Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Potvrzuji, že na Merhautově tentýž problém. Akorát já to řeším tak, že využiji příkazu ipconfig /renew, případně v síťovém nastavení připojení tlačítko "Opravit". Oba způsoby jsou totožné a způsobí jednoduše řečeno obnovení IP konfigurace.

 

Netřeba tedy stále restartovat modem, jak dělají někteří. Nicméně chápu vaše příznaky, které tomu nasvědčují, toto by ale mohlo některým ušetřit hodně času. Vyzkoušejte.

Odesláno

No v sobotu sem asi 6x vyp/zam router pac na nej nemam pristup aby se aktualizovala IP a zase se me rozjel net. Doufam ze uz to daly doporadku

Odesláno

Brno-Zabovresky, vypadava to jak rikate celej vikend, vlastne to zacalo uz nekdy minulej tyden. Kousne se to tak 3x denne, pomaha pripojit se na router a jenom mu potvrdit nastaveni, defakto restart. Dneska uz 2x, fakt humus, otravny jak prase...

Odesláno

Me se to stalo dneska 2x a to nemam router....

Odesláno

Stejný problém, Brno - Krpole... stačí mi však linuxovým routerem poslat nový DHCP request (tj. kill a znovuspuštění DHCP klienta) a vše je na pár hodin zase ok. Jakoby lease time byl ve skutečnosti kratší, než je avizovaný DHCP offer packetem

Odesláno

Souhlasím s kolegy o něco výše.

 

Router Edimax a je potřeba dát "RENEW" u Internet Connection, dost otravné při stahování / online gamingu :(

Odesláno

Zkousey ste jim nekdo volat?

Odesláno
Zkousey ste jim nekdo volat?

V minulých dvou měsících jsem měl 2 výpadky, které trvaly víc než 36 hodin. Jeden z nich byl způsoben závadou nějakého toho filtru, co je v baráku v krabici, druhý hlásili na infolince, jako že se omlouvají.

 

V obou případech jsem se ale pokoušel volat a musím říct, že způsob, jak to má zařízené UPC jsem ještě nezažil.

 

Volal jsem linku zdarma, slečna řekla, že mi nepomůže, že ta linka je jen na objednávky, dala mi pražské číslo, tam jsem "Byl v pořadí" několik minut, poté se ozvala slečna, že u nich to není a dá mi další číslo, na dalším čísle mi řekl pán, že s UPC nemá nic společného, že už mu volalo několik lidí a on neví, kde na něj to číslo vzali :roll:

 

V druhém případě jsem vypisoval po telefonu Hlášení o závadě, nicméně ve slibovaný termín nikdo nepřijel :roll:

 

Aaachjo, UPC by při svém počtu výpadku mělo mít bezplatnou linku pro své stávající zákazníky.

 

Takže já jsem se tam volat ani nepokoušel v tomto případě.

Odesláno

JJ, problem s nefunkcnim DHCP i v centru Brna (sit Karnevalu). Od 11.8. kdy UPC cosi zacalo kutit, prubezne vypadky netu. Modem po restartu nedostane ani impuls na nastaveni datumu, nema kontakt s DHCP serverem. Tady je log z modemu po x restartech:

 

1970-01-01 00:00:24 4-Error D004.3 ToD request sent- No Response received

1970-01-01 00:00:08 3-Critical D001.0 DHCP FAILED - Discover sent, no offer received

2008-08-19 05:17:35 4-Error D004.3 ToD request sent- No Response received

2008-08-19 02:17:23 3-Critical R002.0 No Ranging Response received - T3 time-out

2008-08-19 02:17:19 3-Critical D003.1 DHCP FAILED - Critical field invalid in response

1970-01-01 02:35:24 4-Error D004.3 ToD request sent- No Response received

1970-01-01 04:59:26 3-Critical R002.0 No Ranging Response received - T3 time-out

1970-01-01 04:59:21 4-Error D004.3 ToD request sent- No Response received

1970-01-01 01:38:09 3-Critical R001.0 No Maintenance Broadcasts for Ranging opportunities received - T2 time-out

