Návštěvník imrek Odesláno 15. března 2014 Sdílet Odesláno 15. března 2014 tak dnes 15.3. 2013 výpadek Brno - Tuřany asi od 13:00 do 16:30 hod, po tel. reklamaci opraveno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník dave67 Odesláno 12. dubna 2014 Sdílet Odesláno 12. dubna 2014 Jede vám v Brně net ? Už večer to blblo, dnes dopoledne se načítají stránky pět minut... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 12. dubna 2014 Sdílet Odesláno 12. dubna 2014 V Žabinách bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník JirkaH Odesláno 12. dubna 2014 Sdílet Odesláno 12. dubna 2014 Lisen jede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 13. dubna 2014 Sdílet Odesláno 13. dubna 2014 Jede někomu net na rozhraní Krpole - Medlánky? Poslední dva týdny to vypadává pravidelně odpoledne a dnes za odpoledne a večer 5x! Máte podobné zkušenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 14. dubna 2014 Sdílet Odesláno 14. dubna 2014 Jede někomu net na rozhraní Krpole - Medlánky? Poslední dva týdny to vypadává pravidelně odpoledne a dnes za odpoledne a večer 5x! Máte podobné zkušenosti? Brno-Královo Pole - ulice Poděbradova - nepravidelné několikahodinové výpadky nebo kolísání rychlosti, které prakticky znemožní užívání internetu, se objevuje několikrát týdně již cca dva měsíce. Dříve problémy nebyly. Na můj dotaz adresovaný technické podpoře mě poslali dost nepochopitelný email: "Bohužel informace, které jsou pro Vás uvedené na webu jsou jediné, které máme k dispozici i zde na technické podpoře. Za nefunkčnost se velice omlouváme. " Čekal bych, že když v době poruchy mají na stránkách s výpadky zprávu, že se pracuje na síti a že se omlouvají, tak že s tím něco udělají a že se to nebude stávat tak často, ale z jejich vyjádření jsem spíš nabyl dojmu, že o tom vůbec neví a ty zprávy o výpadcích se snad generují nějak automaticky a z UPC je nikdo nesleduje a tím pádem ani neřeší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 14. dubna 2014 Sdílet Odesláno 14. dubna 2014 Děkuji za odpověď. No tak to tedy není moc potěšující. Hlavně mě "fascinuje" přístup UPC a ta nesnaha to řešit. Ale aspoň teď vím, že nejsem ojedinělý případ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 15. dubna 2014 Sdílet Odesláno 15. dubna 2014 A jak víte, že to neřeší? Máte alespoň zhruba představu, jak se asi skvěle dohledává nepravidelné neurčité rušení v síti? Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tukancheez Odesláno 15. dubna 2014 Sdílet Odesláno 15. dubna 2014 Jede někomu net na rozhraní Krpole - Medlánky? Poslední dva týdny to vypadává pravidelně odpoledne a dnes za odpoledne a večer 5x! Máte podobné zkušenosti? Brno-Královo Pole - ulice Poděbradova - nepravidelné několikahodinové výpadky nebo kolísání rychlosti, které prakticky znemožní užívání internetu, se objevuje několikrát týdně již cca dva měsíce. Dříve problémy nebyly. Potvrzuji to samé. Za poslední dva měsíce neustálé nepravidelné výpadky, jsou obvykle krátkodobé, ale za den se opakující i desetkrát a více. Lokalita: Brno - Černovice Je zde někdo, kdo by dokázal alespoň nastínit, zda jsou to problémy způsobené vylepšováním/optimalizací/posilováním sítě? KC jako vždy nic nepoví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 9. května 2014 Sdílet Odesláno 9. května 2014 K těm výpadkům poslední dobou - bydlím v centru (resp. oficiálně už Veveří) a s výpadky se potýkám víceméně rok v kuse. Už jsem z UPC dostal informaci, že se jedná o nějaké "rušení", které je velmi nepravidelné a nedokáží jej najít. S tím, že nejprve jsou výpadky menší (třeba co 5 minut na pár vteřin) a postupně se prodlužují přes výpadek každého druhého paketu až k nemožnosti cokoliv dělat... Jak píšu, jediné, co se mi povedlo z UPC dostat je informace, že se jedná o rušení a že je jim to líto. Jediné, jak prý můžu pomoct je každou chybu hlásit hned, jakmile se projeví... Teď byl tak měsíc klid. Předevčírem se to opět projevilo, tak jsem jim napsal (přes mobilní připojení) a dostalo se mi odpovědi, že mám zkontrolovat, zda jsem připojen přes WiFi, nebo kabel, čili na jakékoli rušení zapomněli... což mě přesvědčilo o tom, že fakt nemá čekat, až si UPC opraví problémy na síti a prostě jim poslat výpověď. Jak tady tak čtu, kde všude s tím mají problémy, tak to asi nebude nějaké lokální rušení, ale prostě nějaká krávovina obecně v síti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.