváděli vždy adresu správně...

  • po 3 týdnech...
Odesláno

Dnes tj. nedele Brno Zidenice-Julianov. Des a hruza. 128kb je rychlik. Ledky na modemu, obcas sviti 2,3 ledky. Nekolik vypadku za den. Zkousel jsem i vypnou modem odpojenim kabelu nap. a po 5 min jsem to opet zapnul. Porad stejny, k ho*nu. Dost kolisava rychlost.

Odesláno
Dnes tj. nedele Brno Zidenice-Julianov. Des a hruza. 128kb je rychlik. Ledky na modemu, obcas sviti 2,3 ledky. Nekolik vypadku za den. Zkousel jsem i vypnou modem odpojenim kabelu nap. a po 5 min jsem to opet zapnul. Porad stejny, k ho*nu. Dost kolisava rychlost.

 

Doplneni. Po 22hod. jsem kontaktoval helpdesk UPC. A problem bude na me strane. Rekl ze mam zasumeli signal, velka ztratovost paketu. Noise Ratio v Motorola manageru bylo 30dB a tady jsem cetl ze by melo byt 35dB. V patek prijde tak uvidim.

Odesláno

Nez technik prijde, tak radsi jeste prekontrloj privodni kabely a konektory k modemu, mozna ze mu tim usetris cestu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Mrkl jsem na kabel a nevim jak je to mozne jak v zasuvce tak na modemu to chtelo dotahnout. A jede to jak ma. Chyba na me strane :oops:

Odesláno

Dnes jsem ráno vstal, že se kouknu na moje oblíbené stránky a UPC stávkuje, nechce jet.

 

Po chvíli se to rozjelo, ale příjde mi, že to má enormní ztrátovost.

 

Stránky se jakoby načtou jen tak z 10% pak se signál ztrácí, takže člověk musí dávat refresh.

 

Má někdo podobný ranní postřeh?

 

Lokalita: Brno - Černovice

 

EDIT: 5 minut po už se vše zdá OKi, takže zřejmě jen dočasný výpadek.

  • po 3 týdnech...
Odesláno

Častý výpadky v Brně merhautova..výpadky sou od pátku až do dneška ve zhruba stejné době. OD 14:00 do 17:30 pak od 20:00 do 22:30 pak od 23:00 do druhého dne až do 12:30 a pak se to zase opakuje...nechápu co to má znamenat.

Odesláno

Brno - Kralovo Pole vypadky od patku 15.8 - 17.8 - 17:30 - 18:00

trosku to nazlobi kdyz pres to jedou telefony :o(

Odesláno

Od pátku do neděle jsem musel asi 15x resetovat modem. Všechny ledky na modemu svítí jak mají, ale v logu se objeví ToD request sent- No Response received a od té doby nic neprojde. Kupodivu kamarádce stačilo jen resetovat router.

Odesláno

Potvrzuji - neustálé výpadky konektivity od pátku ráno přes celý víkend v Brně Žabovřeskách :-(

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community