1970-01-01 01:37:59 3-Critical R002.0 No Ranging Response received - T3 time-out

1970-01-01 01:37:49 3-Critical T001.0 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing

1970-01-01 01:37:17 3-Critical R001.0 No Maintenance Broadcasts for Ranging opportunities received - T2 time-out

1970-01-01 01:37:07 3-Critical R002.0 No Ranging Response received - T3 time-out

1970-01-01 01:36:53 3-Critical R001.0 No Maintenance Broadcasts for Ranging opportunities received - T2 time-out

1970-01-01 01:36:43 3-Critical R002.0 No Ranging Response received - T3 time-out

1970-01-01 01:36:39 3-Critical R001.0 No Maintenance Broadcasts for Ranging opportunities received - T2 time-out

1970-01-01 01:36:29 3-Critical R002.0 No Ranging Response received - T3 time-out

1970-01-01 01:36:06 3-Critical R001.0 No Maintenance Broadcasts for Ranging opportunities received - T2 time-out

1970-01-01 01:35:56 3-Critical R002.0 No Ranging Response received - T3 time-out

1970-01-01 01:35:46 3-Critical R001.0 No Maintenance Broadcasts for Ranging opportunities received - T2 time-out

1970-01-01 01:35:36 3-Critical R002.0 No Ranging Response received - T3 time-out

1970-01-01 01:35:27 3-Critical R001.0 No Maintenance Broadcasts for Ranging opportunities received - T2 time-out

1970-01-01 01:35:17 3-Critical R002.0 No Ranging Response received - T3 time-out

1970-01-01 01:35:00 3-Critical D001.0 DHCP FAILED - Discover sent, no offer received

1970-01-01 01:31:42 4-Error D004.3 ToD request sent- No Response received

1970-01-01 00:00:56 3-Critical R002.0 No Ranging Response received - T3 time-out

1970-01-01 00:00:52 3-Critical R001.0 No Maintenance Broadcasts for Ranging opportunities received - T2 time-out

1970-01-01 00:00:42 3-Critical R002.0 No Ranging Response received - T3 time-out

1970-01-01 00:00:22 3-Critical D003.1 DHCP FAILED - Critical field invalid in response

1970-01-01 00:00:11 4-Error D004.3 ToD request sent- No Response received

1970-01-01 00:00:13 3-Critical D001.0 DHCP FAILED - Discover sent, no offer received

1970-01-01 11:59:53 4-Error D004.3 ToD request sent- No Response received

2008-08-11 11:53:53 3-Critical D002.0 DHCP FAILED - Request sent, No response

2008-08-11 11:53:42 3-Critical R007.0 Unicast Ranging Received Abort Response - Re- initializing MAC

 

Pomaha - vzdy jen na cca. 2 hodiny - reset routeru, nebo Renew Internet Connection, jak uz tu psali jini.... :-(

 

Psal jsem vcera pomoci weboveho formulare na Klientske centrum , dnes jsem se konecne po trech dnech dovolal na tu jejich zatracenou placenou "linku zakaznicke podpory", aby mi tam nejaka neboha slecna rekla, ze vidi, ze jsem jim psal, a vzala si mobilni cislo, ze mi zavola nejaky kolega. A jeste mela tu drzost nabizet mi digi-TV. S tim jsem ji, samozrejme, odkazal do patricnych mist...

 

Tak ted budu cekat jestli se nekdo ozve a co hezkeho bude vypravet.

 

Btw. podle uvodnich hlasek na zakaznicke lince ma problemy minimalne pulka Prahy a Kladno.. Pro pobaveni a jako ukazku serioznosti tehle company prikladam odkaz na jejich "stav site" http://www.upclive.cz/Podpora/Stav_sit_/Cela__R/. Samozrejme BEZ VYPADKU! :-))

Odesláno

Doufám, že se s tím něco brzo udělá :(

 

Ještě jsem se chtěl zeptat, ač je to trochu offtopic...

 

Jsem připojen přes router a potom až na modem Motorola. Můžu se nějak dostat do rozhraní modemu?

 

192.168.2.1 se dostanu do routeru, ale jak přes router na modem? :oops:

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community