Odesláno 21. listopadu 2011 13 let Já dnes dostal 3ti modem za poslední 3týdny, zatím vše šlape, uvidíme co bude dál.
Odesláno 22. listopadu 2011 13 let UPC mají novou taktiku, když nahlásíte výpadek po telefonu, tak to svedou na váš router a když nemáme router, tak to svedou na počítač! Když odpovíte přes kontaktní formulář, tak odpoví v době až je vše v pořádku a s tím, že "teď žádný výpadek není" - celkem k ničemu. A když odpovíte vícekrát na kontaktní formulář, tak vám zablokují IP adresu a není možné kontaktní formulář odeslat!!!
Odesláno 23. listopadu 2011 13 let na snaze o vyloučení závady na straně klienta nevidim nic špatnýho, každej neni takovej skiller, aby hned věděl, kde může bejt chyba... pokud v době telefonátu neni internet naplno vytíženej, jak se asi má závada projevit? to sou zase stížnosti na klientský, že tam seděj kdovíjaký mamlasové, ale nechci ani domejšlet, jak musej vypadat tvoje pracovní výsledky ve tvym zaměstnání - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 23. listopadu 2011 13 let Určitě se někdo bude blokovat s IP chlape zapojte mozek. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 23. listopadu 2011 13 let To je jedno akú majú taktiku.. Na to sa im môžeme vysrať. Problém je ten, že ten internet nie je dobrý (stabilita, lagy vo večerných hodinách, jitter hodnoty) a nie sú schopný si to priznať. Nič iné nechcem, je mi jasné, že to nevedia vyriešiť zo dňa na deň, ale ako férové mi príde, že by povedali "bohužiaľ nič s tým nedokážeme spraviť a vo vašej lokalite máme naplánovaný upgrade siete". Potom by som bol spokojný zákazník. Ale keci typu, že "všetko je v poriadku", "u nás nevidíme žiadny problém", "odpojte router" atď. ma nebavia..
Odesláno 23. listopadu 2011 13 let Třeba tam opravdu nic nevidí. Signálové hodny jsou dobré? Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 23. listopadu 2011 13 let Frequency 338000000 Hz Signal To Noise Ratio 38.6 dB Power Level 5.0 dBmV The Downstream Power Level reading is a snapshot taken at the time this page was requested. Please Reload/Refresh this Page for a new reading Upstream Value Channel ID 12 Frequency 60000000 Hz Power 41.4 dBmV
Odesláno 27. listopadu 2011 13 let na snaze o vyloučení závady na straně klienta nevidim nic špatnýho, každej neni takovej skiller, aby hned věděl, kde může bejt chyba...pokud v době telefonátu neni internet naplno vytíženej, jak se asi má závada projevit? to sou zase stížnosti na klientský, že tam seděj kdovíjaký mamlasové, ale nechci ani domejšlet, jak musej vypadat tvoje pracovní výsledky ve tvym zaměstnání Ty mu za ty výsledky v práci platíš? Ne? Takže v tom případě je ti po nich kulové. Zatímco on UPC platí peníze za služby a za servis, přičemž se mu očividně nedostává ani jednoho.
Odesláno 28. listopadu 2011 13 let |------------------------------------------------------------------------------------------| | WinMTR statistics | | Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last | |------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------| | my.router - 0 | 171 | 171 | 0 | 0 | 0 | 0 | | No response from host - 100 | 171 | 0 | 5000 | 0 | 0 | 0 | | ip-86-49-52-137.net.upcbroadband.cz - 0 | 169 | 169 | 7 | 16 | 76 | 7 | | ip-81-27-201-33.net.upcbroadband.cz - 0 | 169 | 169 | 8 | 15 | 70 | 10 | | 84.116.221.37 - 0 | 169 | 169 | 166 | 210 | 323 | 179 | | nix.seznam.cz - 0 | 169 | 169 | 163 | 217 | 396 | 185 | | www.seznam.cz - 0 | 169 | 169 | 166 | 212 | 317 | 205 | |________________________________________________|______|______|______|______|______|______| WinMTR v0.91 GPL V2 by Appnor MSP - Fully Managed Hosting & Cloud Provider Toto už fakt nie je normálne. Kedy to skončí?
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.